مصاحبه ی آقای عباس صادقی نژاد – قسمت دوم

0
1306

مصاحبه ی آقای عباس صادقی نژاد – قسمت دوم

انجمن فراق، دهم سپتامبر ۲۰۱۵:… یعنی چه؟ یعنی مزدوری،یعنی پول پرداختن در مقابل کاری که باید برای رجوی انجام دهد،چرا چون می خواهد فلان وکیل ویا فلان شهردار دراین مراسم چندین هزارنفری شرکت کند، خوب طرف هیچ وقت به خاطر این مریم رهائی وقت تلف نمی کند،حتماً برای شرکت در مراسم حاضر خواهد شد،حالااز تماشاگر بگیرید تاشهردارو غیره .  واما چرا به خانواده ها لقب مزدوری می دهد!؟ خانواده ها …

لینک به منبع

لینک به قسمت اول

مصاحبه ی آقای عباس صادقی نژاد با انجمن فراق

(قسمت دوم )

عباس صادقی

واما در مورد خلق قهرمان سئوال کردید ؟

این خلق قهرمان خود رجوی است یعنی ملت، وطن، خانواده، خلق، و حتی خدا،همین رجوی است، این یک شعار است و شعار دهنده ها در فرقه هم می دانند که به چه کسی خلق قهرمان می گویند، رجوی می گویدمن یک طرف و دشمن یک طرف ،شما به طرفی برمی گردید که من هستم من خلقم و قهرمانانه می جنگم ،واقعاً این را به تمامی دنیا بگوئید که رجوی همان خلق قهرمان است، ولی او دروغ می گوید خلقی ویا ملتی در کار نیست،رجوی اگر نیازببنید ملت ایران رابه خاطروجودخودش نابود می کند.

ولی خوشبختانه باتوجه به فعالیت چشمگیر خانواده ها و جداشدگان، رجوی به خاکستر تبدیل شده فرقه نابود شده ولی رجوی سعی می کند چند نفری را درچنگ داشته باشد که اگر لازم شد زمانی از خونشان برای زنده ماندن خودش استفاده کند، بخدا قسم مریم این وسط کاره نیست مریم یک دلقکیست در دست رجوی،روزی را شاهد خواهی بود که مریم باچشمان گریان بگویدکه رجوی مرافناکرد،آن روز نزدیک است.

انجمن فراق: آقای صادقی نژاد چرا رجوی به خانواده لقب مزدوری می دهد درصورتی که خانواده ها فقط خواهان آزادی فرزندان خود هستند ؟

کسانی که از فرقه فرار و یا جداشدند حتماً لقب مزدور را خواهند گرفت،چرا ؟ چون هرآنچه برعلیه رجوی باشد مزدور نامیده می شود،رجوی در نشستها می گوید یا سیاه یا سفید،یعنی سفید کسانی که رجوی را به اصطلاح تائید می کنند وسیاه کسانی که با عقاید و ایده رجوی مخالف هستند! شما در جشنها و اجلاسها ببینید چه کسانی حضور دارند، آیا همه نفرات حاضر درجشنها ایرانی هستند؟ خیر ! اینها کسانی هستند که با پول و رشوه در محلها حاضر می شوند این یعنی چه؟ یعنی مزدوری،یعنی پول پرداختن در مقابل کاری که باید برای رجوی انجام دهد،چرا چون می خواهد فلان وکیل ویا فلان شهردار دراین مراسم چندین هزارنفری شرکت کند، خوب طرف هیچ وقت به خاطر این مریم رهائی وقت تلف نمی کند،حتماً برای شرکت در مراسم حاضر خواهد شد،حالااز تماشاگر بگیرید تاشهردارو غیره .

واما چرا به خانواده ها لقب مزدوری می دهد!؟ خانواده ها از چه کسی درخواست دیدار و یا ملاقات می کند؟ از کسی که می گوید فقط “من” یعنی هرچه برخلاف “من ” یعنی همان رجوی باشد مزدور است ، رجوی میگوید در سازمان عاطفه، عشق،مادر، پدر ویا اصلاً فکر کردن در این مورد غلط وگناه است و هرکس که چنین افکاری در ذهن داشته باشد ،برخلاف ایدئولوژیک حرکت کرده ، پس مزدور است .

چندین هزار دلار به نفرات بیگانه پرداخت می کند تا آنچه که رجوی می خواهد همان باشد ،این مزدوری نیست ،چون مسعود رجوی چنین خواسته یعنی همان سفید، وشما خانواده ها به عقیده رهبر فرقه مزدور هستید ،چون حرکت خانواده ودرخواست ملاقات خانواده با عزیزان خود، برخلاف عقیده اوست ، یعنی همان سیاه ، می شود مزدور .

خانواده یعنی عشق ،واین مسئله را مسعود رجوی در سازمان حل کرده بود، طلاق اجباری برای چی بود ،رقص رهائی برای حل کدام مسئله حاد در مقر رجوی بود ؟ تمامی زنان متعلقه و دختران را به عقد خود در آورد ! چون فقط رجوی “من ” بود ،وجود ونفس وهستی فقط رجوی بود،فقط رجوی رجوی رجوی تمام .

در آخر باز تشکر می کنم از فعالیت خانواده ها در انجمن فراق ولی بعنوان یک پیشنهاد می گویم فعالیت شما باید گسترده تر شود شما خانواده ها خودتان را از رهائیان فرقه جدا نکیند در همه حال در صحنه باشید فضای مجازی محدود فعالیت می کند ولی حضور فیزیکی نامحدود و ویران کننده است ببنید فرقه حتی شده برای چند ساعت حضور در این جشنهای دلقکی چقدر هزینه ژنرالها و مردمان افغانی وچینی و دیگر گدایان می کنند برای چند ساعت حضور که بتواند مانور حقوق بشرانه بدهد همانطور که گفتم دیگر این جشنها و همایشهای فرقه از مد افتاده دیگر همه وهمه می دانند که این نفرات چندین سال فرقه ای فعالیت کردند علی الخصوص حضور جداشدگان در کشورهای اروپائی و افشاگری آنها و خانواده ها در ایران و دیگر کشور ها ،فعالیت دلقکواری این گروهک را مضحک می دانند ولی خانواده اگر یک قدم بردارد صد قدم جلوتر می رود اگریک بکارید صد درومی کنید، بیشتر در صحنه با جداشدگان باشید از آنها جدا نشوید .

شما در این دفتر خیلی هزینه کردید بخداقسم می خورم هزاران برابرآن برداشت خواهید کرد ، من الان این عکسها نگاه می کنم ،خوب هرکسی گذری نگاه می کند و رد می شود ونمی داند پشت این عکسها دنیای دیگریست ،هرکدام از این عکسها هزاران جنایت رجوی را افشا می کند و حضور خانواده ها در پشت سیم خاردارها حرکت ساده ای نبود ومدرک همان حضور وفعالیت این عکسها وفیلمها هستند ،اینها باید در تاریخ ویرانی اشرف ثبت شود، این گروه به ملت ایران دانسته به عمد خیانت کردند هزاران نفر مظلومانه و بی گناه کشتند ،بخدا قسم مسعوداز صهیونیست و هیتلر و قذافی و صدام ملعون تر وجانی تر است واین عکسها و فیلمها وحضور خانواده ها و چندین سال تحصن برای ملاقات و افشاگری کسانی که سالیان سال در فرقه شاهد شکنجه و کشته شدن عزیزان و دوستان بودند خود گویای این جنایت ها می باشد.

قلم جداشده ها و حضور خانواده ها رجویهارا ویران کرد .

من خیلی خوشحال شدم که اولاً خانواده هارا بعد از چندین سال دیدم ودوماً از فعالیت انجمن فراق نهایت تشکر را دارم که با قدرت برای آزادی همه اسیران تلاش می کند .متشکرم

به اطلاع کاربران و خوانندگان عزیز می رسانیم که فایل تصویری مصاحبه ی آقای صاقی نژاد به زودی در همین سایت و آدرس فیس بوک منتشر خواهد شد.

انجمن فراق مجدداً از تمامی جداشده ها از فرقه ی رجوی که اقدام به آگاه سازی آحاد مردم می نمایند و از ماهیت پلید این گروهک افشاگری می نمایند و چهره ی واقعی این فرقه را به جوانان و مردم عزیز ایران و دنیا آشکار می سازند علی الخصوص از حضور آقای عباس صادقی نژاد در این مصاحبه کمال تشکر و امتنان را دارد.

به امید رهایی سایر عزیزان دربند فرفه ی رجوی

انجمن فراق

سخنرانی آقای صادقی، کنفرانس بغداد

 
https://youtu.be/As4RiPMicBE

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید