ایران قلم:فعالان حقوق بشر در بروکسل ـ مقابل ساختمان پارلمان اروپا حربه جدید فرقه رجوی را افشا کردند

0
641

 البته دست و پا زدن های امسال سازمان مجاهدین خلق و مریم رجوی و مسعود رجوی در شلوغ کردن و داد و هوار های تبلیغاتی بلندگو های این فرقه را باید در انزوای سیاسی و استراتژیکی و غلط در آمدن همه پیش بینی های رهبری این سازمان ارزیابی کرد ، چرا که بعد از شکست های پی در پی این فرقه در راستای استراتژی ” آویزان شدن به بیگانگان ”  و  انجام توافق اتمی ایران با پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و آلمان باید با دجال گری تبلیغاتیدر صدد خام کردن و خواب کردن دوباره سایر نیروهای اسیر در کمپ لیبرتی عراق  می باشد تا  راهی را تنقس سیاسی پیدا کند که البته اعضای جداشده از مجاهدین خلق تا کنون این اجازه را به این فرقه نداده اند و در آینده هم نخواهند داد. تنها راه سازمان مجاهدین خلق و مسعود رجوی و مریم رجوی برای رهایی از این موضوع اعلام رسمی ترک ترور و مبارزه مسلحانه در حضور خبرنگاران می باشد. مگر ریشه مجازات اعدام و نقض حقوق بشر در ارتباط مستقیم با استراتژی ترور و خشونت نمی باشد؟

فعالان حقوق بشر در مقابل پارلمان اروپا حربه جدید فرقه رجوی را افشا کردند

مگر ریشه مجازات اعدام و نقض حقوق بشر در ارتباط مستقیم با استراتژی ترور و خشونت نمی باشد؟

ایران قلم ـ 11.10.2015

10 اکتبر 2015 تعدادی از فعالان حقوق بشر در مقابل درب پارلمان اروپا در بروکسل تجمع کردند و ضمن گرامیداشت روز ” همبستگی جهانی علیه اعدام ” سوءاستفاده فرقه مجاهدین خلق و مریم رجوی در مخالفت دروغین این فرقه با اعدام را محکوم کردند. نامگذاری روز جهانی مبارزه با اعدام در سال 2002 توسط سازمان عفو بین الملل صورت گرفت و سالیانه این موضوع مورد توجه فعالین حقوق بشر قرار می گیرد. شرکت کنندگان در این اکسیون که عکس ها و پلاکارد هایی را با خود حمل می کردند، سابقه همکاری تشکیلاتی طولانی با سازمان مجاهدین خلق در عراق و اروپا را داشته اند و اکثرا از اعضا و مسئولین ارشد مجاهدین خلق بوده اند. شرکت کنندگان در این آکسیون که به نمایندگی از تعدادی از انجمن های فعال حقوق بشر، شامل ایران فانوس ،زنان ایران ، کانون آوا  و ایران قلم  شرکت کرده بودند با طرح پرسش ها و سوالاتی  حربه مسعود رجوی و مریم رجوی را رسوا کردند. این آکسیون مورد توجه مردم قرار گرفت و آنها کنجکاوانه در مورد مسائل مطرح شده از جانب فعالین حقوق بشر خواستار توضیحات بیشتر و مطالعه بیانیه ها و بروشورهای این آکسیون می شدند.

لازم به یادآوری است که مسعود رجوی و سازمان مجاهدین خلق در سابقه خود رسما دستور صد ها  اعدام و انجام آن را تحت عنوان ” اعدام های انقلابی ” داشته اند و هزاران  نفر را به همین شیوه و بدون تشکیل دادگاه در خیابان ها ترور کرده اند که کمک شایانی در گسترش خشونت و کمک به جمهوری اسلامی داشته اند. اگر دولت ها موظف به برچیدن مجازات اعدام می باشند، این موضوع برای کسانی که مدعی ” اپوزیسیون ” این دولت ها هستند، صد ها بار بیشتر موضوعیت پیدا می کند در صورتیکه در کارنامه سازمان مجاهدین خلق صد ها مورد نقض حقوق بشر  وجود دارد  و  حتی منتقدین و مخالفین خود را تهدید به قتل کرده اند و برای تنی چند از آنها در بازداتشگاه های انفرادی مجاهدین خلق در قلعه سابق اشرف حکم اعدام صادر کرده اند. آخرین مورد آن دستور مسعود رجوی با صدای خودش برای اعدام انقلابی و قتل اعضای منتقد مجاهدین در 11 آبان 1393 می باشد. یکی از  اسناد معتبر در این مورد  گزارش سازمان دیدبان حقوق بشر تحت عنوان ” خروج ممنوع ” می باشد که توانسته است نقض حوقق بشر در این سازمان را نشان دهد، هر چند که قطره ای از دریاست .

البته دست و پا زدن های امسال سازمان مجاهدین خلق و مریم رجوی و مسعود رجوی در شلوغ کردن و داد و هوار های تبلیغاتی بلندگو های این فرقه را باید در انزوای سیاسی و استراتژیکی و غلط در آمدن همه پیش بینی های رهبری این سازمان ارزیابی کرد ، چرا که بعد از شکست های پی در پی این فرقه در راستای استراتژی ” آویزان شدن به بیگانگان ”  و  انجام توافق اتمی ایران با پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و آلمان باید با دجال گری تبلیغاتیدر صدد خام کردن و خواب کردن دوباره سایر نیروهای اسیر در کمپ لیبرتی عراق  می باشد تا  راهی را تنقس سیاسی پیدا کند که البته اعضای جداشده از مجاهدین خلق تا کنون این اجازه را به این فرقه نداده اند و در آینده هم نخواهند داد. تنها راه سازمان مجاهدین خلق و مسعود رجوی و مریم رجوی برای رهایی از این موضوع اعلام رسمی ترک ترور و مبارزه مسلحانه در حضور خبرنگاران می باشد. مگر ریشه مجازات اعدام و نقض حقوق بشر در ارتباط مستقیم با استراتژی ترور و خشونت نمی باشد؟ عکس ها و مصاحبه های صورت گرفته در این آکسیون در روزهای آینده در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ادامه دارد

Brussels-10.10.2015-10

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید