مصاحبه آقای سجودی با آقای جهانی در حاشیه آکسیون اعتراضی اعضای جداشده ـ بروکسل …

0
935

فرقه رجوی در حالی از مجازات لغو اعدام حمایت می کند که تحمل شنیدن کوچک ترین انتقاد از جانب دیگران را ندارد و رجوی به عنوان رهبر سازمان در یازده آبان سال گذشته خورشیدی در یک پیام صوتی که به صورت نوار پخش شده است فرمان قتل جدا شدگان را صادر کرده است. و همچنین این سازمان فرقه گرا و تروریستی تحت عملیات تروریستی تعداد زیادی از هموطنان عزیز و سربازان بیگناه ایران را در زمان صدام حسین و در زمان جنگ ایران و عراق کشته است و الان هم با حمایت از بقایای حزب بعث عراق و گروه تروریستی داعش تحت عنوان عشایر انقلابی عراق و گروههای تروریستی در کشور سوریه چهره واقعی تروریستی خودش را نشان داده است…

مصاحبه آقای مهدی سجودی با آقای علی جهانی در حاشیه آکسیون اعتراضی اعضای جداشده ـ بروکسل ـ ساختمان پارلمان اروپا

ایران قلم ـ 12.10.2015

آقای سجودی: سلام عرض میکنم خدمت شما جناب آقای جهانی می خواستم ببینم علت شرکت شما در این اکسیون اعتراضی در بروکسل و مقابل ساختمان پارلمان اروپا چیست؟

  آقای جهانی :
منم سلام عرض می کنم خدمت شما و هموطنان عزیز. همانطور که همگان مطلع هستند امروز دهم اکتبر مصادف است با سالروز حمایت از لغو مجازات اعدام در جهان. و همچنین مطلع شدیم که سران فرقه رجوی هم اینجا جمع شده اند تا مدره نمایی کرده و با تبلیغات دروغین شان خود را مخالف اعدام معرفی کنند و از این سالروز لغو  مجازات اعدام سوءاستفاده کرده و با حمایت دروغین از این روز بزرگ به مقاصد سیاسی خاص خودشان برسند. لذا بنده به اتفاق دیگر جدا شدگان و منتقدان و فعالین حقوق بشر و انجمن های حقوق بشری اینجا جمع شده ایم تا علیه این سازمان فرقه گرا و تروریستی روشنگری کنیم. ما ضمن اینکه حمایت کامل خود را از مجازات لغو اعدام در سراسر جهان اعلام می کنیم ؛ و می خواهیم با این اکسیون اعتراضی و روشنگرانه چهره واقعی فرقه تروریستی رجوی که امروز با ماسک مدافع حقوق بشر و دموکراسی و مخالف مجازات اعدام در اینجا حضور پیدا کرده است را به جهانیان و ایرانیان آزاده خارج کشور معرفی کنیم. بله فرقه رجوی در حالی خود را مدافع سرسخت حقوق بشر و دموکراسی و لغو مجازات اعدام می داند که خودش در زمان صدام حسین نیروهای ناراضی خود زندانی و شکنجه و اعدام کرده است در این رابطه نفراتی نظیر قربانعلی و کمال می باشند که توسط فرقه رجوی و به دستور شخص رجوی اعدام شده اند و دیدبان حقوق بشر طی یک گزارش به زندانی و شکنجه شدن افراد ناراضی سازمان مجاهدین خلق اشاره کرده و با نفرات زندانی شده مصاحبه کرده است و اسناد آن موجود می باشد . و فرقه رجوی در حالی از مجازات لغو اعدام حمایت می کند که تحمل شنیدن کوچک ترین انتقاد از جانب دیگران را ندارد و رجوی به عنوان رهبر سازمان در یازده آبان سال گذشته خورشیدی در یک پیام صوتی که به صورت نوار پخش شده است فرمان قتل جدا شدگان را صادر کرده است. و همچنین این سازمان فرقه گرا و تروریستی تحت عملیات تروریستی تعداد زیادی از هموطنان عزیز و سربازان بیگناه ایران را در زمان صدام حسین و در زمان جنگ ایران و عراق کشته است و الان هم با حمایت از بقایای حزب بعث عراق و گروه تروریستی داعش تحت عنوان عشایر انقلابی عراق و گروههای تروریستی در کشور سوریه چهره واقعی تروریستی خودش را نشان داده است .

آقای سجودی: آقای جهانی سازمان مجاهدین می گوید که الان دیگر سلاح ندارد و خودش هم قربانی تروریست هست و کلی از نیروهای سازمان در ایران اعدام شده اند و یا در عملیات تروریستی در عراق کشته شده اند و الان در تبلیغات خود می گوید بخاطر همین از مجازات لغو اعدام حمایت می کند نظر شما در این رابطه چیست؟  

آقای جهانی: ببینید سازمان مجاهدین خلق با اصرار بر استراتژی ترور و خشونت مسبب اصلی کشته شدن افراد سازمان مجاهدین می باشد. بنابراین باید عرض کنم که نمی شود یک گروه تروریستی و فرقه گرا که دستش در خون آلوده است و با اقدامات تروریستی اش خون بیگناهان را بر زمین ریخته است و برای خوش خدمتی به صدام حسین در عملیات کردکشی و سرکوب شیعیان جنوب عراق دست داشته است و الان هم روی این استراتژی شکست خورده و به بن بست رسیده؛ خشونت و ترور  اصرار می ورزد ؛ بتواند خود را مدافع سرسخت حقوق بشر و دموکراسی و مخالف مجازات اعدام جا بزند. لذا خانم مریم رجوی و آقای رجوی اگر واقعا مخالف مجازات اعدام هستند بایستی اول بیایند رسما گذشته خیانت بار خود را به نقد کشیده و از آن فاصله بگیرند تا بلکه این شعارهای حقوق بشری و ادعای دموکراتیک بودن و مدافع حقوق بشر بودن و حمایت از لغو مجازات اعدام مورد قبول واقع شود .

آقای سجودی: آقای جهانی می‌خواستم از فرصت استفاده کنم و سؤال دیگری را هم که در ارتباط با مجاهدین خلق می‌باشد ، مطرح کنم. شما با توجه به شرایط ناامن کنونی کشور عراق آینده سازمان مجاهدین خلق را چگونه ارزیابی می کنید؟ 
آقای جهانی: سازمان فرقه گرای مجاهدین هیچ آینده روشنی ندارد و الان هم در آستانه فروپاشی کامل قرار گرفته است و همچنین در دنیای سیاست هم در انزوای کامل سیاسی قرار دارد و بخاطر خیانت به جنبش مبارزاتی مردم ایران و همسویی کامل با سیاست های اسرائیل و جناحهای جنگ طلب در حزب جمهوری خواه آمریکا به شدت از سوی مردم ایران در انزوای کامل قرار گرفته و به مورد تنفر شدید اکثریت مردم شریف ایران قرار دارد و الان هم نیروهای سازمان تعداد زیادی به کمپ آلبانی منتقل شده اند و بقیه هم در انتظار انتقال به کشورهای امن ثالث هستند و وضعیت سازمان بطور همه جانبه بحرانی و بسیار وخیم و اسف بار هست لذا هیچ آینده روشنی برای این سازمان فرقه گرا و تروریستی متصور نیست .
آقای سجودی: بسیار سپاسگزارم آقای جهانی که وقت خود را در اختیار ما قرار داده و به سوالات ما جواب دادید و خدا نگهدار 
آقای جهانی: مرسی منم از شما متشکرم که این فرصت را در اختیارم قرار دادید و خدا حافظ شما .

Brussels-21

Brussels-jahani-sojoudi

Brussels-20

Brussels-22

Brussels-10.10.2015-10

فعالان حقوق بشر در مقابل پارلمان اروپا حربه جدید فرقه رجوی را افشا کردند

مگر ریشه مجازات اعدام و نقض حقوق بشر در ارتباط مستقیم با استراتژی ترور و خشونت نمی باشد؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید