بنیاد خانواده سحر:تقدیر و تشکر خانواده ها

0
1547

تقدیر و تشکر خانواده ها (+ اشتباه در اسامی خانواده های خراسان رضوی)

بنیاد خانواده سحر، بغداد، بیستم سپتامبر ۲۰۱۵:…  در جریانات اخیر رجوی بد جوری دست خود را رو کرد و ماهیت خود را برملا نمود. او بارها تهدید کرد که در صورتیکه خانواده ها فورا محل را ترک نکنند اعزام نفرات به آلبانی را متوقف خواهد کرد و معاقبا تمامی ظرفیت بین المللی خود را برای پیش برد این منظور بکار گرفت. او یک زمان خانواده ها را که اغلب زنان و مردان سالخورده بودند مأموران وزارت اطلاعات …

تقدیر و تشکر خانواده ها

لینک به منبع

تعداد ۲۴ نفر خانواده های دردمند و رنج کشیده ای که با تحمل تمامی مشکلات و محدودیت های اعمال شده، از استان های یزد، خوزستان، و خراسان رضوی، برای دیداری هرچند کوتاه با عزیزان گرفتارشان در فرقه رجوی، به پشت دروازه های اردوگاه لیبرتی آمده بودند، مراتب قدردانی و تشکر خود را از زحمات تمامی ارگان ها و شخصیت ها بویژه جداشدگان فعال فرقه رجوی در اقصی نقاط دنیا ابراز نمودند.

طی این مدت بسیاری از ارگان های جداشدگان خصوصا در اروپا حمایت و همدردی خود با خانواده های مستقر در مجاورت لیبرتی را اعلام نمودند و متقابلا خانواده ها در عراق از دو خانواده بزرگوار محمدی و حسین نژاد که همزمان در مقابل پادگان مریم در پاریس اقدام به افشای چهره رجوی نموده بودند پشتیبانی کردند.

همانطور که حضور چندین ساله خانواده ها در پشت دروازه های بسته پادگان اشرف موجب افشای چهره واقعی مسعود رجوی، که درست در نقطه مقابل تمامی رهبران مشروع و مردمی دشمن عاطفه و خانواده است، به عنوان یک رهبر فرقه ای شد، حضور آنان در لیبرتی نیز هرچه بیشتر چهره فرقه ای رجوی را در نزد بویژه مسئولین محلی برملا نمود و دست او را بطور کامل رو کرد و نشان داد که چقدر از دیدار پیروانش با خانواده هایشان وحشت دارد.

بیاد داریم که رجوی نهایتا به شرطی به تخلیه اشرف رضایت داد که در محل جدید خبری از حضور خانواده ها نباشد. این شرط همیشه به طور کامل طی این سالها از جانب دولت عراق و مقامات بین المللی اجرا شد اما رجوی به وعده هائی که داده بود عمل نکرد و تا توانست بر سر راه انتقال افراد به اروپا سنگ اندازی نمود.

خانواده ها با محدودیت های فراوان اقدام به حضور در پشت دروازه های بسته لیبرتی کردند. تقریبا هیچ امکانی برای استقرار در محل در اختیار آنان گذاشته نشد. به خبرنگاران و عکاسان و همراهان اجازه حضور ندادند. خانواده ها اجازه تحصن و تجمع در هیچ نقطه بغداد از جمله مقابل مقر ملل متحد را هم نداشتند. مقامات محلی ملل متحد حتی به تکرار دروغ بزرگ فرقه رجوی که بیان شده بود افراد گرفتار در دست رجوی در لیبرتی از طریق شبکه های اجتماعی با بستگان خود در خارج از اردوگاه ارتباط دارند متوسل شدند.

در جریانات اخیر رجوی بد جوری دست خود را رو کرد و ماهیت خود را برملا نمود. او بارها تهدید کرد که در صورتیکه خانواده ها فورا محل را ترک نکنند اعزام نفرات به آلبانی را متوقف خواهد کرد و معاقبا تمامی ظرفیت بین المللی خود را برای پیش برد این منظور بکار گرفت. او یک زمان خانواده ها را که اغلب زنان و مردان سالخورده بودند مأموران وزارت اطلاعات رژیم معرفی کرد که برای قصد جان افراد داخل لیبرتی آمده اند و زمانی دیگر ادعا نمود که افراد داخل اردوگاه با آنان در ارتباط می باشند.

تلاش های مذبوحانه رجوی برای سرپا نگاه داشتن جسد بی جان فرقه اش راه به جائی نخواهند برد. رجوی به درستی خانواده ها را بالاترین تهدید موجودیت فرقه خود می داند چرا که در منطق فرقه ها خانواده دشمن اصلی و لانه فساد و در حقیقت باطل السحر جادوی فرقه ایست و زنده شدن عواطف و احساسات سرکوب شده تأثیرات مخرب مغزشوئی را از بین می برد.

بنیاد خانواده سحر

۲۰ سپتامبر ۲۰۱۵

اشتباه در اسامی خانواده های خراسان رضوی

لینک به منبع

با سلام

در مطلب گزارش پنجم از حضور خانواده ها (دروغ شاخدار)،

شما در ردیف های:

۴ – نرگس حوری پور محمد گلزار، پسر

۵- اسحاق گلزار (همسر نرگس) محمد گلزار، پسر

اشتباه شده است که صحیح آن به شرح زیر می باشد:

۴- نرگس حوری پور: اسیر در فرقه: همسرش: مهدی بهبهانی

۵ – اسحاق گلزار : اسیر در فرقه : فرزندش: محمد گلزار

هم چنین شما از خدیجه جاهدی مادر اسیر در فرقه محمد بقایی اسم نبردید.

خواشمندم مطلب فوق را تصحیح فرمایید

با تشکر

غلامرضا بهروزی

۱۳۹۴/۶/۲۵


https://youtu.be/2cexIQcI9UQ

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید