مطالبی مرتبط با فاجعه اخیر پاریس (+ نامه دهشت نیا)

0
1316

مطالبی مرتبط با فاجعه اخیر پاریس (+ نامه دهشت نیا)

سایتهای  ایران فانوس و آوا، هفدهم نوامبر ۲۰۱۵:…  این شورا پدر معنوی فعالیتهای تروریستی فرقه است و در پوش فعالیتهای سیاسی، در حال افزایش و حفظ تواناییهای اعضا و قدرت تشیکلاتی خود در جهت آمادگی برای هر گونه عملیات در هر نقطه از اروپا که لازم ببیند میباشد. پیام تسلیت اخیر این فرقه و مسئول آن خانم رجوی به شما اوج وقاحت سازمانیست که خود مرتکب صدها عملیات تروریستی چه در داخل و چه درخارج …

مطالبی مرتبط با فاجعه اخیر پاریس (+ نامه دهشت نیا)

نادر کشتکار، کانون آوا، هفدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

نامه سرگشاده آقای نادر کشتکار به آقای فرانسوا اولاند رئیس جمهور محترم فرانسه

با سلام وعرض تسلیت به شما و مردم فرانسه و ضمن محکوم کردن حملات تروریستی وحشیانه اخیراینجانب به نوبه خود از صمیم قلب با مردم فرانسه اظهار همدردی کرده و از این طریق قصد دارم خطر گروههایی چون داعش و القاعده را که با ظاهری آراسته در قلب کشور شما با سوء استفاده از قوانین بشردوستانه کشور مطبوع شما در حال فعالیت هستند یادآوری کنم.

فاجعۀ اخیر بی شک باید شروعی باشد برای یک عزم وارادۀ جدی در راستای اتحاد و مبارزۀ هر چه جدی تر جامعۀ بین الملل با تمامی اشکال تروریسم چه در داخل و چه در خارج از فرانسه،و بی شک این مهم عملی نخواهد شد مگر با اتحاد و برخوردی جدی و قاطع با این گروهای تروریستی و حامیان معنوی اینگونه جنایات در تمامی دنیا و تحت هر نام و پوششی.

همانطور که اشاره کردم یکی از همین گروهها و فرقه ها هم اکنون در کشور شما فعالیت داشته و مسلمأ از نظر ماهیت هیچ تفاوتی با داعش و القاعده ندارند.سازمان مجاهدین که در پوش شورای ملی مقاومت در کشور شما آزادانه فعالیت میکنند یکی از همین گروها بوده که مسئول آن یعنی خانم مریم رجوی چندی پیش آشکارا از گروه تروریستی داعش دفاع کرده و آنانرا مردمان انقلابی نامید.

آقای اولاند مسلمأاین واقعیت تلخ چیزی نیست که از چشم شما و سرویسهای امنیتی فرانسه نیز بدور باشد اما چشم پوشی از این واقعیت واستفاده ابزاری و سیاسی از گروههایی اینچنینی خواه ناخواه میتواند روزی و در زمان خودش به تهدیدی جدی علیه امنیت مردم فرانسه نیز منجر شود.رجوع به پیشینه و عملکرد فرقه ای این سازمان چه در ایران و حتی چه در خود فرانسه به اندازۀ کافی گویاست.باید یاد آوری کنم این سازمان سالها پیش از شکل گیری گروههایی چون القاعده و داعش ،پرچمدار و جلو دار عملیاتهای انتحاری بوده است و این سابقه به حدود چهل سال پیش بر میگردد.

این سازمان که سازمانی اسلامی مارکسیستی میباشد با هویتی کاملأ فرقه ای عمل کرده و اعضای خود را به اعضایی فدایی تبدیل کرده است،که نمونه ای از آنرا چند سال پیش باخودسوزیهای سازمان یافته در نقاط مختلف جهان و از جمله در خود فرانسه و تنها بدلیل دستگیری مسئول این سازمان یعنی خانم مریم رجوی به جرم محرز پولشویی شاهد بودیم.

همانطور که امروز کشور و مردم شما تنها بدلیل احساس مسئولیت در قبال جامعه بین الملل و مبارزه با گروههای تروریستی همچون القاعده وداعش وعدم سکوت در برابر بنیادگرایی مورد حملات وحشیانه و ناجوانمردانه این گروهها قرار گرفته اند،مسئولین واعضا شورای ملی مقاومت که در این راستا پیشینه ای به مراتب قدیمی تر دارند اگر روزی از طرف دولت شما بدلائل امنیتی مورد کوچکترین خطری واقع شوند شک نکنید که آنها عملیاتهای خود سوزی خود را این بار با به آتش کشیدن شهروندان بیگناه شما پاسخ خواهند داد،و دایره خشونتهای آنانرا نمیتوان بدون هزینه کنترل کرد،مگر آنکه از امروز آگاهانه تر و مسئولانه تر با این فرقه برخورد کرد.

من با شناختی که از این فرقه دارم وظیفه خود دانستم که یکبار دیگر خطر فعالیتهای خشونت آمیز این فرقه را یادآوری کرده وهشدار دهم که این شورا و اعضایش تمامأ در هر لحظه و زمان که از آنها خواسته شود میتوانند براحتی دست به عملیاتهای تروریستی بزنند.

ورود اعضای این سازمان از عراق به اروپا وفعالیتهای این شورا در ادمه مغز شویی این اعضا در آلبانی تنها به آن کشور محدود نخواهد شد و شورای ملی مقاومت در تلاش برای راه اندازی مجدد فعالیتهایش در آلبانی اما با شکلی متفاوت وبا احتیاط بیشتر است.

این شورا پدر معنوی فعالیتهای تروریستی فرقه است و در پوش فعالیتهای سیاسی، در حال افزایش و حفظ تواناییهای اعضا و قدرت تشیکلاتی خود در جهت آمادگی برای هر گونه عملیات در هر نقطه از اروپا که لازم ببیند میباشد.

پیام تسلیت اخیر این فرقه و مسئول آن خانم رجوی به شما اوج وقاحت سازمانیست که خود مرتکب صدها عملیات تروریستی چه در داخل و چه درخارج از ایران بوده است،سازمانی که آرمش نارنجک وپیشرو در عملیاتهای انتحاری در جهان است.و واقعأ چه ساده لوحانه ست ،باور همدردی کسانی که خود مسئول قتل عام انسانهای بیگناه فراوانی بوده اند.

در پایان ضمن تسلیت مجدد به شما و مردم فرانسه آرزومندم که جامعۀ جهانی و دولت فرانسه در مبارزه با تروریسم و بنیادگرایی موفق بوده وبا اقدامات لازم قانونی وغیره مانع رشد گروههایی که سابقه اقدامات تروریستی و خشونت آمیز داشته شده و از رشد ونمو این گروها جلوگیری کند.

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، هفدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

نامه سرگشاده آقای عبد الکریم ابراهیمی به آقای فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه

جناب آقاى فرانسوا اولاند

رىیس جمهور محترم فرانسه

حوادث تروریستى که عده اى از مردم بیگناه کشور شما را به خاک و خون کشید دل هر انسان آزاده اى را بدرد آورد قطعا تروریستها با این اعمال غیر انسانى و کشتار انسانهاى بیگناه در هر کجاى این گیتى ، راه به جایى نخواهند برد .

اینجانب ضمن همدردى و عرض تسلیت به شما و ملت داغدیده فرانسه ، براى مجروحهاى این حادثه تروریستى شفا و براى ملت بزرگ فرانسه صبر و استقامت خواهانم و آنرا بشدت محکوم میکنم .

آقاى فرانسوا اولاند

شما خوب میدانید که تروریست در هر شکل و شمایلى تروریست است و ماهیت تمام آنان کشتار و قتل عام مردم بیگناه بوده و هست بنابر این تفکیک تروریسم به خوب و بد و حمایت از آن در جهت منافع ، نتنها راه حل درستى نیست بلکه به دامن زدن به تروریسم پرورى هر چه بیشتر منجر میشود و خواه و ناخواه عملکرد این پدیده شوم همه گیر خواهد شد همچنان که میبینید حمایت از تروریسم در خاورمیانه و به جان مردم بیگناه انداختن آن و قتل عام پیر و جوان و زن و مرد و اطفال خود نمونه تبعیض در این راستاست که باید با همت دولت مردان و صاحبان قدرت و تصمیم گیرى در جهان از این رویکرد دورى جسته و دست در دست هم بصورت جدى براى محو این پدیده شوم ، حداقل در این زمینه اتحاد داشته و نگذارید تضادهاى منافع دولتمردان در قدرت باعث تقویت آن گردد چرا که اگر این اتحاد و جدیت در نابودى تروریسم در تمام اشکال آن وجود نداشته باشد پدیده تروریسم به ممالکى که در آن آزادى وجود دارد خواهد رسید و آنوقت اقدام براى ریشه کنى تروریسم دیر خواهد بود .

آقاى فرانسوا اولاند

نگذارید اجازه فعالیت به گروههاى تروریستى و حامیان آنها در خاک کشور شما به بهانه آزادى داده شود و کشور فرانسه را پاتوق تروریسم و تروریست پرورى گردد.

آقاى فرانسوا اولاند

شوراى ملى مقاومت که بازوى سیاسى سازمان مجاهدین است و توسط مسعود و مریم رجوى رهبرى میشود و مقر آن در کشور شماست بازوى اجرائى مسعود رجوى در امور سیاسى است و مریم رجوى بعنوان لیدر آن با ایجاد پایگاهى امن در فرانسه و آوردن سر تروریستهاى خطرناک خود از عراق و جمع کردن آنها در این پایگاه خطر بالقوه در خاک فرانسه است . شما خوب میدانید که این خانم با فریب و نیرنگ و خرید لابى براى خود در کشور شما و بعضى از کشورهاى اروپایى با سوء استفاده از آزادى در این کشور ، آینده اى تار براى مردم کشور شما رقم خواهد زد از طرف دیگر با برگذارى اجلاس و مهمانیهاى پر طمطراق و دعوت از تروریستها و حامیان آنها ، از کشتار و خشونت و تروریسم در خاورمیانه بخصوص عراق و سوریه حمایت کرده وعناصر داعش در حمله به عراق و کشتار بى گناهان از جمله زنان ایزدى و کودکان بیگناه این سرزمین را عناصر انقلابى و عشایر غیور مینامد و براى آنها به خاطر همین قتل عام ها درود میفرستد .

آیا دست باز دادن به چنین شخصیتى که نیروهایش در عراق به همین دلیل نگه داشته یک کار اصولى و عاقلانه است؟

ماهیت سازمان مجاهدین در اصول تروریستى است و از آن کوتاه نیامده و نخواهد آمد ، مانورهاى این زن شیطان صفت فریبى بیش نیست و در ماهیت همچون القاعده و داعش و الشباب سومالى میباشد .

با توجه به تجربیاتى که دوستان من به شما و دولتمردان شما یادآورى کرده اند از شما انتظار میرود که با تمام توان با اشکال گوناگون تروریسم مبارزه کنید و سرزمین پاک تان ، این مهد آزادى را از وجود تروریسم و تروریست پرورى پاک نمائید .

در خاتمه مجدد این فاجعه تروریستى و کشتار دهشتناک در کشورتان را تسلیت گفته و انزجار خودم را از آن اعلام می کنم

پایان

کریم غلامی، ایران فانوس، هفدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

پیام تسلیت به مردم فرانسه

با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده قربانیان حمله تروریستی (روز جمعه ۱۳ نوامبر) پاریس،

این تراژدی وحشیانه و ظالمانه که هدفش ایجاد وحشت در بین انسانهای بی گناه و بی پناه و حمله به ارزش های متمدن و انسانی است که قلب هر انسانی را به درد می آورد. تهاجم تروریستی به پاریس نشان داد که اسلام گرایان از شادی و تفریح مردم بیزار هستند و شرکت کردن مردم در کنسرت را عملی کفر آمیز می دانند و طبق قوانین اسلامی باید کافرین کشته شوند. ما مردم متمدن هرگز اجازه نخواهیم داد که این تحجر و عقب ماندگی با ایجاد رعب و وحشت ما را عقب براند ما به مبارزه خود علیه این وحشی گری ادامه خواهیم داد.

با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده قربانیان حمله تروریستی و مردم فرانسه

پایان

یدالله دهدشت نیا،ایران فانوس، هفدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

نامه سرگشاده به سازمانهای بین المللی حقوق بشر

باعرض سلام حضورخانواده های آزاده وکلیه سازمانهای بین المللی حقوق بشر…اینجانب یداله دهدشت نیا برادر بزرگ بیژن دهدشت نیا هستم. جنگ ایران وعراق مصادف با اوایل خدمت سربازیم بود من جزو اولین اسرای جنگی بودم حدود ۸سال در زندانهای بعثی عراق بهمراه دیگر اسرا هرروز مورد کتک وآزار واذیت قرار گرفته وسختترین روزهای عمرمان را سپری میکردیم ،اما درطی این مدت زیرنظر صلیب سرخ ما آزادانه بوسیله نامه وعکس با خانواده خود درتماس بودیم. اما الان نزدیک به ۲۰سال است ازبرادرم بیژن هیچ اطلاعی نداریم …اسارت بیژن هزار بار بدتر از اسارت من بود نمیدانم این سازمان مجاهدین پیرو چه دین وآیین وقانونی است که به اعضا سازمانش اجازه حتی یک مکالمه کوتاه را باخانواده نداده وقانونی که حتی بافکر کردن به خانواده شان آنها را مجرم میشمارد و روانه شکنجه گاه سازمان میکند .من اسیرصدام بعثی بودم وبا خانواده ام ارتباط داشتم واما…بیژن اسیر فرقه رجوی است وسالیان سال است ما بیخبر از حال و وضعیتش!!!!لذا من از تمامی سازمانهای جهانی خواهشمندم جان برادر من ودیگر اعضا بی پناه که بازی خورده دست رجوی هستند درخطر است وچون روند انتقال خیلی کند صورت میگیرد واز طرفی با بدست آوردن برد برای بمباران مجدد کمپ لیبرتی،عاجزانه ازهمه مسؤولین حقوق بشری وانسانی تقاضا دارم که اعضا این کمپ را تا انتقال تمامی اعضا به جایی امن برده وجانشان را حفاظت کنند !مبادا باز مورد تعرض وحملات موشکی قرار بگیرند. وامیدوارم که رجوی وسران گروهش هرچه زودتر به مجازات برسند!

باتشکر وقدردانی از سازمانهای مربوطه

پایان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید