عاطفه اقبال:اسامی مجروحان را منتشر کنید (+ دو واکنش به مطلب پرویز خرائی)

0
1091

اسامی مجروحان را منتشر کنید (+ دو واکنش به مطلب پرویز خرائی)

عاطفه اقبال، از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث، پنجم نوامبر ۲۰۱۵:… پنج روز از حمله موشکی جنایتکارانه به کمپ لیبرتی گذشت. در اطلاعیه هایی که تا کنون از طرف مجاهدین منتشر شده همچنان از اسامی مجروحان این حمله خبری نیست. گویا فقط خانواده های کشته شدگان حق دارند از اسامی آنها، آذین شده به لقب پرطمطراق ” مجاهد قهرمان “!! آگاه شوند. خانواده های دیگر ساکنان لیبرتی …

لینک به منبع

هشدار به مجاهدین : با خانواده های نگران بازی نکنید!

!اسامی مجروحان را منتشر کنید

پنج روز از حمله موشکی جنایتکارانه به کمپ لیبرتی گذشت. در اطلاعیه هایی که تا کنون از طرف مجاهدین منتشر شده همچنان از اسامی مجروحان این حمله خبری نیست. گویا فقط خانواده های کشته شدگان حق دارند از اسامی آنها، آذین شده به لقب پرطمطراق ” مجاهد قهرمان “!! آگاه شوند. خانواده های دیگر ساکنان لیبرتی هیچ خبری از وضعیت عزیزانشان ندارند. تماس های این خانواده ها از لحظه اول حمله تا کنون با کمپین قطع نشده است. چون هیچ مرجع پاسخ دهنده دیگری نه از طرف مجاهدین و نه از طرف ارگانهای بین المللی وجود ندارد. همه نگران هستند و می خواهند خبری از عزیزشان بیابند. تعدادی به شماره تلفن هایی که از اعضای مجاهدین در کشورهای مختلف دارند زنگ زده اند ولی جز برخوردهای عصبی هیچ پاسخی نگرفته اند. چگونه است که تشکیلاتی به عریض و طویلی مجاهدین هیچ دفتر و شماره تلفن عمومی برای تماس خانواده ها منتشر نمیکند؟ چرا هیچ مرجع پاسخگو به نگرانی خانواده ها وجود ندارد. در هر کشور متمدنی در زمانی که حوادث این چنینی از قبیل زلزله، افتادن هواپیما، حمله تروریستی و غیره اتفاق می افتد، اولین کار فوری در اختیار قرار دادن یک تلفن سبز برای اطلاع رسانی به خانواده های کشته شدگان و مجروحین و مفقودین می باشد. بلافاصله در این کشورها اکیپ هایی تشکیل میشود که به خانواده ها که اولین قربانیان چنین حملاتی محسوب میشوند و از نظر روانی بسیار در چنین شرایطی شکننده و آشفته هستند کمک میکنند که از عزیزانشان بلافاصله خبری بیابند. اما مجاهدین همچنان از اطلاعی رسانی در چنین مواقعی به خانواده ها خودداری کرده و هر کس را که پیگیری وضعیت فرزندش را دارد جاسوس و مزدور می نامند و قصد خانواده ها را بصورت طنزآلودی ” گرا” دادن به دشمن می نامند. اسامی مجروحان را منتشر کنید تا خانواده هایشان در جریان قرار گیرند. یک شماره تلفن و یک دفتر برای مراجعه و پاسخگویی خانواده های ساکنان لیبرتی در اختیار مردم قرار دهید. ساکنان لیبرتی ملک شخصی رهبران مجاهدین نیستند. آنها هر کدام خانواده ای دارند که سالها است چشم براه آنها میباشند و منتظر خبری از آنها هستند. به این نگرانی ها پاسخ دهید. اگرنه باور کنید نتیچه این نگرانی ها بر سر خود شما آوار خواهد شد. هیچ کس تا بحال از در افتادن با خانواده های نگران نتیجه ی خوبی ندیده است. در رژیم جمهوری اسلامی اینروزها شاهد تجمع روزافزون خانواده های زندانیان سیاسی هستیم. با اینکه آنها حداقل با عزیزانشان ملاقات دارند و میتوانند با آنها تماس داشته باشند. به شما هشدار می دهیم با مادران و پدران و خانواده هایی که در پی عزیزانشان هستند بازی نکنید. وگرنه این وضعیت دامن خود شما را خواهد گرفت و پشیمانتان خواهد کرد.

این هشداری است به سازمان مجاهدین از طرف خانواده های ساکنان لیبرتی، خانواده ها را از وضعیت عزیزانشان مطلع کنید. به این وضعیت پایان دهید. فحش و ناسزا و تهمت به خانواده ها کافیست. پاسخگو باشید.

عاطفه اقبال – ۱۲ آبان ۹۴ برابر با ۳ نوامبر ۲۰۱۵

از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید