لانۀ دیگر تروریسم و فرقه های جنایتکار با همان اندیشۀ ترور و …

0
575

مطالبی مرتبط با حملات تروریستی پاریس (اولویت امروز، جمع کردن قرارگاه تروریست اور سور اواز)

پیوند رهایی، پاریس، نوزدهم نوامبر ۲۰۱۵:… و اولین وظیفۀ ارگانهای امنیتی بستن و جمع کردن لانه فساد همین تروریستها در اطراف پاریس منجمله قلعه اورسوراواز است زیرا براساس واقعیت امر این عملیات تروریستی دو روز قبل از سفر دکتر روحانی به دعوت رئیس جمهور فرانسه به پاریس بود و فرقه رجوی در سایت های اجاره ای خود اعلام کرده بود که به هر نحوی که شده جلوی این سفر را بگیرد و از این رو تمام …

قربانعلی حسین نژاد، پاریس، نوزدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

مصطفی محمدی قربانعلی حسین نژاد پاریس نوامبر 2015

شب گذشته با دوستم آقا مصطفی محمدی رفتیم به عنوان دو جدا شده از فرقۀ رجوی در مراسم شبانۀ یادبود کشته شدگان حملات جنایتبار تروریستی در میدان رپوبلیک پاریس و سوگواری مردم شریف فرانسه شرکت کردیم و همدردی مان را با خانواده های قربانیان و مردم و دولت فرانسه ابراز نمودیم. روی پلاکارد فرانسویان که به بنای جمهوری الصاق شده نوشته اند: اصلا نترسید

مصطفی محمدی، پاریس، نوزدهم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

لانۀ دیگر تروریسم و فرقه های جنایتکار با همان اندیشۀ ترور و خشونت داعش در فرانسه را بشناسیم

به قلم: مصطفی محمدی

مصطفی محمدی جمعه شهر زیباى پاریس شهر شعر و شادى و رویا به خاک و خون نشست

ومادران زیادى عزادار و کودکان بسیارى چشمان منتظرشان به در ماند.

دیروز پاریس شهر افسانه اى اروپاعروس زیباى دنیا سیاه پوش شد و لبخندها به اشک بدل شد و مرگ جاى شور و شادى و زندگى را گرفت. تروریسم چهرۀ وحشتناک و شیطانى اش را به مردم پاریس نشان دادوگرد و غبار و خاک و مهیب انفجار سراسر شهر را در بر گرفت. از این حادثه ى تلخ و غم بار بسیار متاثرو متاسف شدم و تنم لرزید.

هنوز چند ماهى از حمله تروریست های رجوی در شهر اورسوراواز فرانسه (مقر اقامت مریم رجوی و باندش) به من و دخترم و وکیلم نگذشته هنوز زخم هایمان خوب نشده هنوز چهرۀ مهاجمین تروریست که وحشیانه به دخترم حمله کردند شبها خواب را از چشمان دخترم می گیرد. در آن روز به پلیس اور واقع در حومه ى پاریس گزارش و هشدار دادم که اور فرانسه پایگاه مجاهدین تروریست می باشد. این پایگاه جهنمى که توسط سران فرقۀ مسعود و مریم رجوى و دیگر سران و عاملان فرقه رهبرى میشود یک پایگاه و لانه ى دیگر تروریسم در فرانسه به شمار می رود.

من ماه ها پیش که پشت درهاى قرارگاه اور فریاد کشیدم مرگ بر رجوى و مرگ بر تروریستبه پلیس و مردم پاریس و دولت مردان فرانسه گوشزد کردم که اینها هم تروریست هستند و از گروه جهنمی تروریست و جنایتکار داعش تحت عنوان «مردم انقلابی عراق» و«عشایر انقلابی عراق» بارها حمایت کرده اند و اساسا اندیشه و ایدئولوژی و تاکتیک و استراتژی فرقۀ رجوی که به مبارزۀ مسلحانه و ترور و خشونت معتقدند و به اعتراف خودشان در رسانه هایشان در سه دهۀ اخیر صدها عملیات تروریستی از جمله اولین عملیات انتحاری و ترورهای زنجیره ای منطقه را در ایران و بسیاری عملیات جنگی علیه کردها و شیعیان در عراق همراه با ارتش صدام حسین انجام داده اند و رهبرشان نیز بارها ما جدا شدگان از فرقه اش را آشکارا به قتل حتی در خیابانهای اروپا و آمریکا تهدید کرده و بسیاری از ناراضیان در داخل تشکیلاتش را به مرگ محکوم کرده یا آنها را در زندانهای قرارگاههایش در عراق زندانی و شکنجه و برخی را نیز به قتل رسانده است فرق چندانی با اندیشه ها و تاکتیکها و استراتژی و اعمال و رفتارهای داعش ندارد.

تروریست تروریست است چه با نام داعش و چه به نام سازمان مجاهدین خلق که لانۀ دیگر تروریسم و فرقه های جنایتکار با همان اندیشۀ ترور و خشونت داعش در فرانسه می باشد که برای ناشناس ماندن خودش را در فرانسه و دنیای غرب زیر پوش دموکراسی خواهی و آزادی خواهی و دیگر شعارهای عصر نوین پنهان ساخته است. این تروریستها را هم باید بشناسیم و باید فعالیت آنها را هم همانند داعش در فرانسه و اروپا و کشورهای آزاد امروز ممنوع کرد.

نه به عنوان یک پدر بلکه به عنوان یک انسان به من نگاه کنید من هم یک قربانى تروریسم هستم ولی تروریسم فرقۀ رجوی، پدرى که سال هاست دخترش در چنگال سازمان تروریستى مجاهدین اسیر و زندانى استو فریادش به جایى نمی رسد.

امروز برای قربانیان حملات تروریستی پاریس و به حال مردم بى گناه فرانسه بویژه خانواده های قربانیان و پدران و مادران دردمند این قربانیان تروریسم کور اشک ریختم.

و با مردم فرانسه به سوگ قربانیان این حادثه ى مرگ بار نشستم.

امیدوارم این حادثه ى تکان دهنده چشم دولت مردان ومردم فرانسه را به خطر دیگری هم که تهدیدشان میکند و پایگاهش در اورسوراواز فرانسه میباشد باز کند تا این تروریست ها را که همچون داعشی ها نام مجاهد بر خود نهاده اند از خاک فرانسه بیرون کنند و ریشه ى این جنایت ها را بخشکانند.

این حادثه هشدار به دولت فرانسه و بیدار باشى براى مردم فرانسه و دنیا می باشد که گروهها و فرقه های از نوع داعش و با همان اندیشه و سوابق و عملکردها را خوب بشناسند.

به احترام قربانیان حادثه ى پاریس سکوت جایز نیست.

اشک هایم را پاک میکنم.

مشت هایم را گره میزنم وفریاد میزنم مرگ بر داعش و رجوى جنایت کار

مرگ بر تروریست

درود وسلام بر مردم آزاد اندیش و صلح طلب فرانسه.

مصطفى محمدى

یکشنبه ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵ – پاریس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید