بنیاد خانواده سحر:خانواده ها مصمم، رجوی در وحشت

0
1024

خانواده ها مصمم، رجوی در وحشت (استمرار مراجعات خانواده ها به اردوگاه لیبرتی)

بنیاد خانواده سحر، بغداد، دوازدهم سپتامبر ۲۰۱۵:…  خبرهای رسیده حاکی است که سران فرقه رجوی تمامی پتانسیل روابط دیپلماتیک خود در سراسر جهان را بکار گرفته اند تا مانع حضور خانواده ها در مقابل اردوگاه لیبرتی شوند. برخی مسئولین بین المللی و عراقی نسبت به تلاش بی اندازه دستگاه فرقه ای رجوی در این رابطه ابراز تعجب کرده و می پرسند که مگر تعدادی غیر نظامی که حتی اجازه حمل موبایل و دوربین هم نداشته …

خانواده ها مصمم، رجوی در وحشت

لینک به منبع

خبرهای رسیده حاکی است که سران فرقه رجوی تمامی پتانسیل روابط دیپلماتیک خود در سراسر جهان را بکار گرفته اند تا مانع حضور خانواده ها در مقابل اردوگاه لیبرتی شوند. برخی مسئولین بین المللی و عراقی نسبت به تلاش بی اندازه دستگاه فرقه ای رجوی در این رابطه ابراز تعجب کرده و می پرسند که مگر تعدادی غیر نظامی که حتی اجازه حمل موبایل و دوربین هم نداشته و اغلب مسن هستند چه تهدیدی می توانند برای امنیت اردوگاه لیبرتی و ساکنان آن داشته باشند که رجوی اینقدر از حضور آنان در پشت دیوارهای اردوگاه وحشت کرده است.

ما در گذشته در مقابل پادگان بدنام اشرف هم عزم و اراده خانواده ها از یک طرف و ضعف و هراس رجوی از طرف دیگر را به خوبی مشاهده کرده ایم. اراده ای که تحصن چندین ساله را رقم زد و نهایتا به بسته شدن این قلعه مخوف فرقه ای منجر گردید و ترسی که در نهایت رفتن به اردوگاه لیبرتی و ترک پادگان اشرف را به شرط عدم حضور خانواده ها پذیرا شد.

وقتی به مسئولین عراقی و ملل متحد و صلیب سرخ گفته میشود که حتی تبهکارترین زندانی ها حق ملاقات با بستگان درجه یک خود را دارند صرفا سکوت کرده و سر می جنبانند. واضح است که شرایط سیاسی بین المللی این دست باز را به رجوی داده تا همچنان به مغزشوئی در محیط ایزوله لیبرتی مشغول باشد و قربانیان خود را از طبیعی ترین حق انسانی محروم نماید. اما این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد و تنگناهای رجوی بیشتر و بیشتر خواهند شد.

مصطفی محمدی و قربانعلی حسین نژاد در پاریس و خانواده ها در بغداد صرفا طبیعی ترین حق هر انسانی را طلب میکنند. دیدار با عزیزان حتی به مدت کوتاه که رجوی سالهای سال است آنان را به بهانه های مختلف از این حق محروم کرده تنها خواسته آنان می باشد.

اطلاع یافته ایم که رجوی در یک تلاش مذبوحانه و یک اقدام شتابزده سخنان اسیر خود سمیه محمدی را به صورت سی دی با زیر نویس فرانسوی در اختیار همسایگان و اهالی اوور و همچنین رسانه ها قرار داده است. کسانی که این سی دی ها به دستشان رسیده است به ماهیت کثیف فرقه ای رجوی پی برده و نسبت به این عمل شنیع ابراز انزجار کرده اند.

“اگر رجوی راست میگوید چرا اجازه نمی دهد که سمیه چند روزی به دیدن خانواده اش برود؟”. این سؤالی است که دریافت کنندگان سی دی های مربوطه در اولین واکنش خود پرسیده اند و فرقه جواب قانع کننده ای برای آنان ندارد و صرفا همان ترفندهای کهنه نخ نما که “این توطئه وزارت اطلاعات ایران است” را تکرار مینماید که دیگر کسی را فریب نمیدهد.

در زیر تعدادی عکس از حضور دیروز خانواده ها آورده میشود

بنیاد خانواده سحر

۱۱ سپتامبر ۲۰۱۵

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید