بیانیۀ گروهی از جدا شدگان از فرقۀ رجوی در مورد جنایتهای تروریستی در پاریس

0
1347
بیانیۀ گروهی از جدا شدگان از فرقۀ رجوی در مورد جنایتهای تروریستی در پاریسفریاد آزادی، پاریس، هجدهم نوامبر ۲۰۱۵:… یکی از دلایل ترور وعملیات انتحاری نا امیدی و شکست سیاسی است. در نتیجۀ شکست های پی درپی سیاسی نظامی و ریزش های فراوان نیرو و از دست دادن اعتبار داخلی و بین المللی، این سازمان در گذشته و حال برای شرکت در هر عملیاتی که نام آن و رهبرش را بر سر آنتنها قرار دهد کوتاهی نکرده و نمی کند. بنابراین سازمان مجاهدین خلق (OMPI) و رهبرانش و اعضای …

لینک به منبع

بیانیۀ گروهی از جدا شدگان از فرقۀ رجوی در مورد جنایتهای تروریستی در پاریس

پاریس در خون شهروندان بیگناه قربانی جهل و نفرت عقیدتی سیاسی

شامگاه جمعه ۱۳ نوامبر۲۰۱۵ شهرهنر و آزادی، پاریس در خون صدها شهروند بیگناه خود که کشته یا زخمی شدند غلتید.

تروریستها طی عملیات کور، تخم نفرت را در فرانسه پاشیدند و دل صدها خانواده را داغدار کردند. آنان شهرهمیشه زنده و پر از امید و شادی پاریس را در یک شب به گورستان سکوت تبدیل کردند..

ما اعضای جدا شده از سازمان مجاهدین خلق ( فرقۀ رجوی) که تعدادی از ما شهروند و یا ساکن فرانسه هستیم، قویا این عملیات تروریستی را محکوم می کنیم.

در منطق تروریستها تمامی انسانهایی که با آنها نیستند، دشمن به شمار می روند وریختن خونشان مجاز است. بچه و بزرگسال و پیر و جوان اعم از زن و مرد برایشان فرقی نمی کند. تروریستها با انسانیت دشمن هستند. تروریست خوب و بد وجود ندارد.

پاریس و جهان هنوز در شوک این جنایت علیه بشریت بسر می برد. چگونه یک انسان می تواند انسان دیگری را بکشد؟. متأسفانه در دنیای تعصب فرقه ها و ایدئولوژی های بسته، منطق و گفتگو مفهمومی ندارد. همه چیز از راه خشونت حل می شود.

با توجه به تجربه شخصی تک تک صدها جداشده از سازمان مجاهدین خلق (OMPI) از سال ۱۳۶۰ ( ۱۹۸۱ ) تا کنون؛ تعداد کسانی که دست به عملیات انتحاری بر علیه مردم در ایران و یا دیگر کشورهای دنیا زده اند در سازمان مجاهدین خلق (OMPI) فعلی به رهبری مسعود و مریم رجوی (مقیم فرانسه) و پیروان اندک آنان، کم نیستند.

۱ – رهبران و اعضای سازمان مجاهدین خلق (OMPI) در اورسوراواز فرانسه باید این اصل را که دولت فرانسه حضور آنها را بدلایل انسان دوستانه پذیرفته است، بپذیرند و به قوانین آزادی بیان و حقوق دیگران احترام گذاشته و از جاسوسی بر علیه جداشدگان و ضرب و جرح آنها و تهدید به قتل آنها توسط رهبر و تشکیلات این سازمان در سایت های مختلف آن خودداری کنند.

۲- اینکه بعداز ۳۴ سال حضور رهبران و اعضای سازمان مجاهدین خلق (OMPI) و شخص مریم رجوی در فرانسه هنوز اعضای این گروه اقدام به درخواست شهروندی فرانسه نکرده اند، خود دلیلی بر توهم این جریان بر بازگشت به ایران و به دست گرفتن حاکمیت در آنجا می باشد. با توجه به کارنامه سیاه رجوی و فرقه اش در خدمت به صدام حسین و جنگ طلبان بین المللی، و جنایتهایش علیه مردم ایران و علیه حتی اعضای ناراضی خود ادعای میهن دوستی و دموکراسی خواهی توسط این سازمان دروغ محض است.

۳- یکی از دلایل ترور وعملیات انتحاری نا امیدی و شکست سیاسی است. در نتیجۀ شکست های پی درپی سیاسی نظامی و ریزش های فراوان نیرو و از دست دادن اعتبار داخلی و بین المللی، این سازمان در گذشته و حال برای شرکت در هر عملیاتی که نام آن و رهبرش را بر سر آنتنها قرار دهد کوتاهی نکرده و نمی کند. بنابراین سازمان مجاهدین خلق (OMPI) و رهبرانش و اعضای شورای وابسته به آن، همراه داعش، النصره و دیگر احزاب افراطی باید توسط جامعۀ بین الملل تا اصلاح آنها و نفی عملی خشونت و ترور در لیست نظارتی و لیستهای تروریستی قرار بگیرند.

گروهی از جدا شدگان از سازمان مجاهدین خلق (OMPI) (فرقۀ رجوی)

۱۷ نوامبر۲۰۱۵

ارسال به مطبوعات فرانسه و مقامات فرانسه.

نمایندگان پارلمان فرانسه و پارلمان اروپا

Paris baignée dans le sang d’innocentes victimes de la haine et de l’obscurantisme idéologico-politique

Vendredi soir, le 13 novembre 2015, Paris, capitale des arts et de la liberté, baignait dans le sang d’une centaine de ses citoyens innocents.

Par un attentat aveugle, les terroristes viennent de semer la haine en endeuillant une centaine de familles françaises. Cette ville joyeuse et vivante devient, l’espace d’une nuit tragique, un cimetière.

Nous, un groupe d’anciens membres de l’Organisation des Moudjahidines du Peuple Iranien (l’OMPI) aujourd’hui citoyens français ou réfugiés en France, condamnons vivement cette opération terroriste.

Les terroristes considèrent comme leurs ennemis tous ceux qui ne sont pas leurs amis. Petits, grands, jeunes ou vieux, pour eux, ils sont tous des ennemis qu’il ne faut pas tarder à éliminer. Ce sont en réalité les valeurs humaines que les terroristes combattent. Le terrorisme ne peut être que mauvais ; il n’existe pas de bon terrorisme.

Le monde entier est encore sous le choc. Comment peut-on tuer son prochain ? Dans le monde fermé des sectes idéologiques, il n’y aucune place pour le dialogue. Pour eux, il n’y a qu’une seule solution : la violence.

La violence, nous les anciens membres de l’OMPI, nous la connaissons très bien : l’organisation que nous avons quittée dans les années 1981, a souvent eu recours à la violence et aux attentats kamikazes en Iran et ailleurs.

I. . -1- Les chefs et membres de l’OMPI en Auvers Sur Oise doivent comprendre que le gouvernement français les a accueillis pour des raisons purement humanitaires et qu’ils doivent respecter les valeurs françaises dont la liberté de l’expression et les libertés individuelles. Ils doivent arrêter d’espionner, de menacer et de tabasser les anciens membres de cette organisation.

I. .2- Cela fait maintenant 34 ans que Maryam Radjavi et les autres responsables de l’OMPI vivent en « franç» sans avoir demandé d’être naturalisés français car ils espèrent toujours pouvoir retourner en Iran afin d’y gouverner. Cela n’est qu’une illusion. Les iraniens se souviennent encore de la collaboration des moudjahidines avec Saddam Hussein et des crimes qu’ils ont commis contre la population et contre leurs propres camarades. Pour l’OMPI, la démocratie et le patriotisme ne sont que des slogans.

I. .3-Le terrorisme est toujours signe de l’impasse politique dans laquelle se trouvent les terroristes tels les moudjahidines. Ces dernières années, ils ont multiplié des échecs et ont perdu un nombre considérable de leurs membres. La crise est telle que toute publicité, même négative, est chaleureusement accueillie par l’OMPI. Tout comme Daech et Al Nassra, l’OMPI doit rester sur la liste des organisations terroristes tant qu’elle n’a pas renoncé à la violence.

II.

Un groupe d’anciens membres de l’Organisation des Moudjahidines du Peuple Iranien (l’OMPI)

Paris, le17 novembre 2015

***

ارتش خصوصی صدام در فرانسهایران فانوس، بیستم اکتبر ۲۰۱۵: آقای اولاند، با آرزوی این که فرانسه و هیچ جای جهان اسیر ناامنی و مورد باجخواهی تروریستها نگردد،

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=21948

فاجعۀ تروریستی دیگر در پاریس با زمینه سازی فرقۀ رجوی

عیسی آزاده، پیوند رهایی، پاریس، چهاردهم نوامبر ۲۰۱۵:…  من بعنوان یکی اراعضای سابق و قدیمی این سازمان که مدت دوسال است از این جریان مافیایی انشعاب کرده و جدا شده ام مصرانه درخواست یپگرد و دستگیری تمام سران فرقه رجوی در فرانسه و مشخصا مریم رجوی و مهدی ابریشمچی و عباسعلی جابرزاده و محمد علی توحیدی و زهرا مریخی و مهوش سپهری و سایر سران و افراد تیم های تروریستی آنها هستم …

 

تهدید به مرگ آن خدابنده توسط مریم رجوی مجاهدین خلقآن خدابنده (سینگلتون): در جوامع دموکراتیک ما از تروریستها تقاضا نمی کنیم که ما را نکشند (نامه ای به پرزیدنت اولاند)

لینک به منبع

فاجعۀ تروریستی دیگر در پاریس با زمینه سازی فرقۀ رجوی

به قلم عیسی آزاده از فرماندهان قدیمی و منشعبین از فرقۀ رجوی

حمله تروریستی در پاریس سیزدهم نوامبر 2015

درست در آستانۀ آمدن رئیس جمهور ایران به فرانسه سلسله ای از عملیات تروریستی بصورت هماهنگ در چند نقطه پاریس خون بیگاناهان را به زمین ریخت. شدت این اعمال تروریستی بحدی بود که رئیس جمهور فرانسه اقای اولاند در کشور وضعیت فوق العاده اعلام کرد و دستور مسدود کردن مرزها را صادر کرد.

در گیر و دار آمدن دکتر روحانی به پاریس فرقه تروریستی رجوی هم شروع به جوسازی و شانتاژ نمود و چند منطقه را بعنوان محل تظاهرات اعلام کرد و در طی سفر اقای روحانی در مناطقی از پاریس هم از صبح تا شب برنامه اکسیون تنظیم و اعلام نموده است. آیا بین این انفجارات و اعمال جنایتکارانه و جوی سازی ها و شانتاژ رجوی رابطه ای وجود ندارد؟ با این استدلال که تروریست خوب و بد نداریم و تروریست؛ تروریست است؛ باید گفت رابطه ای وجود دارد.

آتش تهیۀ این اعمال جنایتکارانه توسط فرقه رجوی و در پادگان تروریستی شان در اوور سور اواز برنامه ریزی و طراحی شده است. .رجوی جنایتکار که بعد از امضای تفاهمنامه اتمی تمام آرزوها و آمالش که جنگ فرضی بین امریکا و ایران بود بر باد رفت مثل گربه ای که در یک گوشه اتاق گیر کرده باشد شروع به داد و فریاد کرده و به سر و روی خودش و تمام نزدیکانش چنگول میکشد و از فرط فلاکت وبدبختی و گل گرفته شدن تنور جنگ اعلام یک پیروزی موهوم تحت عنوان زهر اتمی نمود و طی این مدت هم با سفر هر هیئت اروپایی به ایران خط و نشان می کشید و در مواردی هم در لفافه تهدیدهایی را گوشزد می کرد.

اوج باخت رجوی آمدن دکتر روحانی به فرانسه است لذا با شناختی که از این فرقه تروریستی وجود دارد بعید نیست که دست به چنین حماقتی بزند چون بر اساس فیلم ها و انتشارات سایت های فرقه؛ همسر رجوی با تمام تروریست های سوری و عراقی و مشخصا داعش جنایتکار رابطه دارد و در ابتدای اشغال قسمتهایی از عراق توسط داعش فرقه رجوی در کمپش در لیبرتی (عراق) جشن بر پا کرده بود که انقلابیون و عشایر عراقی کشور عراق را به زودی آزاد می کنند و فرقه رجوی را هم تسلیح می کنند و فرقه هم به مناظق تحت اشغال داعش در سوریه و یا موصل منتقل می شوند و از کنترل دولت قانونی عراق خارج می گردند و به راحتی می توانند اعمال تروریستی سابقشان را پی بگیرند.

البته همانند ترور شارلی ابدو بازهم داعش مسئولیت این حمله را بر عهده خواهد گرفت اما همگان خوب می دانند که عملیاتی به این گستردگی نیاز به نفرات بومی و مسلط دارد و طبعا نفرات فرقه رجوی که در فرانسه در پایگاههای مختلف مستقر هستند همه انها انواع و اقسام اموزش های تروریستی را توسط فدائیان صدام حسین دیکتاتور سابق عراق دیده اند و تعدادی از انها هم سوابق عملیات ترور وآدمکشی در قالب تیم های عملیاتی در داخل ایران دارند.

تروریست های رجوی به اندازه ای در اروپا و فرانسه ازادی عمل دارند که در جلوی دادگاه ضد تروریست پاریس و در شهر محل اقامت مریم رجوی در نزدیکی پاریس و یا در سایر کشورهای به صورت جمعی به جداشدگان و منتقدین فرقه حمله می کنند و اگر شرایط مناسب باشد با سلاح گرم نفرات جدا شده را می کشند و با امکاناتی که دارند فرار می کنند.

البته تهدید جدا شده ها به ترور و دستور آشکار به قتل آنان و همۀ منتقدین و مخالفان فرقه سال قبل توسط شخص رجوی به تیم های عملیاتی اش در اروپا با صدای خودش ابلاغ شده است ولی متاسفانه علیرغم همه هشدارها و شکایت ها هنوز اقدامی در رابطه با اخراج فرقه رجوی از فرانسه و تعطیلی لانه جاسوسی و تروریستی اش در اور سوراواز صورت نگرفته است.

فرقه ای که از سال ۱۳۶۰ مسیر دموکراتیک اپوزیسیون رزیم ایران را با اعلام جنگ مسلحانه منحرف نمود و هزاران شهروند بیگناه را کشته است و صدها عملیات انفجاری در پرونده اش دارد معلوم است که هر جنایت دیگری را انجام می دهد.

زمینه سازی این عملیات تروریستی و جنایتکارانه و ریختن خون بی گناهان در پاریس توسط فرقه رجوی انجام شده است و در این فضا سازی و جوسازی فرقه برای برهم زدن سفر اقای روحانی به فرانسه بوده که خفاشان خونخوار و تروریست هم از لانه هایشان بیرون آمده و این جنایتهای هولناک امشب را در کشور فرانسه که بیش از صد کشته و صدها مجروح برجای گذاشته است انجام دهند.

من بعنوان یکی اراعضای سابق و قدیمی این سازمان که مدت دوسال است از این جریان مافیایی انشعاب کرده و جدا شده ام مصرانه درخواست یپگرد و دستگیری تمام سران فرقه رجوی در فرانسه و مشخصا مریم رجوی و مهدی ابریشمچی و عباسعلی جابرزاده و محمد علی توحیدی و زهرا مریخی و مهوش سپهری و سایر سران و افراد تیم های تروریستی آنها هستم.

باید در اسرع وقت لانه ترور و جنایت رجوی در اوورسوراواز در نزدیکی پاریس تعطیل وکلیه افراد این فرقه از فرانسه اخراج شوند.

در پایان با محکوم کردن این عملیان شنیع و تروریستی با بازماندگان این حادثه تلخ اظهار همدردی کرده و خواهان دستگیری و مجازات عاملین این جنایت هولناک هستم.

عیسی آزاده. ۱۴ نوامبر ۲۰۱۵

***

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=21990

تروریستی که حمله به پاریس را محکوم کرد (+ مصاحبه با نقوی حسینی)

ایسنا، شانزدهم نوامبر ۲۰۱۵:…: همانطور که شاهدیم فرانسوی‌ها به منافقین هم جا دادند و امکانات و دفتر در اختیار اینها قرار دادند. بنابراین اگر این گروهک‌ در فرانسه عملیات تروریستی انجام دهد آنها نباید گله‌مند شوند؛ زیرا خودشان موجبات این کار را فراهم آورده‌اند. نقوی حسینی با بیان این که داعش در حال بازگشت به اروپاست، گفت: فرانسه اولین کشور اروپایی است که فعالیت‌های تروریستی گریبانگیرش شده است …

مریم رجوی داعش تروریسم آن سینگلتون: مریم رجوی در نوامبر ۲۰۱۴ برای حمایت از داعش از بلندگو و ساختمان پارلمان فرانسه استفاده کرد (انگلیسی)

Self Sacrifice Struan Stevenson Rajavi terroristsBehind Struan Stevenson’s book “Self Sacrifice

ایسنا، شانزدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

نقوی حسینی: ایران هر نوع عملیات تروریستی را به شدت محکوم می‌کند

» سرویس: سیاسی – مجلس

کد خبر: ۹۴۰۸۲۳۱۳۵۱۳

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ – ۱۰:۵۷

naghavi.jpgیک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن عملیات تروریستی اخیر در فرانسه گفت که اگر دولت پاریس پیشگیری‌های بعدی را در این زمینه انجام ندهد اتفاقات بعدی در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی رخ خواهد داد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد:‌ ما حدود ۵-۶ ماه پیش سفری به فرانسه داشتیم و با روسای مجالس سنا و نمایندگان این کشور ملاقاتهایی داشتیم. یکی از موضوعات مطرح در این مذاکرات این بود که چه اتفاقی افتاده که بیش از هزار فرانسوی به داعش پیوسته‌اند؟ مگر در این کشور آزادی بیان و دموکراسی وجود ندارد؟ پس چرا این کشور تروریست‌پرور شده است؟ اما مقامات فرانسوی پاسخی به این سوال نداشتند.

وی افزود: در همان دیدارها طرح شد که این هزار فرانسوی که در داعش هستند بالاخره به این کشور برمی‌گردند و باید فکری به حال اینها کرد وگرنه به زودی خطرات این گروه تروریستی دامنتان را می‌گیرد. بنابراین پیش بینی می‌شد که فرانسه از کشورهایی است که بحران داعش دامنش را می‌گیرد اما حداقل عزم و اراده جدی برای جلوگیری از این موضوع داشتند.

این نماینده مجلس یادآور شد: همانطور که شاهدیم فرانسوی‌ها به منافقین هم جا دادند و امکانات و دفتر در اختیار اینها قرار دادند. بنابراین اگر این گروهک‌ در فرانسه عملیات تروریستی انجام دهد آنها نباید گله‌مند شوند؛ زیرا خودشان موجبات این کار را فراهم آورده‌اند.

نقوی حسینی با بیان این که داعش در حال بازگشت به اروپاست، گفت: فرانسه اولین کشور اروپایی است که فعالیت‌های تروریستی گریبانگیرش شده است ۱۵۰ نفر کشته و ۲۰۰ مجروح در یک عملیات تروریستی به معنی حاکمیت وحشت بر جامعه فرانسه است و اروپایی‌ها باید بفهمند اگر به داعش کمک مالی و تسلیحاتی کنند و از سیاست‌های آمریکایی مبنی بر حمایت از گروههای ترورریستی در سوریه حمایت کنند نتیجه‌اش این می‌شود و شعله آتشی که برافروختند دامن خودشان را می‌گیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه کشورهای غربی باید عزم جدی برای مبارزه با گروه تروریستی داعش داشته باشند افزود: جمهوری اسلام ایران هر نوع عملیات تروریستی را به شدت محکوم و از آن ابراز تاسف می‌کند و به ملت فرانسه نیز تسلیت می‌گوییم اما دولت فرانسه باید نسبت به اتفاق اخیر پاسخگو باشد و بداند اگر پیشگیری‌های بعدی انجام نشود اتفاقات بعدی در همین کشور و کشورهای دیگر در اروپا رخ می‌دهد.

انتهای پیام

باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

تروریستی که حمله به پاریس را محکوم کرد+عکس

در مراسم یاد بود قربانیان حادثه پاریس یک تروریست هم به جمع محکوم کنندگان پیوست.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین که در فرانسه ساکن است با حضور در مراسم یاد بود جان باختگان حادثه پاریس این حمله تروریستی را محکوم کرد.

نکته قابل تامل این است که رجوی در طی سالهای گذشته دستش به خون هزاران نفر از مردم بیگناه ایران آغشته شده است.

تروریستی که حمله تروریستی پاریس را محکوم کرد+عکس

آقای اولاند، فرانسه بخاطر مردم خودش هم که شده دست از حمایت از فرقه تروریستی رجوی بردارد

Maryam Rajavi Saddam's private army NCRIمشاور سیاسی پارلمان اروپا: باید به نقش انگلی مجاهدین خلق (فرقه رجوی) در ساختمانهای پارلمان پایان داد

مریم رجوی و خودسوزی های سال 2003آیا خودسوزی ندا حسنی بایستی به فراموشی سپرده شود؟

خانواده ها بیرون کمپ لیبرتیکیهان لندن: لیبرتی: سودای ارتش آزادی و ماجراجویی رهبرانش

Villepinte – the real message behind Maryam Rajavi’s anti-Iran speech

همچنین:

مریم قجر و تکرار حرفهای پوچ و بی محتوا در ویلپنت پاریس (اول، دوم و پایانی)

مزدور مریم رجوی انجمن نجات، مرکز مازندران، دوم ژوئیه ۲۰۱۵:…  مسئول نشست در ادامه خبر تحصن آقای مصطفی محمدی با همسر و دخترش مقابل مقر مریم قجر در اورسورواز که خواستار ملاقات با

سرانجام رجوی مجبور شد بگوید درباره خانواده ها دروغ گفته است

اولین شب تحصن خانواده ها کمپ لیبرتی دهم ژوئن 2015انجمن نجات، مرکز مازندران، بیست و هشتم ژوئن ۲۰۱۵:… در این مقاله رجوی به صراحت اعتراف می کند که مراجعه کنندگان مادر و پدر پیری هستند که به دیدار فرزند خود آمدند یا دختر و پسری هست

پایکوبی مجاهدین بخاطر شهادت غواصان ایرانی (رجوی: این کارناوال استخوان بود)

انجمن نجات، مرکز مازندران، بیست و دوم ژوئن ۲۰۱۵:…  آنها که خود از عوامل شهید شدن بسیاری از فرزندان ایران و منجمله شهدای عملیات کربلای ۴ می‌باشند ، در ادامه خوش خدمتی برای اسرائیل و دشمنی با ملت ایران و ارزش های آنان ، با بی شرمی تمام مراسم به یاد مان

Share

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید