غفور فتاحیان: فرقه رجوی و داعش دو روی یک سکه هستند

0
516

فدائیان رجوی همانند آتش زیر خاکستر هستند که در اطراف پاریس در قلعه اورسوراواز لمیده اند و منتظر فرمان مریم قجر و مسعود فراری هستند. یادمان نرفته است که در هنگام حمله به شهر موصل درعراق توسط داعشیان جنایتکار و کشتار مردم بی دفاع همین فرقه رجوی در سیمای بدنام خود آنها را عشایر انقلابی خواند و به آنهاجم کمک های مادی و تبلیغاتی می کرد که نمونۀ آن را در لینگ زیر در سایت رسمی این فرقه می بینید:

غفور فتاحیان، پاریس، نوزدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

فرقه رجوی و داعش دو روی یک سکه هستند

در سوک و اندوه حمله به پاریس وهشدار به دستگاههای امنیتی فرانسه در رابطه با فرقه تروریستی رجوی

به قلم غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شده از فرقۀ رجوی

قبل از هر نکته مراتب تسلیت خودم را به ملت بزرگ فرانسه بخاطر حملۀ جنایت کارانۀ تعدادی بزدل به مردم بی گناه را اعلام می دارم و در غم تک تک آنها شریک هستم. حمله به پاریس شهر زیبای جهان که عاشقان زیادی دارد حمله به تمام پاتیخت های جهان است.

ولی از اینها گذشته دولت فرانسه باید ریشه ترور و تروریست را در اروپا ریشه کن کند. تروریست تروریست است چه داعش و چه فرقه رجوی هیچ فرق با هم ندارند.

فدائیان رجوی همانند آتش زیر خاکستر هستند که در اطراف پاریس در قلعه اورسوراواز لمیده اند و منتظر فرمان مریم قجر و مسعود فراری هستند.

یادمان نرفته است که در هنگام حمله به شهر موصل درعراق توسط داعشیان جنایتکار و کشتار مردم بی دفاع همین فرقه رجوی در سیمای بدنام خود آنها را عشایر انقلابی خواند و به آنهاجم کمک های مادی و تبلیغاتی می کرد که نمونۀ آن را در لینگ زیر در سایت رسمی این فرقه می بینید:

http://www.mojahedin.org/news/139413

اما وقتی فرقۀ رجوی جهان را علیه تروریسم دید و پیشرویهای داعش هم متوقف گردید و حامیان بین المللی فرقه نیز کم و بیش پشت داعش را خالی کردند مفتضحانه و زبونانه و ریاکارانه آن هم فقط در تبلیغات بیرونیشان عقب نشینی کرد.

البته سوابق این حمایتها به قبل از این برمی گردد یعنی آن موقع که در مقابل دولت قانونی عراق به نخست وزیری دکتر مالکی فرقه رجوی با آوردن اسلام گریان افراطی از شهرهای موصل و رمادی و استان الانبار و دادن آموزش های نظامی و جنگهای چریک شهری آنها را در مقابل دولت قرار می داد و شکی ندارم که داعشیان هم تحت همین آموزشها قرار گرفتند زیرا فرقۀ رجوی تجربۀ فراوانی در عملیات تروریستی و جنگ شهری و راه اندازی گروههای تروریستی دارد.

رجوی تروریست برای به دست آوردن قدرت دست به هر جنایتی می زند و از هر آدم کش و تروریست و جنایت کاری حمایت می کند؛ بنابراین تا دیر نشده باید جلوی فعالیتها و ظاهرسازیهای این سازمان تروریستی را گرفت و نباید فریب تبلیغات دروغین دموکراسی خواهی رهبری آن و مشخصا مریم رجوی مقیم فرانسه و اشک تمساحش برای قربانیان تروریسم را خورد.

الان به نظر من تمام جهان از دست این تروریستهای جنایت کار خسته شده و به ستوه آمده اند و اولین وظیفۀ ارگانهای امنیتی بستن و جمع کردن لانه فساد همین تروریستها در اطراف پاریس منجمله قلعه اورسوراواز است زیرا براساس واقعیت امر این عملیات تروریستی دو روز قبل از سفر دکتر روحانی به دعوت رئیس جمهور فرانسه به پاریس بود و فرقه رجوی در سایت های اجاره ای خود اعلام کرده بود که به هر نحوی که شده جلوی این سفر را بگیرد و از این رو تمام مزد بگیران این فرقه تروریستی در تکاپو بودند که این سفر رسمی را به هم بزنند و بعید نیست با استفاده از رابطۀ مسئولین بالای فرقۀ رجوی با گروههای تروریستی عراقی و سوری، داعش زمانبندی انجام این عملیات خودش را بنا به سفارش و هماهنگی فرقۀ رجوی درست در آستانۀ سفر رئیس جمهور ایران به فرانسه انجام داده باشد.

بنابراین هر فرقۀ تروریستی از هر نوع و با هر ملیت و ایدئولوژی در هر کجای جهان یک لکۀ ننگ بر دامان جامعه بشری است و باید هر چه سریعتر زدود شود.

غفور فتاحیان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید