حسن پیرانسر: آقای رجوی!! ف = فردیت

0
1279

آقای رجوی آیا کشور عراق با دولت جدیدش به شما امکان هر گونه مبارزه ای با دولت جمهوری اسلامی را میدهد؟  آقای رجوی مگر با بسته شدن در مبارزه مسلحانه در کشور عراق با سرنگونی صدام حسین امکان مبارزه سیاسی در کشورهای آزاد و دمکراتیک اروپایی وجود ندارد ؟ مگر شما بارها نگفتید که که همه افراد در سازمان و فرقه شما افسران انقلاب کرده و زاده مریم و انقلاب او هستند پس اگر به این حرف خود ایمان دارید بجای تکه تکه شدن این افراد آنها را به کشورهای امن و آزاد متنقل میکردید تا ابزار مبارزه سیاسی شما در مقابل جمهوری اسلامی شوند چرا اینکار را نکردید؟
آقای رجوی از نظر من که یک کادر ۲۵ ساله فرقه شما بودم و با شناختی که از شما دارم فردیت شما بسیار کلفت و زمخت است شما خوب میدانید و خوب هم آگاه هستید که عراق بدون صدام حسین دیگر جای فرقه شما نیست و بخوبی میدانید که عربها دشمن خونی فرقه شما در خاک عراق هستند ولی نمیخواهید این فردیت زمخت خود را بشکنید و …

آقای رجوی!! ف = فردیت

حسن پیرانسر ـ 09.11.2015   باز متاسفانه خبر حمله دیگر به لیبرتی و تکه و پاره شدن اسیران در بند فرقه رجوی را در سایتها خواندم و ناراحت شدم چون تک تک آن کشته شدگان را میشناختم و با تعداد کثیری از آنها سالها در یک قرارگاه و در یک قسمت بودم و آنها را از نزدیک میشناختم . ولی ناراحتی و افسوس خوردن چه فایده ای دارد و چه کمکی به آن ۲۰۰۰ و اندی انسان در خاک جنگزده عراق میکند . جالب اینجاست که رهبران فرقه رجوی هر دو کاملا آگاه از خطرات موجود در خاک عراق میباشند ولی اقدام جدی برای خروج این ۲۰۰۰ و اندی انسان از خاک عراق را با امکانات کلان و انبوه لابیهای رنگارنگ انجام نمیدهند و به هرکس و هر جریان و گروه و…………. که خواستار خروج فوری این انسانها از قتلگاه لیبرتی هستند مارک مامور وزارت اطلاعات و سپاه قدس و…………..زده میشود ولی واقعا چرا رجویها آنقدر مصر هستند که در عراق باقی بمانند؟
اینروزها همه میدانند که عراق یک کشور خارج از کنترل میباشد که هم قتل و کشتارهای قومی و مذهبی در آن بشدت وجود دارد و هم جولانگاه آدمخوارهای داعش شده است و هیچ عقل سالمی حکم نمیکند که ۲۰۰۰ و اندی زن و مرد ایرانی خلع سلاح شده در یک پادگان سیبل در خاک عراق باقی بمانند و هر چند وقت یکبار ۲۰ ۳۰ ۴۰ ۵۰ تن از آنها تکه تکه شوند و عده کثیری هم زخمی و معلول شوند . اگر ما با سازمان و فرقه ای روبرو بودیم که امکانات مادی و انواع و اقسام لابیهای گردن کلفت را نداشت میتوانستیم این را برای خودمان توجیه کنیم که امکان و توان جابجایی را ندارند ولی فرقه رجوی یک فرقه بسیار ثروتمند و دارای لابیها و انبوه وکلای گردن کلفت میباشد که براحتی میتواننداین انسانهای اسیر را از خاک عراق به کشور یا کشورهای امن جابجا کنند ولی چرا این فرقه و رهبران آن اینکار را نمیکنند؟!
برای پاسخ به این سوال ۴ سوال اساسی و بنیادی را مطرح میکنم .
۱. آقای رجوی هدف شما از نگهداشتن نیروهای فاقد سلاح و تجهیزات آنهم در سنین میانسالی و پیری با انواع و اقسام بیماریهای جسمی و روانی در خاک عراق چیست؟ آیا ماندن این ۲۰۰۰ و اندی مرد و زن بدون سلاح و تجهیزات آنهم در دوران پیری برای سرنگون کردن رژیم جمهوری اسلامی است؟
۲. اگرجواب شما به سوال ۱ مثبت است یعنی میخواهید با این ۲۰۰۰ و اندی زن و مرد پیر و فرتوت و مریض آنهم با دست خالی رژیم جمهوری اسلامی را قهرآمیز سرنگون کنید این سوال پیش میاید که مگر آنموقع که ارتش آزادیبخش با آن همه سلاح های سبک و نیمه سنگین وسنگین و توپخانه و تانک و نفربر و هلیکوپتر و………………….مجهز بود و میانگین سنی افراد حدااقل۲۰ سال کمتر از حالا بود توانستید که سرنگون کنید!!؟ تازه پشتیبانی همه جانبه صدام حسین را به لحاظ امکانات مادی و تسلیحاتی و نظامی بطور کامل داشتید که الان دیگر او و دولتش در عراق به زباله دانی تاریخ پیوسته ست. ابزار رسیدن به این هدف در خاک عراق چیست ؟ آیا اساسا ابزاری برای رسیدن به هدف خود در عراق دارید ؟!!
۳. آقای رجوی آیا کشور عراق با دولت جدیدش به شما امکان هر گونه مبارزه ای با دولت جمهوری اسلامی را میدهد؟
۴. آقای رجوی مگر با بسته شدن در مبارزه مسلحانه در کشور عراق با سرنگونی صدام حسین امکان مبارزه سیاسی در کشورهای آزاد و دمکراتیک اروپایی وجود ندارد ؟ مگر شما بارها نگفتید که که همه افراد در سازمان و فرقه شما افسران انقلاب کرده و زاده مریم و انقلاب او هستند پس اگر به این حرف خود ایمان دارید بجای تکه تکه شدن این افراد آنها را به کشورهای امن و آزاد متنقل میکردید تا ابزار مبارزه سیاسی شما در مقابل جمهوری اسلامی شوند چرا اینکار را نکردید؟
آقای رجوی از نظر من که یک کادر ۲۵ ساله فرقه شما بودم و با شناختی که از شما دارم فردیت شما بسیار کلفت و زمخت است شما خوب میدانید و خوب هم آگاه هستید که عراق بدون صدام حسین دیگر جای فرقه شما نیست و بخوبی میدانید که عربها دشمن خونی فرقه شما در خاک عراق هستند ولی نمیخواهید این فردیت زمخت خود را بشکنید و گذشته خود بخصوص در عراق را نقد کنید و بیایید صادقانه بگویید که تحلیلها و استراتژی شما در عراق اشتباه بود و استراتژی جنگ و خشونت آنهم در همدستی با صدام حسین دشمن ایران و ایرانی به گل نشست و اگر دلیل نگه داشتن آن ۲۰۰۰ و اندی اسیر را در لیبرتی و در عراق از من بپرسید من به صراحت میگویم که شما نمیخواهید به روی مبارک خود بیاورید که استراتژ ی شما از اساس و پایه غلط بود و حاضرید هر چند وقت یکبار ۱۰ ها تن از این اسیران تکه تکه شوند ولی نگویید که تحلیلها و استراتژی شما در خاک عراق اشتباه بوده و نمیخواهید از مردم عراق و مردم ایران عذرخواهی کنید.
من نمیدانم آیا برای نقد کردن گذشته خود و فرقه خود دیر شده است یا نه چون تا به امروز هزاران نفر به خاطر تحلیلهای غلط و استراتژی به گل نشسته شما در عراق و از همه مهمتر بخاطر نقد نکردن گذشته خود و استراتژی به گل نشسته کشته و زخمی و معلول و آواره و بی آینده و …….شده اند ولی این را میدانم اگر بخواهید و تصمیم بگیرید که آن ۲۰۰۰ و اندی زن و مرد بیدفاع را از قتلگاه عراق نجات دهید میتوانید چون همه امکانات لازم حتی بیشتر از آن را دارید پس این گوی و این میدان .

parloman Europa 1-hassan piransar

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید