دو مطلب از منیژه حبشی و رضا گوران

0
773

یادمانهای روزگار سپری شده- قسمت آخر (+ادعای تکراری رجوی در باره حقوق بشر)

پژواک ایران، بیستم اکتبر ۲۰۱۵:… مریم رجوی رئیس جمهور خودخوانده مادام‌العمر در یک نمایش کمدی دیگر به مناسبت روز جهانی لغو اعدام سخنان تکراری بیان کرده است. وی از جمله گفت: «ما درپی نظم تازه‌ یی هستیم براساس آزادی، دموکراسی و برابری» او همچنین ادعا کرد: طرح ما برای آینده ایران، پی‌‌ریزی یک قضاییه مستقل و پویا و آزاد است. طرح ما دفاع از ارزشهای دموکراتیک و آزادی، برابری و حریم زندگی …

منیژه حبشی، پژواک ایران، بیستم اکتبر ۲۰۱۵:
لینک به منبع
لینک به قسمت قبلی (نهم)

یادمانهای روزگار سپری شده نسلی سوخته (۱۰)

آخرین بخش یادمانهای من

این مطلب در فرمت PDF ثبت شده است و با برنامه‌ی Acrobat Reader باز می‌شود.

برای خواندن آن اینجا را کلیک کنید

***

رضا گوران، پژواک ایران، بیستم اکتبر ۲۰۱۵:
لینک به منبع

ادعاهای تکراری و مشمئز کننده مریم رجوی در باره حقوق بشر و دموکراسی فرقه رجویه

از زندان و شکنجه رهبر عقیدتی و بانو تا حقوق بشر؟؟!!

مریم رجوی رئیس جمهور خودخوانده مادام‌العمر در یک نمایش کمدی دیگر به مناسبت روز جهانی لغو اعدام سخنان تکراری بیان کرده است. وی از جمله گفت: «ما درپی نظم تازه‌ یی هستیم براساس آزادی، دموکراسی و برابری» او همچنین ادعا کرد: طرح ما برای آینده ایران، پی‌‌ریزی یک قضاییه مستقل و پویا و آزاد است. طرح ما دفاع از ارزشهای دموکراتیک و آزادی، برابری و حریم زندگی خصوصی آحاد مردم است. طرحی که در آن هیچ کس خودسرانه دستگیر نمی شود، شکنجه ممنوع است. از هیچ متهمی حق دفاع و داشتن وکیل سلب نمی شود،اصل برائت محترم شمرده می‌شود و هیچ کس و به خصوص هیچ زنی در برابر خشونت و تعدی و نقض آزادی از دسترسی به عدالت محروم نیست.

خوانندگان محترم بهتر از من می دانند که در این جهان ممکن است آدمها و سازمانها تغییر کنند اما اگر تغییر واقعی باشد حتما که با نقد و انتقاد به گذشته شان می باشد و دست خود را در جنایاتی که کرده اند رو می کنند . اما دلقکهایی مثل مریم رجوی فکر می کنند دموکراسی و حقوق بشر هم آش نذری است که هرکسی از راه میرسد آنرا هم بزند خداوند عالمیان همه گناهانشان را پاک و مطهر می کند و بعدا میتوانند مثل یک نوزاد کارشان را شروع کنند . برای یادآوری به این دروغگویان کم حافظه شاید بیان اندکی از جنایاتی که مرتکب شده‌اند بد نباشد.

برای نشان دادن میزان حقانیت ادعاهای این خانم که با چهره ای بزک کرده و لباسهای فاخر رنگارنگ با همسر فراریش طوری روی سن سالن اجتماعات در برابر رزمندگان اسیر پدیدار می گشت که گویا ملکه جهانست ….و از رزمندگان سرکوب شده طلبکاری می کرد که چرا رژیم را سرنگون نمی کنند تا مسعود رجوی بر تخت سلطنت تکیه کند این نوشته را تنظیم و انتشار می‌دهم تا خلق قهرمان آگاه شوند و بدانند این خانم و آقا در پی چه نظم تازه ای برای مردم ایران هستند و منظورآنها از آزادی و دموکراسی و برابری چیست؟!

چرا که بیش از سه دهه در قرارگاههای مختلف سازمان درعراق حکومت مافوق دموکراتیک برقرار کرده بودند که به اختصار با تصاویر در زیرتشریح گردیده است.

این مطلب در فرمت PDF ثبت شده است و با برنامه‌ی Acrobat Reader باز می‌شود.

برای خواندن آن اینجا را کلیک کنید

(پایان)

***

نگاهی به گزارش عملیات جاری مهدی ابریشمچی؛ بی‌مسئولیتی، خیانت و جنایت

افشین ابراهیمی تروریست مزدور در آلبانیمزدوران و شکنجه گران. حسن نظام الملکی، افشین ابراهیمی و محمد شعبانی همت

مزدوران و شکنجه گران: اسماعیل مرتضایی (جواد خراسان) و عبدالوهاب فرجی نژاد (افشین)

معرفی محمد سادات دربندی، حسن محصل و حسن عزتی شکنجه گران مجاهدین خلق (فرقه رجوی)

مهوش سپهری (نسرین) زندانبان مجاهدین خلق و قاتل نسرین احمدی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید