توطئۀ فرقۀ رجوی علیه جداشدگان پناهنده در آلمان در وحشت از ریزش فزایندۀ نیرو

0
699

توطئۀ فرقۀ رجوی علیه جداشدگان پناهنده در آلمان در وحشت از ریزش فزایندۀ نیرو

قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، پاریس، بیست و نهم اکتبر ۲۰۱۵:… ای ننگ بر شما سران فرقۀ رجوی که ده سال از عمر یک جوان را با شعار پوچ و دروغین مبارزه و مقاومت تباه کردید آنهم در زمانی که تمام کار و فعالیت فرقه منحصر به دخالت در امور عراق و فتنه انگیزی و تفرقه اندازی سیاسی و اجتماعی در خاک یک کشور بیگانه بود که موجب تحریک و دشمن تراشی و زمینه سازی و جاده صاف کنی برای کشتار اشرفیان …

لینک به منبع

توطئۀ فرقۀ رجوی علیه جداشدگان پناهنده در آلمان در وحشت از ریزش فزایندۀ نیرو

به قلم قربانعلی حسین نژاد عضو قدیمی و مترجم ارشد جدا شدۀ بخش روابط خارجی فرقۀ رجوی

پاریس – 7 آبان 1394 (29 اکتبر 2015)

دبیرخانۀ به اصطلاح «شورای ملی مقاومت» رجوی طی اطلاعیه ای با لینگ زیر:

http://aftabkaran.com/akhbar.php?id=26486

خبر داده که مقامات آلمانی یک ایرانی پناهنده به نام میثم پناهی را به اتهام جاسوسی و جمع آوری و فروش اطلاعات علیه سازمان مجاهدین خلق و به نفع رژیم ایران دستگیر کرده و خانۀ چند ایرانی پناهندۀ دیگر را هم در این رابطه بازرسی کرده است. خبر واقعا اگر صحت داشته باشد و اتهام همین باشد بسیار مسخره است.

از رهبران فرقۀ رجوی باید پرسید: بفرمایید بگویید شما چه کار سری و پنهانی در کشورهای آزاد دنیا از جمله آلمان انجام می دهید و کدام مبارزه و مقاومتی را علیه رژیم در داخل یا خارج ایران دارید که کار جاسوسی و اطلاعات جمع کردن علیه شما مصداق هم داشته باشد؟

نامی که در این اطلاعیه آمده نام یکی از جوانان جدا شده از این فرقه می باشد که سه سال پیش همراه با چند جوان دیگر به کمک کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد از لیبرتی بیرون آمده و از فرقۀ رجوی جدا شدند و بعد هم با گواهی پناهجویی کمیساریا به آلمان منتقل شدند آنهم ده سال بعد از پیوستن به این فرقه در قلعۀ اشرف بعد از سقوط صدام و در زمان آمریکایی ها که آنموقع بیش از بیست سال نداشتند و بعد از خروجشان از فرقه نیز دنبال زندگی خصوصی خودشان رفته اند و مطلقا علیه فرقه فعالیتی نداشته اند.

ای ننگ بر شما سران فرقۀ رجوی که ده سال از عمر یک جوان را با شعار پوچ و دروغین مبارزه و مقاومت تباه کردید آنهم در زمانی که تمام کار و فعالیت فرقه منحصر به دخالت در امور عراق و فتنه انگیزی و تفرقه اندازی سیاسی و اجتماعی در خاک یک کشور بیگانه بود که موجب تحریک و دشمن تراشی و زمینه سازی و جاده صاف کنی برای کشتار اشرفیان توسط گروههای تروریست جنایتکار در آنجا گردید آنوقت وقتی او توانسته خودش را از جهنم و هفت حصار تشکیلات ضد انسانی و ارتجاعی فرقۀ رجوی نجات دهد ولی به علت پیوستن به شما و حضور سالیان در اشرف و ترس از رژیم و در پرهیز از در آمدن به خدمت رژیم نخواسته و نتوانسته به وطنش و به آغوش خانواده اش برگردد و آوارۀ دیار غربت شده حال در آنجا به جای کمک به او به جاسوسی دروغین و پرونده سازی و پاپوش دوزی مسخره علیه او دست می زنید؟!!

این شمایید که همیشه علیه مخالفان و منتقدان و جدا شدگان به جاسوسی و تحریک و ناسزاگویی و تهمت زنی و حمله و هجوم و ضرب و شتم و سرانجام هم تهدید آشکار به قتل از زبان رهبر همیشه فراریتان که خودتان پخشش کردید دست زده و می زنید.

این شمایید که سالها در لیست تروریستی همین اتحادیۀ اروپا قرار داشتید و هنوز هم همه جا بویژه نزد همۀ ایرانیان مقیم خارج به عنوان یک فرقۀ تروریستی و جاسوس و در خدمت بیگانه شناخته شده اید و بایستی به جرم ترور و جنایت از جمله داخل خود تشکیلات فرقه ای تان و محروم کردن سالیان افراد از هر گونه آزادی و ارتباط با دنیای بیرون از جمله با خانواده هایشان در دادگاههای همین کشورهای آزاد و در دادگاههای بین المللی به محاکمه کشیده شوید نه یک جوان ایرانی پناهنده که شما عامل آوارگی اش و تباهی سالیان از نوجوانی و جوانیش بودید.

ای ننگ بر برخی جناحها و جریاناتی در دستگاه امنیتی و قضائیۀ آلمان که با انواع تطمیع ها و اشباعهای دلاری صدامی فرقۀ رجوی آنهمه نیکی و ازخودگذشتگی مردم شریف آلمان برای سیل اخیر پناهندگان خاورمیانه و پذیرش و پناه دادن آنها توسط دولت آلمان را خدشه دار می کنند.

هدف فرقۀ رجوی از این جاسوسیها و پاپوش دوزیها و پرونده سازیها علیه جدا شدگان آنهم جداشدگانی که هیچگونه فعالیتی علیه فرقه نداشته اند تا بتوان گفت بهانه ای در دست فرقه برای انتقام گیری بوده است؛ چیست؟ هدف تنها و تنها ترساندن افراد بویژه جوانان هم سن فرد مذکور در داخل تشکیلات و هفت حصار فرقه در کمپهایش در لیبرتی و آلبانی است تا به موج ریزش نیرویی اخیر فرقه بویژه در آلبانی نپیوندند و این کار سران فرقه وحشت و سراسیمگی آنان از این موج جدایی ها و در نتیجه فروپاشی فرقه را نشان می دهد. از آنجا که این جوان و جوانان جدا شدۀ هم سن او را که مدت ده سال در اشرف و آخر هم در لیبرتی بودند جوانان هم سن و سالشان یعنی دوستان سالیان آنان که هم اکنون اسیر هفت حصار تشکیلاتی فرقه هستند می شناسند به یقین می توان گفت که سران فرقه به دستور مستقیم شخص مسعود رجوی و مریم رجوی دست به این اقدامات مذبوحانه و بزدلانه و ضد انسانی در حق پناهندگان جدا شده می زنند تا به افراد باقی مانده در اسارت تشکیلات رجوی در عراق و آلبانی این پیام را بدهند که اگر شما هم از تشکیلات جدا بشوید یا فرار کنید رهبری فرقه در خارجه و در دنیای آزاد هم شما را راحت رها نخواهد کرد.

همچنین رهبری فرقه با این اقدامات و کارهای دیگری مانند پخش شایعۀ وجود مسعود رجوی در فرانسه می خواهد به علت رفتن وزیر خارجۀ آلمان به تهران و باز شدن روابط اروپا با رژیم ایران بالانس بدهد که آلمان با سازمان ما می باشد تا بدینگونه بالانس تبلیغی و روانی در میان هواداران و افراد روحیه باخته شان بکنند که یعنی اروپایی ها یک چشم هم به ما دارند!.

 قبل از این هم فرقۀ رجوی در سالهای گذشته در همین آلمان بارها دست به این ترفند استفاده از لابیهای دلاری و یورویی اش در دستگاه امنیتی و قضائی این کشور علیه جداشدگان زده است و همیشه هم بهانه اش ادعای مضحک و موهوم جاسوسی و جمع آوری اطلاعات و تهدید امنیتی!! علیه فرقه ای است که همۀ مقرهایش و فعالیتهایش و افراد ومسئولانش و سخنگویانش در همه جای دنیا علنی و اعلام شده در رسانه های خود فرقه و برای مقامات کشورهای مربوطه شناخته شده بوده و می باشد.

در فرانسه که دولت و مردم و ارگانهای اجرایی و قضائی اش به خوبی از ماهیت سران این فرقه آگاه هستند و سران این فرقه انبوهی پرونده های تروریستی و اخاذی و پولشویی و اعمال فرقه گرایانه در نزد ارگانهای قضائی این کشور دارند تمام اینگونه ترفندهای باند مریم رجوی علیه جدا شدگان و مخالفان و منتقدان فرقه با شکست مواجه شده و بلکه موجب قبولی سریعتر پناهندگی و اقامت و رسیدگی بیشتر برای آنان از سوی دولت فرانسه شده است که مشخصا در مورد خود اینجانب تمام این نوع تلاشهای فرقه در نزد مقامات و ارگانهای فرانسوی در این سه سال حضور من در فرانسه نه تنها با به شکست انجامیده بلکه آنگونه که خود شاهد بوده ام موجب تنفر و بیزاری بیش از پیش مسئولان فرانسوی از این فرقه و افشای بیشتر دروغها و تهمتها و ترفندها و ماهیت سران اورنشین آن نزد این مقامات شده است یعنی همیشه در فرانسه اینگونه تلاشهای فرقه دقیقا بر ضد خودش عمل کرده است.

وزارت خارجۀ فرانسه در ماه اوت گذشته در پاسخ به نامۀ اینجانب به رئیس جمهور فرانسه مبنی بر درخواست اعمال فشار بر رهبران فرقۀ رجوی که مقیم این کشور هستند برای رفع محدودیت از دخترم و دیگر اسیران در داخل تشکیلات این فرقه جهت ارتباط آزاد با دنیای بیرون بویژه تماس و دیدار با افراد خانواده هایشان، در نامه ای به اینجانب نوشت: «موضع فرانسه نسبت به سازمان مجاهدین خلق ایران بسیار روشن است. ما هیچگونه تماس و ارتباطی با این سازمان که به کارهای خشونت آمیز شناخته شده است نداریم. در فرانسه سازمان مجاهدین خلق ایران به عنوان سازمانی هیچگونه مشروعیت قانونی ندارد. بسیاری از سازمانهای مدافع حقوق بشر اعلام کرده اند که این سازمان به دلیل ساختار خشونت آمیز خود و نبود مناسبات دموکراتیک در درون آن دارای ویژگیها و عملکردهای فرقه ای می باشد. همچنین این سازمانها از نبود همکاری در راستای بازاسکان ساکنان کمپ لیبرتی اظهار تأسف کرده اند».

ترفند و بهانۀ کهنه و نخ نمای اتهام موهوم جاسوسی و اطلاعات دادن به رژیم و تهدید امنیتی را این فرقه همیشه نه تنها علیه همۀ جدا شدگان و منتقدین و مخالفانش بلکه بارها علیه خانواده های اسیران فرقه از جمله پدران و مادران سالخورده ای که برای دیدار با فرزندانشان و افراد خانواده شان بعد از دهها سال از ایران به دم در اشرف یا لیبرتی رفته اند بدون اینکه بدانند اصلا اسم آن منطقه چیست و با راهنمایی نیروهای عراقی که خودشان صاحب آن مقرها هستند به آنجا رفته اند به کاربرده است که واقعا مسخره و مضحک بوده و می باشد. این فرقه همچنین به این بهانۀ موهوم از دادن هرگونه خبری از نقل و انتقال و وضعیت افراد لیبرتی به خانواده هایشان خودداری کرده و می کند در حالیکه هدف اصلیش جلوگیری از اقدام و فشار خانواده ها برای تماس و دیدار با عزیزانشان می باشد.

در این رابطه از همۀ دوستان جدا شده پناهنده بویژه در آلمان می خواهم که با هر وسیلۀ ممکن از جمله نامه نگاری و تماس با مسئولان و ارگانهای آلمانی و نمایندگان پارلمان آلمان به افشای این ترفند سران فرقۀ رجوی علیه پناهندگان ایرانی مخالف فرقه بویژه جداشدگان از آن و افشای ماهیت تروریستی و سکتاریستی آن و روشنگری در این مورد در نزد مقامات و ارگانها و پارلمانترها و مطبوعات آلمان و مردم این کشور پرداخته و از هر طریق قانونی به کمک این دوستان قربانی تهمت و توطئۀ باند رجوی در آلمان و مشخصا این دوست در بازداشت ناحق و غیر قانونی بشتابند.

 

 

نمونه ای از گنده گویی های مزدور رجوی علیه جوان نجات یافته از فرقه میثم پناهی  (فارسی)

نمونه ای از گنده گویی مزدور رجوی علیه جداشدگان

نمونه ای از گنده گویی های مزدور رجوی علیه جوان نجات یافته از فرقه میثم پناهی (انگلیسی)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید