فتاحیان:نگذارید فرقه رجوی زندان دیگری در آلبانی بر پا کند

0
578

نگذارید فرقه رجوی زندان دیگری در آلبانی بر پا کند

غفور فتاحیان، پیوند رهایی، پاریس، بیست و هفتم اکتبر ۲۰۱۵:…  یکی از تکتیکهای قدیمی رجوی با افراد ناراضی خودش از جمله در زمان صدام حسین این بود که اگر کسی قصد خروج از این فرقه را داشت بعداز گذارندن زندانهای طولانی مدت به بهانه اینکه اطلاعاتش بسوزد فرد را نگه می داشت سپس او را به کشورهای که از لحاظ اقتصادی ضعیف می باشند می فرستاد تا این افراد به علت نداشتن جا و پول حد اقل به عنوان هوادار …

لینک به منبع

نگذارید فرقه رجوی زندان دیگری در آلبانی بر پا کند

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شده از سازمان مجاهدین

به عنوان یک عضو قدیمی جدا شده از سازمان مجاهدین خلق خطاب به ارگانهای بین المللی و سازمانهای مدافع حقوق بشرو دولتهای ذیربط بویژه آمریکا و اتحادیۀ اروپا می گویم: نگذارید فرقه رجوی زندان دیگری همانند پادگان اشرف و کمپ لیبرتی در کشور آلبانی هم بر پا کند.

اکنون فرقه رجوی با فشار دولت ها و ارگانهای بین المللی وادار شده که به صورت قطره ای اسیران کمپ لیبرتی را در دسته های چندین نفره آزاد کند و جهت انتقال به آلبانی تحویل سازمان ملل بدهد.

یکی از تکتیکهای قدیمی رجوی با افراد ناراضی خودش از جمله در زمان صدام حسین این بود که اگر کسی قصد خروج از این فرقه را داشت بعداز گذارندن زندانهای طولانی مدت به بهانه اینکه اطلاعاتش بسوزد فرد را نگه می داشت سپس او را به کشورهای که از لحاظ اقتصادی ضعیف می باشند می فرستاد تا این افراد به علت نداشتن جا و پول حد اقل به عنوان هوادار این سازمان باقی بمانند همچننان که همین الآن بیشتر هواداران این سازمان در خارج کشور کمک های مالی بسیاری را از فرقه رجوی می گیرند.

حالا هم فرقه خانمان سوز رجوی از این فرصت انتقال به کشور آلبانی نهایت سواستفاده را نموده است و با خرید آپارتمانهای متعدد در کشور آلبانی سعی در برپا داشتن زندانی دیگر همچون اشرف و لیبرتی را دارد.

رهبری فرقه همین کار را در فرانسه و دیگر کشورها هم انجام داده و می دهد اما برای اندک اعضا و مسئولین رده بالای خودش، چون می داند اگر اعضای خودش در اروپا آزاد باشند به همۀ ترفندهای او پی برده و با افشاگریهایشان دمار از روزگار رجوی و مریم قجر در می آورند.

به همین دلیل هم خود مسعود رجوی به خوبی از این نیروها شناخت کافی دارد و به هیج عنوان اجازه نمی دهد و نمی گذارد پای هیچ یک از اینها که اسیر هفت حصار تشکیلات فرقه هستند به اروپای آزاد و کشورهایی مثل فرانسه و آلمان برسد چرا که در این صورت نمی تواند همۀ آنها را کنترل و محدود کند.

به همین دلیل با زور و اجبار دولت امریکا و سازمان ملل و بقیه سازمانهای حقوق بشری فرقه رجوی به خروج اسیرانش از قتلگاه عراق و انتقال آنان به آلبانی تن داده ولی نقشه بعدی این فرقه جنایت کار برپایی زندانی همچون اشرف در آلبانی است.

به همین دلیل سازمان ملل و ارگانهای بین المللی باید طبق روند و قوانین پناهندگی فردی نیازهای مالی و اسکان مستقل این اسیران را تأمین کند تا دست جنایتکار فرقه رجوی از سر این اسیران کوتاه شود و آنها را همچون زمانیکه در عراق بودند به انواع ماجراجویی ها و دخالت در امور داخلی آلبانی تحت عنوان دروغین و موهوم “مبارزه” و “مقاومت” نکشاند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید