ملاقات هیأتی از کانون ایران قلم با مسئولین آلبانی در برلین

0
2122

همچنین هیئت ایران قلم به مسئولین آلبانیایی گفتند که رهبری مجاهدین خلق با اعزام تعدادی از فرماندهان نظامی و با سابقه خود از جمله تعدادی از زندانبانان و شکنجه گران این سازمان در عراق و همچنین مقر مریم رجوی در فرانسه به کشور شما قصد دارند با برقراری مجدد همان سیستم و مناسبات فرقه گرایانه و خشونت طلبانه فضا و مشکلاتی را که برای دولت و مردم عراق ایجاد کردند، در کشور آلبانی نیز تکرار کنند و این سرآغاز اقدامات بعدی رهبری تروریست و خشونت طلب این فرقه در راستای نقض حاکمیت کشور شما و دخالت در امور داخلی و اجتماعی آن می باشد چرا که رهبری این سازمان با پشتوانه پول‌های صدام حسین اقدام به خرید ساختمانهای متعدد در تیرانا ، به مانند عراق و فرانسه، جهت محلی برای اعمال روش‌های مغزشویی و آموزش‌های تروریستی کرده است.

ملاقات هیأتی از کانون ایران قلم با مسئولین سفارت آلبانی در برلین

ایران قلم ـ 22.09.2015     هیئتی از طرف کانون ایران قلم با تعدادی از مقامات سفارت آلبانی در برلین دیدار و گفتگو کردنداعضای هیأت یاد شده در این دیدار تشکر خود را از مردم و دولت آلبانی که گروهی از اعضای مجاهدین خلق را که با خطر ناامنی در عراق روبرو بوده و هم‌اکنون در خاک خود پذیرفته اند، ابراز کردنداعضای کانون ایران قلم اعلام کردند حساب رهبری سازمان مجاهدین خلق از بدنه و اعضای قربانی این گروه جدا می‌باشد و ما به عنوان افرادی که خود از 10 تا 25 سال تجربه حضور تشکیلات سازمان مجاهدین خلق در عراق و کشورهای اروپایی را داشته‌ایم ، فکر می‌کنیم رهبری سازمان مجاهدین خلق سودای خلق پادگان اشرف را در آلبانی و شهر تیرانا دنبال می‌کند و این با نیت اولیه مردم و دولت آلبانی برای نجات این افراد در تعارض می باشد.kanooeghalam

اعضای هیأت ذکر شده برای مقامات آلبانیایی توضیح دادند که  سازمان مجاهدین خلق دارای رهبری انحصاری ، مادام العمر و ایدئولوژیک می‌باشد که با روش‌های مغزشویی و نیرنگ و فریب توانسته است ساختار یک فرقه تمام‌عیار را در قالب سازمان مجاهدین پایه ریزی کند و ما از اینکه رهبری سازمان مجاهدین از فرانسه و در شهرک اوورسورواز قصد بازسازی قلعه اشرف در آلبانی را دارد، ابراز نگرانی می‌کنیم . آنها یادآوری کردن که سازمان مجاهدین با تهیه ساختمان‌های مختلف و تشکیل پایگاه های سری در آنها روزانه ساعات زیادی را با برگزاری نشست های مغزشویی ، تغییر فکر و اندیشه افراد منتقد و یا غیر منتقد را دنبال میکند تا آن‌ها را هر چه بیشتر به بند بکشد و ما از مقامات کشور آلبانی درخواست داریمکه با شناخت کامل از این فرقه روابط خود را با آن‌ها تنظیم کنند و با آن برخورد داشته باشد و باید اعضای قربانی مجاهدین در آلبانی را به صورت شخصیت حقیقی و پناهنده بشناسد و مستقیم در مورد هر مسأله حقوقی و قانونی با خود فرد مذاکره کند و نه نمایندگان سازمان مجاهدین .

نکات گفته شده توسط هیئت ایران قلم ، موجب شگفتی و تعجب مسئولین آلبانیایی شد و تعجب خود را از رهبری سازمان مجاهدین خلق و اهداف آن‌ها در اروپا و کشور آلبانی را اعلام کردند.

همچنین هیئت ایران قلم به مسئولین آلبانیایی گفتند که رهبری مجاهدین خلق با اعزام تعدادی از فرماندهان نظامی و با سابقهخود از جمله تعدادی از زندانبانان و شکنجه گران این سازمان در عراق و همچنین مقر مریم رجوی در فرانسه به کشور شما قصد دارند با برقراری مجدد همان سیستم و مناسبات فرقه گرایانه و خشونت طلبانه فضا و مشکلاتی را که برای دولت و مردم عراق ایجاد کردند، در کشور آلبانی نیز تکرار کنند و این سرآغاز اقدامات بعدی رهبری تروریست و خشونت طلب این فرقه در راستای نقض حاکمیت کشور شما و دخالت در امور داخلی و اجتماعی آن می باشد چرا که رهبری این سازمان با پشتوانه پول‌های صدام حسین اقدام به خرید ساختمانهای متعدد در تیرانا ، به مانند عراق و فرانسه، جهت محلی برای اعمال روش‌های مغزشویی و آموزش‌های تروریستی کرده است.

در انتها مسئولین آلبانی ضمن تشکر از حضور هیأت ایران قلم در این گفتگوی روشنگرانه قول دادند که اظهارات هیأت را به اطلاع مقامات دولت آلبانی برسانند و ابراز امیدواری کردند که در آینده نیز چنین دیدارهایی مجدداً صورت گیرد.

ـــــــــــ

نامه سرگشاده ایران قلم به آقای ادی راما نخست وزیر محترم آلبانی

نامه سرگشاده  ایران قلم به آقای ادی راما نخست وزیر محترم آلبانی

روشن است که هنگامیکه این افراد بعد از سالیان طولانی پای به دنبای آزاد و کشور آلبانی می گذارند باید نخستین کار فراهم کردن شرایط ملاقات آنها با خانواده هایشان باشد. متاسفانه کمیساریای عالی پناهندگان حمایت محدودی از این پناهندگان می کند ، اما خانواده هایشان می توانند از آنها پشتیبانی کنند به دلیل کمبود امکانات و عدم ..

نامه ایران قلم به آقای نیشانی رئیس جمهور آلبانی

نامه سرگشاده آقای علی جهانی به رئیس جمهور آلبانی

آیا شما از دخالتهای این سازمان در امور سیاسی عراق از زمان بعد سرنگونی صدام که ریشه اصلی کشته شدن افراد سازمان در کمپ های اشرف و لیبرتی که ناشی از دخالتهای بی جا و تحریک نیروهای عراقی بوده است خبر دارید؟ آیا با رفتن شما به گردهمایی مجاهدین خلق در ویلپنت پاریس خودتان این سازمان فرقه گرا را …ادامه مطلب

نامه ایران قلم به آقایان رابرت فورد و دانیل بنجامین

نامه ایران قلم به آقایان رابرت فورد و دانیل بنجامین

ارتباط بقایای حکومت صدام حسین با داعش توسط چه سازمانی در عراق ارگانیزه می شود؟ بدون تردید یکی از شبکه های مالی و لجستیکی آن سازمان مجاهدین می باشد؟ اگر این نیست چرا مریم رجوی اصرار دارد در عراق بماند؟ تامین حفاظت و یا باز پس گیری سلاح توسط سازمان مجاهدین در عراق که …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید