چند مطلب در محکومیت حمله تروریستی داعش در فرانسه ـ نیم نگاه، پیوند رهایی …

0
1028

شوک حملات داعش در پاریس (+ نمونه هایی از همدردی با خانواده ها و مردم)

مسعود تقی پوریان، نیم نگاه، پانزدهم نوامبر ۲۰۱۵:… مگر یادمان رفته همین کشور فرانسه در پایان سال ۶۴ با چنان فضاحتی مسعود رجوی و چند تن دیگر را بجرم ایجاد بلوا و اشوب روزانه به جهت سنگ پرانی و چاقوکشی با افراد گروه خارجه نشین فدایی اقلیت در منطقه اورسورواز به کشوری افریقایی تبعید نمود. مگر یادمان رفته بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار امریکا در جاسازی زیر گچ های دیوارهای قلعه اور در حومه …

لینک به منبع

شوک حملات داعش در پاریس

مسعود تقی پوریان (عضو سابق ارتش آزادیبخش و مجاهدین ـ ساکن تبریز)

۹۴-۸-۲۴

ارسال به سایت نیم نگاه

امروز صبح شنیدیم رستوران باتاکلان مورد حمله عناصر تروریستی داعش قرارگرفته است. بلافاصله دو حمله دیگر در نقاطی دیگر در همین شهر نیز شاهد چنین صحنه هایی از خشونت و قتل بوده است.

151114120917_497083806

20151114083823908

نزدیک به ۱۵۰ نفر در این حملات فقط جان باختند. گروه ضدبشری داعش در صفحه تویتر خود بلافاصله نوشت “پاریس در آتش” . داعش باز پیام داد بزودی روسیه ، انگلیس و شهر واشنگتن نیز با چنین اقدامات مشابه مواجه خواهند شد. ولی مسئله را میخواهم اینجوری نگاه کنم :

۱٫در همین شهر پاریس گروهکی تروریست تر با نام مجاهدین انگار فراموش شده اند یا عنوان تروریست خوب را بعد از سالها توسط حامیان امریکایی بدست آورده و یدک می کشند. همانهایی که توسط عوامل نفوذی شان در تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران نقش داشتند. عنوان می کردند با ترفند های پیچیده سیاسی دانشجویان خط امام را در مبارزات ضدامپریالیستی !!!! راهنمایی و به پیش میبرند!!. آنها قبل از انقلاب نیز با طبل و دغل می گفتند چهار مستشار نظامی با درجه سرهنگ نیروی هوایی امریکایی را ترور انقلابی کرده اند. آنها به زمین و زمان تا سرنگونی صدام حسین در پایان سال ۸۱ می گفتند که انقلابی تر و ضدامریکایی تر از آنها در کره زمین پیدا نمی شود. حال چگونه دایه مهربانتر از مادر برای دمکراسی جهانی ، انسانیت؟؟! ، مردم ایران ، مردم یمن و سوریه و … شده اند؟ … مگر یادمان رفته همین کشور فرانسه در پایان سال ۶۴ با چنان فضاحتی مسعود رجوی و چند تن دیگر را بجرم ایجاد بلوا و اشوب روزانه به جهت سنگ پرانی و چاقوکشی با افراد گروه خارجه نشین فدایی اقلیت در منطقه اورسورواز به کشوری افریقایی تبعید نمود. مگر یادمان رفته بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار امریکا در جاسازی زیر گچ های دیوارهای قلعه اور در حومه پاریس در حمله غافلگیرانه پلیس ضد تروریست فرانسه بدست آمد. مگر گروهی مدافع حقوق بشر پول قایم می کند؟ پولشویی می کند؟ با پاسپورت های جعلی بطور مداوم در کشورهای اروپایی تردد می کند. انتظار میرود ضربات بس سنگین تری این تروریست های خطرناک بر اتفاقات اجتماعی و امنیتی اروپا علی الخصوص فرانسه ایجاد نمایند.

Terror 7

۲٫بنظر میرسد داعش به هیچ منافع سیاسی و تبلیغی در قبال این اقدامات اش در پاریس دست نمی یابد. حتی دستاوردی بسیار جزیی در قبال شکست های سنگین اش در سوریه را نیز بدست نمی آورد. ماجرای کلید خوردن حمله سنگین دول غربی و علی الخصوص امریکا بیشتر میتواند مطرح باشد. موضوعی که بعد از اتحاد نظامی و سیاسی کشورهای روسیه و ایران و سوریه تعادل قوای جدید و مهمی را علیه غرب به جهت پیشروی میدانی این نیروها منجر شده است. اگر نگاه جدی داشته باشیم حمله داعش به پاریس در الویت قرار میگیرد تا بهانه های جدی برای غرب فراهم شود تا ساختارهای اقتصادی و صنعتی بیشتری را در سوریه مورد حمله قرار بدهند. مسلما داعش نیز فرصت تنفس بهتری خواهد یافت تا از زیر ضربات سنگین روسیه و ایران و حزب الله لبنان و سوریه بدر رود.

۳٫امکان ائتلاف سازی به ظاهر مشروع از سوی امریکا برای حضور پر رنگ در منطقه خاورمیانه با این یازده سپتامبر اروپایی بوجود آمده است. سازمان جاسوسی فرقه رجوی با اظهار تسلیت!! به اولاند رئیس جمهور فرانسه مدام ایران را به مالکیت گروه داعش!! برچسب میزند. مدعی است سیاست های ضدبنیادگرایی را بایستی رهبران اروپا از مسعود رجوی فراری بیاموزند. گروهی خبیث که تا الان اش همچنان افراد آدمکش داعشی را انقلابیون موصل و سوریه می نامد. تا این لحظه هیچ موضعگیری خاص علیه این فرقه تکفیری انجام ننموده و بنابر شنیده هایی از طرق واسطه هایی آنها را در زمین عراق هدایت می کند. معلوم نیست اروپا کی بهای سنگینی بابت حمایت آنها بصورت استفاده ابزاری خواهد پرداخت. مشخصا حملات این گروه به سفارتخانه ها و کنسولگری های ایران در خارج را در دهه شصت از یاد نبرده ایم. این اولین شق کارهای آنارشیستی فرقه مجاهدین میتواند باشد.

کلمه: توصیف منافقین (فرقه رجوی) و رسانه‌های عربستان از اقدامات تروریستی داعش: حرکت انقلابی مردم مظلوم عراق!

پیوند رهایی، پانزدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

اطلاعیه شماره ۲۱ سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی)

همدردی و تسلیت به خانواده ها و مردم و دولت فرانسه

تروریسم در همۀ اشکال آن محکوم است

سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی)، حمله تروریستی ۱۳ نوامبر پاریس را که توسط گروه تروریستی داعش مسئولیت آن پذیرفته شد و تا این لحظه جان بیش از صد انسان بی گناه را گرفته و بسیاری را نیز زخمی نموده قویا محکوم می کند و آنرا جنایت علیه بشریت میداند.

ما ضمن تسلیت و همدردی با مردم و دولت فرانسه و خانواده های قربانیان این تراژدی انسانی که گوشه ای از جنایات تروریسم جاری در گوشه و کنار جهان و بطور خاص در منطقه خاور میانه است خواستار شناسایی و دستگیری و به پای میز محاکمه کشاندن مسئولین و مجریان و حامیان آشکار و پنهان آنها می باشیم.

فراموش نباید کرد که گروه تروریستی داعش از متحدین فرقۀ تروریستی رجوی (متحد سابق حزب بعث عراق و رژیم صدام حسین) میباشند بطوریکه در ابتدای ترک تازیهای اولیه این گروه که تصور میشد عراق را بطور کامل تصرف خواهند کرد، آقا و خانم رجوی خام خیالانه و با ابراز همدردی با این گروه تروریستی آنها را وطن پرست و نیروهای مبارز و عشایر انقلابی عراق می نامیدند و از پیروزیهای تروریسم در عراق و منطقه ابراز خوشحالی می کردند (در لینگ زیر در سایت رسمی فرقه):

http://www.mojahedin.org/news/139413

اما وقتی جهان را علیه تروریسم دیدند و پیشرویهای داعش متوقف گردید و حامیان بین المللی آن نیز کم و بیش پشت داعش را خالی کردند مفتضحانه آن هم فقط در تبلیغات بیرونیشان عقب نشینی کردند.

دولت فرانسه برای ریشه کنی تروریسم داعش باید قاطعانه با آنها و همۀ حامیان و متحدین عملی و ایدئولوژیکی آنها همچون فرقه تروریستی رجوی که همان اندیشۀ داعش با پوشش و ادعای دروغین دموکراسی را دارد و با همۀ انواع و اشکال تروریسم برخورد کند و به آنها اجازۀ حضور و فعالیت در خاک فرانسه ندهد.

رهبران و عناصر رسمی و فعال فرقۀ تروریستی رجوی که در خاک فرانسه (در استان والداواز نزدیک پاریس) به عنوان پناهنده حضور دارند تماما فرماندهان و افراد آموزش دیدۀ نظامی سابق به دست ارتش صدام حسین برای انواع عملیات تروریستی و نظامی هستند و صدها عملیات تروریستی و نظامی را فرماندهی و اجرا کرده اند.

مکانسیم فرقه ای گروههای فرقه گرا همانند فرقۀ رجوی مستقر در شمال پاریس و داعش ریشه و مادر تروریسم میباشد. آنها تنها با روشهای فرقه ای و مغزشویی و تخلیه انسانها از هستی انسانی شان میتوانند آنها را وادار کنند تا دست به جنایاتی بزنند که داعش در پاریس و اطراف و اکناف جهان و رهبران فرقۀ رجوی در پاریس با خودسوزیهای افرادشان در سال ۲۰۰۳ و عملیات انتحاریشان در ایران در سال ۱۹۸۱ که اولین عملیات از این نوع در منطقۀ خاورمیانه بود و اکنون در کمپ لیبرتی در عراق با فراخوان دادن شخص مسعود رجوی همسر خانم مریم رجوی مقیم فرانسه به ماندن در عراق تا کشته شدن دسته جمعی و تهدید آشکار به قتل جدا شدگان و منتقدین و مخالفان فرقه در «هر کجای جهان» مرتکب میشوند.

سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی) بارها اعلام کرده است که رمز موفقیت علیه تروریسم در اقدامات پیشگیرانۀ کنشی است و نه واکنشی.

سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی)

۲۳ آبان ۱۳۹۴

۱۴ نوامبر ۲۰۱۵

زنان ایران، پانزهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

همدردی انجمن زنان با مردم فرانسه و محکوم کردن تروریست

تروریست خوب و بد نداریم چه داعش یا که فرقه رجوی

شب گذشته باز شاهد عمل تروریستی سازمان تروریستی داعش بودیم و در فرانسه یک سالن کنسرت و چند نقطه دیگر مورد هجوم تروریستها قرار گرفت.

این عمل تروریستی همچون سایر عملهای تروریستی دیگر را محکوم می کنیم و باز هم انجمن زنان نسبت به حضور مریم رجوی، تروریستی با لباس شیک و شعارهای جالب هشدار می دهیم . ماهیت رجوی عوض نشده و فقط بصورتی تاکتیکی سلاحشان را داده اند.

به دولت فرانسه هشدار می دهیم که فرقه رجوی همچون آتشی زیر خاکستر در اورسورواز نهان شده است آنها که بصورت فرقه ای در میان مردم همچنان به عضوگیری مشغولند ارتباط این انسانها را در قدم اول با خانواده و بستگان و جامعه قطع می کنند و بعد این افراد مانیپوله شده و مغزشان در اختیار دستورات فرقه ای قرار می گیرد.

کسانی که به هر شکلی در می آیند و گوش به فرمان تشکیلاتی و فرمان رهبری رجوی باقی می مانند و امروز کت و کراوات زده در مجامع حقوق بشری ظاهر می شوند، روزی دیگر خود را برای تروریستی همچون مریم رجوی به آتش می کشند و زمانی دیگر تغییر چهره داده ریش گذاشته و در خیابانهای تهران خمپاره زنی می کنند و باز زمانی دیگر بصورت رفتگری در آمده و جلوی خانه فردی را که یکجانبه در دادگاه رجوی محاکمه شده است ترور می کنند.

کسانی که اعضای ناراضی را زندانی و می کشند کسانی همچون فرمانده کمال که مهوش سپهری از جمله مسئول اولهای رجوی وی را مجبور به شکستن سیانور و خودکشی کرد.

یا همانطور که یکبار دیگر انجمن زنان گفته است خانم مهری موسوی به همان ترتیب توسط این فرقه کشته شد.

اگر واقعا دولت فرانسه مصمم به ریشه کردن کردن تروریسم هست بایستی سراغ اورسورواز برود و این آتش زیر خاکستر را بیرون بکشد و مریم رجوی تنها عنصر دست نشانده رجوی را محاکمه و محل مخفیگاه رجوی را از وی جویا شود و اینها بایستی بخاطر سه دهه اعمال تروریستی و ظلم به اعضا در دادگاه محاکمه شوند و قطعا ما بعنوان شاهدان کارهای آنها در کشورهای اروپائی و در عراق حاضر می شویم.

به امید محو تروریست در تمامی اشکال و ابعاد آن از جامعه جهان

به امید جهانی خالی از ظلم و استبداد

انجمن زنان

چهاردهم سپتامبر ۲۰۱۵

کانون آوا، پانزدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

کانون آوا حمله تروریستی شب گذشته در پاریس را بشدت محکوم کرده وبه ملت سوگوارفرانسه تسلیت می گوید.

باردیگر خشونت، افراط وتروریسم مرز انسانیت را در هم نوردید و جان انسانهای بیگناه را گرفت.

شب گذشته گروه تروریستی داعش که از زمان حضور خود با رویکردی افراطی و خشونت بار به جان زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع افتاده است و از هیچ اقدام غیرانسانی برای رسیدن به اهداف وحشیانه خود کوتاهی نمی‌کند، ملت و دولت فرانسه را با فاجعه‌ای دردناک و تأسف‌بار مواجه ساخت. فاجعه‌ای که ابعاد خشونت بار آن دل و جان بشریت را به دردآورد. گسترش نگران‌کننده تروریسم ضرورت اتحاد و همبستگی همه کشورهای جهان را برای مقابله با افراط‌گرایی و خشونت دو چندان می‌کند.

لازم است که دولت فرانسه بعد از این عمل تروریستی قاطعیت کافی جهت بستن مرکز توطئه در اورسورواز داشته باشد چرا که این مرکز در گذشته و حال همواره محلی برای توطئه چینی علیه مخالفان و منتقدین مجاهدین بوده و از این محل دستورات جهت اعمال خشونت در ایران و در اروپا صادرشده اند.

در روزهای اخیر دررابطه با سفر قریب الوقوع رئیس جمهور ایران به فرانسه، افراد وابسته به مجاهدین در دسته های کوچک و یا تک نفره از پایگاه اورسوراز به فرودگاه شارل دوگل و هتلهایی که روحانی ممکن بود درآن اقامت کند، برای شناسایی عملیات ایذایی و یا احتمالا انتحاری ترددو فیلم برداری کردند. این اطلاعات می توانند با توجه به ارتباطات تنگاتنگ سازمان مجاهدین با گروه های تکفیری خاورمیانه، در اختیار این گروه ها قراربگیرند. جداشدگان از سازمان مجاهدین همیشه نگرانی خودرا از وجود این مرکز توطئه در اورسورواز ابراز داشته اند.

***

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=21786

وقاحت پیام هفتم آبان ۹۴ رجوی

مسعود تقی پوریان، نیم نگاه، پنجم نوامبر ۲۰۱۵:… در پی حمله خمپاره ای به کمپ لیبرتی و کشته شدن ۲۳ تن از اعضای ساکن در اردوگاه حریه بالاخره مسعود رجوی در پیامی مختصر، وقاحت بار، و خودخواهانه نسبت به وقوع این حمله موضعگیری کرد. او سعی کرد همچون ابلهی خودشیقته وانمود کند همه چیز این حمله را در یک لحظه کشف کرده و ادامه راهبردلازم برای اقدامات بعدی را در چنته دارد. مثلا اینکه این حمله عمدا…

مسعود رجوی و  فروغ جاویدان استراژی شکست خورده و در گل فرورفته

Guliani Maryam Rajavi Mojahedin Khalq terroristsمهندس میثمی: مسعود رجوی کجاست؟ مسعود رجوی امروز هم آنجاست که پرسش‌ها را پاسخ نگوید

لینک به منبع

وقاحت پیام هفتم آبان ۹۴ رجوی

مسعود تقی پوریان (عضو سابق ارتش آزادیبخش و مجاهدین ـ ساکن تبریز)

صفحه فیس بوک انجمن نجات

۱۳۹۴/۸/۱۳

در پی حمله خمپاره ای به کمپ لیبرتی و کشته شدن ۲۳ تن از اعضای ساکن در اردوگاه حریه بالاخره مسعود رجوی در پیامی مختصر، وقاحت بار، و خودخواهانه نسبت به وقوع این حمله موضعگیری کرد. او سعی کرد همچون ابلهی خودشیقته وانمود کند همه چیز این حمله را در یک لحظه کشف کرده و ادامه راهبردلازم برای اقدامات بعدی را در چنته دارد. مثلا اینکه این حمله عمدا برای ساعت صرف شام پنجشنبه افراد تنظیم شده بود ، در سنگرهایتان بمانید اگر آب نفوذی به آنجا ندارد ، قهرمان و لشکر فدایی هستید!!!؟؟ ، خونسرد باشید و منتظر ادامه کارزار!!؟ ، ایران منتظر باران و بالا آمدن آب در کف محوطه لیبرتی بود!!!؟؟ ، ایران می خواست کار را یکسره کند!!!؟؟ ،

می بینید چگونه با لفافی و سفسطه آسمان و زمین را بهم میبافد تا حقیرانه و با منطقی غیر حقیقی بقبولاند که ۵۰ نفر خانواده سالمند و پیر و فرتوت که اخیرا برای دیدار و ملاقات با فرزندان شان رفته بودند نفر اطلاعاتی ایران بودند و شاید کار شناسایی!!! هم توسط آنان انجام شده؟؟؟؟…. همه این حرفها برای این هست دهن هر فردی را در تشکیلات که به هوای شنیدن صدای پدر و مادر خود در پشت سیاج لیبرتی لب پر شده خونمالی کند ، سرببرد و قلدرمابانه یکه تازی کند…. عنصر و رهبری بی شرف که از لای درب مخفیگاه اروپایی اش زمین گیر شدن در سنگر آب گرفته و دو نفره در لیبرتی را می دهد تا بیشتر از این وجاهت نداشته خود را نزد افکار و رسانه های جهانی بروز دهد.

واقعیت اصلی این هست این روزها فشارهای امریکا و عراق و کمیساریای عالی پناهندگان برای فرقه رجوی جهت آماده سازی های انتقال افراد به البانی فزونی گرفته هست بطوریکه همین اواخر مسئولین ملل متحد بهانه های مریم رجوی برای توقف کوتاه انتقال ها در ایام عاشورا را به علت برگزاری مراسم به همین مناسبت در لیبرتی را نپذیرفتند !!!.. ولذا بنظر میرسد انتقال هفتگی حداقل ۵۰ نفر بطور هفتگی بدون هیچ مشکلی ادامه یابد . کاری که هیچ به دل رهبری فرقه رجوی خوش نمی آید.

کاهش بدنه اجتماعی جمع ۱۸۰۰ نفره با انتقال ها و نزدیک شده به هسته اصلی و تحت پیگرد و تروریستی این گروهک دل شوره های مریم و مسعود رجوی را این روزها دو برابر می کند . افرادی همچون عباس داوری در ملاقات جاسوسی برای عراق و استخبارات آن کشور که فیلم هایش برای همگان آشناست تا فهیمه اروانی و پارسایی که زمانی مسئول اول سازمان بودند و خیلی از قتل و ترورها مربوط به اینهاست.

جالب تر اینکه مریم رجوی در نمایشی سخیف بجای اینکه مجامع بین المللی را به مساعدت در انتقال افراد لیبرتی ترغیب نماید بر شناسایی دائمی کمپ لیبرتی بعنوان کمپ پناهندگی اصرار می ورزید . کاری که نشان از خونخواهی او و همسر بی عرضه فراری اش میباشد. بی شک برای همه افراد علاقمند این موضوع روشن هست که رهبری مجاهدین هیچ علاقه ای به خروج افرادش از لیبرتی ندارد و همچنان سعی دارد دفع الوقت را داشته باشد و بنحوی زمان را برای کشته سازی های بیشتر ساکنین جهت بهره برداری های به اصطلاح حقوق بشری فراهم نماید . کاش میشد در مناظره ای تلویزیونی از مسئولین این سازمان تروریستی پرسید که منظور مسعود رجوی از ادامه کارزارهای پیشرو در لیبرتی چه خواهد بود . آیا برخلاف رهبری خود واقعا جایگاه خود را نزد دلهای مردم ایران چگونه ارزیابی می کنید ودر این سالها چقدر فاصله های بیشری را در دوری از صفوف مردم ایران برای خود داشته اید.

(پایان)

***

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید