محمد رزاقی: یاوه های رجوی از طرف یک جنایتکار جنگی منگول !

0
679

یاوه های رجوی از طرف یک جنایتکار جنگی منگول !

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیست و نهم اکتبر ۲۰۱۵:…  وسلی مارتین (سرهنگ جنایتکار امریکائی که با همدستی رجوی جنایتکار به شکنجه روحی و جسمی اعضاء جدا شده در زندان تیف معروف است ): او در یک حمله زخمی شد. سناتور منشن: آیا زنده است؟ آیا او هنوز زنده است؟ وسلی مارتین: طبق اطلاعاتی که من دارم، بله سناتور منشن: آیا وی در کمپ است؟ در کمپ لیبرتی است؟ وسلی مارتین: خیر قربان آنجا …

لینک به منبع

یاوه های رجوی از طرف یک جنایتکار جنگی منگول !

هفته پیش سناریو از پیش نوشته شده توسط فرقه رجوی جنایتکار از زبان یک جنایتکار کودن ( سرهنگ وسلی مارتین ) در کمیته نماینده های نیروهای مسلح امریکا مطرح شد که باید دید چرا فرقه رجوی جنایتکار بعد از سالیان اقدام به طرح چنین مسائلی مطرح کرده .

سناریو از پیش نوشته شده توسط سران فرقه رجوی جنایتکاربه دست لابی های ضد ایرانی و یک جنایتکار جنگی منگول ( سرهنگ وسلی مارتین ) داده شده تا بتوانند از این طریق هم برای فرار رجوی جنایتکار سرپوش درست کنند و هم واکنش کشور فرانسه و طبعا ایران بسنجند .

در این نمایش سوالاتی در مورد شخص رجوی مطرح می شود که این سوالات برای اعضاء و نزدیکترین افراد به فرقه ممنوع می باشد و هر کس در مورد وضعیت و محل رجوی سوالی کند فورآ به جاسوس و وزارت اطلاعاتی بودن متهم می شود ولی عجبا یک جیره خوار رجوی در مورد وضعیت و محل رجوی اطلاعات می دهد !

یک نگاهی به سوال جوابهائی که از پیش توسط سران فرقه توسط مارتین جنایتکارمطرح شده نگاهی به ندازیم :

سناتور منشن: چه اتفاقی برای رهبر مجاهدین افتاده‌است؟ ما از سال ۲۰۰۳ تا کنون از وی خبری نداریم. کسی اطلاع دارد که برای وی چه پیش آمده‌است؟

وسلی مارتین (سرهنگ جنایتکار امریکائی که با همدستی رجوی جنایتکار به شکنجه روحی و جسمی اعضاء جدا شده در زندان تیف معروف است ): او در یک حمله زخمی شد.

سناتور منشن: آیا زنده است؟ آیا او هنوز زنده است؟

وسلی مارتین: طبق اطلاعاتی که من دارم، بله

سناتور منشن: آیا وی در کمپ است؟ در کمپ لیبرتی است؟

وسلی مارتین: خیر قربان آنجا نیست

سناتور منشن: در ایالات متحده است؟

وسلی مارتین: خیر قربان

سناتور منشن: پس کجاست؟

وسلی مارتین: بنا بر اخباری که به من داده شده است، وی در فرانسه است.

سناتور منشن: آیا او دیگر بعنوان رهبر شناخته نمیشود؟

وسلی مارتین: او هنوز در کنار مریم رجوی رهبر مشترک است

سناتور منشن: ولی او (مریم رجوی) شخص جلو (چهره بیرونی) است

وسلی مارتین: بله، وی فردی است که همه فعالیت ها و برنامه ها را دنبال می کند، وی رهبر است!

تمامی این سوال جوابها مشخص می کند که هدف سران فرقه رجوی جنایتکار چیست .

چرا زخمی شدن رجوی جنایتکاربعد سالیان انهم از طرف یک جنایتکار جنگی امریکائی مطرح می شود؟ مگر رجوی سخنگوهای رنگارنگ کم دارد ؟

چرا تا حال در مورد زخمی شدن و در فرانسه بودن رجوی جنایتکار تا بحال از طرف مریم قجر و یا سخنگویان رنگارنگ رجوی حبری منتشر نشده ؟

مطمئن و به بقین بگویم که رجوی جنایتکار بز دل تر و ترسو تر از ان هست که در زمان بمباران و جنگ در عراق در اردوگاههای اهدائی صدام بوده باشد .

عده کمی از اعضاء می دانند در ان زمان رجوی جنایتکار در یک روستای نزدیک اردوگاه بد نام اشرف در روستای مرفوع کبیردر یک خانه که مطعلق به فرقه رجوی جنایتکار بود اقامت داشت و این روستاها به هیچ عنوان از طرف نیروهای امریکائی و … نه بمباران شد و نه مورد حمله زمینی قرار گرفت در نتیجه زخمی شدن رجوی یک داستان ساختگی سران فرقه رجوی می باشد در مقابل سوالهای بی پایان که چرا رجوی نیروهای خود را در زیر شدید ترین بمباران تاریخ در بیابانها رها کرده و فرار کرده !

حال سران فرقه رجوی جنایتکار می خواهند با مطرح کردن اینکه رجوی در زمان بمباران زخمی شده از وی یک رامبو و یا چه گوارا درست کنند . ( البته با پوزش از روح بزرگ انقلابی کبیر چه گوارا ) تا برای توجیه کردن فرار رجوی یک دست اویز و بهانه ای داشته باشند .

البته به این نکته تاکید کنم اگر سران فرقه رجوی جنایتکار ادعا می کردند رجوی زنباره در زمان پیش بردن انقلاب نوین ایران و جهاد نکاح همزمان با زنان نگون بخت ؛ تخت بر اثر تکانهای به شدت ایدئولوژیک و انقلابی رجوی زنباره را تحمل نکرده و بر اثرشکستن تخت رجوی زخمی شده و ۱۳ سال در کما به سر می برد قابل باور بود تا ادعای زخمی بودن رجوی بز دل ترسو در بمباران !

ــ چرا ادعا شده رجوی در فرانسه می باشد ؟

این سوال ۲ جواب بیشتر ندارد .

۱ ــ واقعآ رجوی جنایتکار به فرانسه منتقل شده و حال سران فرقه رجوی می خواهند با مطرح کردن این موضوع از زبان یک جنایتکار منگول امریکائی اذهان مقامات فرانسوی اماده کنند که گویا رجوی زخمی بوده و به همین دلیل به فرانسه منتقل شده و می خواهند از رجوی جنایتکار رو نمائی کنند .

۲ ــ علت دوم اینکه سران فرقه جنایتکار قصد دارند در اینده نزدیک رجوی را به فرانسه منتقل کنند وبا این ادعا می خواهند واکنش مقامات دولت فرانسه و… را ارزیابی کنند که ایا دولت فرانسه راضی به انتقال و مستقر شدن رجوی در فرانسه می باشد یا نه .

اما به این نکته تاکید کنم هر کشوری رجوی جنایتکار بپذیرد به غیر از واکنش مقامات رسمی ایران باید جوابگوی هزاران خانواده که قربانی تروریسم افسار گسیخته رجوی جنایتکار شده اند و هزاران خانواده به فرمان مستقیم رجوی و مریم قجر عزیران خود را از دست داده اند و همچنین خانواده اعضاء اسیر در چنگال رجوی باشند .

اگر مقامات فرانسه یا هر کشور دیگر حاضر به جوابگوئی به هزاران داغ دیده و قربانیان تروریسم رجوی جنایتکارهستند بفرمایند ان وقت رجوی جنایتکار بپذیرند .

به رجوی جنایتکار و زنباره هم می گویم اگر جرات جواب دادن به این همه جنایت ؛ خیانت ؛ تجاوز ؛ وطن فروشی ؛ ترور ؛ طندان و شکنجه کردن اعضاء ؛ کشتار ایرانیان و عراقیها و … در وجود بی مقدار خودت می دانی حتما ؛ حتما زود خودت را ظاهر کن و به قول ما اذریها این شیطان و این هم میدان ــ بی صبرانه منتظر ظهور امام زمان قلابی هستیم . خخ

پاریس : محمد رزاقی

چرکآبه های زخم بی درمان رجوی در واشنگتن

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید