برادرم مصطفی بهشتی را آزاد کنید

0
1317

برادرم مصطفی بهشتی را آزاد کنید

نرگس بهشتی، نهم نوامبر ۲۰۱۵:…  من خواهری رنجدیده هستم که سالها برای یک تماس و دیدار هرچند کوتاه با کوچکم تلاش می کنم ولی تا کنون آقای رجوی اجازه حتی یک ملاقات را به وی نداده است. در سال ۱۳۹۰ رجوی و سران بی مسئولیت و از خدا بی خبرش با رویای قدرت طلبانه خود باعث به کشتن دادن یکی از برادران عزیزم به نام مرتضی بهشتی شدند. و داغ وی را برای همیشه بر دل خانواده ما گذاشتند. مرتضی …

منبع : ایران اینترلینک

http://iran-interlink.org

برای نجات جان برادرم به تمام مجامع حقوقی شکایت می کنم. برادر کوچکم مصطفی بهشتی را آزاد کنید.

مسئولیت جان فرزندان ما در لیبرتی به عهده رجوی است.

نرگس بهشتیمن خواهری رنجدیده هستم که سالها برای یک تماس و دیدار هرچند کوتاه با کوچکم تلاش می کنم ولی تا کنون آقای رجوی اجازه حتی یک ملاقات را به وی نداده است.

در سال ۱۳۹۰ رجوی و سران بی مسئولیت و از خدا بی خبرش با رویای قدرت طلبانه خود باعث به کشتن دادن یکی از برادران عزیزم به نام مرتضی بهشتی شدند. و داغ وی را برای همیشه بر دل خانواده ما گذاشتند.

مرتضی تنها ۳۵ سال داشت و فرزرند کوچکی از او به جا مانده که اوهم نتوانست هرگز پدر خویش را ببیند.

تنها برادر دیگر ام مصطفی بهشتی را اکنون ۱۴ سال است به گروگان گرفته اند و در طی این ۱۴ سال حتی یکبار ه م اجازه ملاقات به ما نداند.

بارها برای دیدار وی با رنج و مشقت فراوان به عراق و حوالی کمپ اشرف سفر کردیم و به کمیساریای ملل متحد در بغداد مراجعه کردیم ولی دریغ از اینکه رجوی بی رحم و ایادی وی اجازه ملاقات به خانواده های دردمند را بدهند.

۴سال است که ساکنان اشرف به لیبرتی منتقل شدند و قرار بود در این مکان موقت بمانند وبه زودی به کشورهای ثالت منتقل شوند. ولی علیرغم گذشت ۴ سال حدود ۴۰۰ نفر به آلبانی منتقل شدند یعنی حدودا سالی ۱۰۰ نفر

به نظرم آقای رجوی قصد نجات و کمک به ساکنان بی پناه مستقر در لیبرتی را ندارد. و تنها به فکر قدرت طلبی و خفظ نزدیکان و قوم و خویشان خودش می باشد

و الا چرا و چگونه پس از ۴ سال برادر من و بسیاری دیگر از افراد بی پناه در لیبرتی را همچنان به گروگان گرفته و برای فرستادن انها به کشور ثالت اقدامی نمیکند.

در حالیکه ایشان پسر خویش محمد رجوی و زنش مریم رجوی و و شهرزاد صدر و دخترش و بسیاری از قوم و خویش های خود را بسرعت به خارج کشور فرستاد ولی فرزندان و برادران و خوهران بی گناه ما را در کشورعراق در میان این همه اتش و خون و بی امنیتی رها کرده است.

من از تمامی ارگان ها و نهادهای حقوق بشری در خواست رسیدگی به دادخواست های ما خانواده های رنجدیده را دارم

و از آنها درخواست می کنم برای رهایی برادرم و ملاقات وی با خانواده اش و همچنین فرستادن وی به کشور ثالث اقدام کنند.

و در همین جا اعلام می کنم مسئولیت جان تمامی عزیزان ما بعهده شخص رجوی است و او مسئول این همه بی کفایتی وبه کشتن دادن جوانان ایرانی ست.

نرگس بهشتی ۱۸آأبان ۱۳۹۴

***


https://youtu.be/26Mps-OQLTU

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید