سری دوم حضور خانواده ها در لیبرتی – گزارش سوم (+ فیلم ها، اسامی و گزارشات مرتبط)

0
882

سری دوم خانواده ها در لیبرتی – گزارش سوم (+ فیلم ها، اسامی و گزارشات مرتبط)

بنیاد خانواده سحر، بغداد، بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۵:… خانواده ها همچنان در مقابل دروازه اردوگاه لیبرتی مستقر هستند و به کمتر از ملاقات با عزیزان خود رضایت نمی دهند. بعد از موشک باران اردوگاه این حق مسلم آنانست تا مطمئن شوند که عزیزانشان سالم هستند. آنان به حق از کمیساریا می پرسند که چه مانعی بر سر راه انتقال آنان به مکانی امن در ظرف بیش از ۱۲ سال گذشته که صدام حسین ساقط شده است وجود …

لینک به منبع

سری دوم خانواده ها در لیبرتی (گزارشات اول و دوم)

نامه به UNHCR

سری دوم خانواده ها در لیبرتی – گزارش سوم

خانواده ها همچنان در مقابل دروازه اردوگاه لیبرتی مستقر هستند و به کمتر از ملاقات با عزیزان خود رضایت نمی دهند. بعد از موشک باران اردوگاه این حق مسلم آنانست تا مطمئن شوند که عزیزانشان سالم هستند. آنان به حق از کمیساریا می پرسند که چه مانعی بر سر راه انتقال آنان به مکانی امن در ظرف بیش از ۱۲ سال گذشته که صدام حسین ساقط شده است وجود داشته و دارد و چرا ملل متحد از پاسخگوئی و بیان شفاف طفره میرود؟

کمپ لیبرتی مجاهدین خلق فرقه رجوی

امروز مأموران فرقه رجوی در داخل اردوگاه از بالای تی وال ها به صورت مخفیانه و البته بزدلانه به تهیه عکس و فیلم مشغول بودند که معلوم نیست برای چه کاری نیاز داشتند. فرقه فشارهای خود بر روی کمیساریا را آغاز کرده و آنان را تهدید کرده است که باید خانواده ها زودتر از محل دور شوند. راستی کمیساریا چه برخوردی با رجوی داشته است که او را اینقدر گستاخ کرده که اینطور وقیحانه برای مقامات بین المللی تعیین تکلیف میکند.

کمپ لیبرتی مجاهدین خلق فرقه رجوی

تا گزارشات بعد . . .

بنیاد خانواده سحر

بغداد – ۲۰ نوامبر

انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی، بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

به خانواده های حاضر در مقابل کمپ لیبرتی ملاقات داده شود!

خانواده های گروگانهای رجوی در کمپ لیبرتی عراق

هشت نفر ازاعضای خانواده های گروگان مسعود رجوی درآذربایجان شرقی ، برای دیدار فرزندان اسیر خود درمناسبات سکتاریستی مسعود رجوی به عراق مسافرت کرده ودرپی اجازه نیافتن به دیدار عزیزان خود ، دست به تحصن زده اند.

برابر اخبار منتشره در رسانه ها، نمایندگی کمیساریای عالی امور پناهندگان درعراق که برابر قوانین عهده دار امور این اسرای رجوی میباشد، دست به نقض آشکار مقررات زده واداره ی امور این اسرای لیبرتی را به فرماندهان منتصب رجوی واگذار نموده که اهداف وی را که عبارت است از تداوم این اسارت و قربانی کردن ساکنین لیبرتی درراستای منافع شخصی خود بوده، با خیال راحت محقق سازند!

ما بعنوان گروهی از اعضای خانواده های مرتبط با ساکنان لیبرتی ، ضمن محکوم کردن این برخورد لاقیدانه ی مسئولین ذیربط کمیساریای امور پناهندگان درعراق، با اصرار تمام خواستار دخالت قانونی آنها درترتیب دادن ملاقات ها بوده ومعتقدیم که اجرای فرامین رجوی مستبد وتروریست ازطرف این کمیساریا، لکه ی ننگ بزرگی بردامن سازمان ملل متحد بوده که باید بدون به هدر دادن وقت، جبران گردد.

رونوشت:

۱- دفتر کمیساریای عالی امور پناهندگان در عراق

۲- بنیاد خانواده سحر، جهت پیگیری این بیانیه ومساعدت به خانوادههای متحصن.

حسن محرمی کوچه باغ

منصور عباسخانی

داود حیدریان

فیروز ساعدی

اقدس نایب اسماعیل پور

مریم باغبان

خلیل محرم زاده

میر مجید رئیسی اسکویی

علی اصغر کرمی هفت چشمه

کریم نعلبندیان

زهرا مهدیزاده بهتاش

شهین نطاقی

محمد حسین دادگر اقدم

سید رضا تارا

محمد رضا وکیلی طباطبایی

مهدی پور واحد

اصغر فتحی

حسن رهنمای آناخاتون

محمد حسن فخیم حبیب زاده

اسداله فیاض دیزجی

یوسف خوب زمانی

احمدهوشی

محمد رضا قدیمی سرند

حمید طاهری خسروشاهی

اصغر واحد رضایی

محمد علی باغبان باشی

مرتضی اکبری نسب

ابوالقاسم نوبختی

محسن سرداری

مجید اشک خونی

جواد عبدی نعمت آبادی

ابوالفضل آقای اصل گرگانی

علی حامد رنجی

محمد رضا صدیق

شاهرخ عنصری

حسین امیری پارام

رامین حسن پور

ابوالفضل شیخ بیگلو

محمدرضا پورمهدی

خیراله محمد علییان

یعقوب بازمان ملکی

پیوند رهایی، بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۵:
لینک به منبع

ناله ها و فریادهای جگرسوز یک مادر جلوی کمپ لیبرتی در بغداد برای دیدار با فرزندش


https://youtu.be/uXffUc5nz9k?list=PL9zvRE0IE7jPdj9309mBsQARIbuYaARoN

خانواده ها فقط خواستار دیدار با عزیزانشان هستند

به ناله ها و حرفهای این مادر که دخترش پروانه را دیروز در جلوی در کمپ لیبرتی صدا می کند خوب گوش بدهید. آیا این عاطفه و این ناله ها و فریادهای جگرسوز را کسی به او یادداده است؟ آیا این مادر مزدور وزارت اطلاعات و عضو نیروی نظامی قدس است!! آنگونه که رجوی می گوید؟!! خطاب این مادر گرچه به دخترش می باشد ولی در واقعیت عینی مخاطبش شخص مسعود رجوی است که با شگردهای ضد انسانی فرقه ای و مغزشویی و ایجاد ترس و وحشت و تبلیغات دروغین و قطع ارتباط افراد با بیرون نمی گذارد دخترش در را به روی مادرش باز کرده و با او دیدار کند. مگر می شود همین عواطف و احساسات را دختر نیز به مادرش نداشته باشد؟!!

برای دیدن صحنه هایی دیگر از تجمع گروه جدید خانواده های اسرای فرقۀ رجوی جلوی کمپ لیبرتی در بغداد در آخر آبان ۹۴ که مسعود رجوی برای جلوگیری از فروپاشی فرقه اش و بی اعتمادی شدید به نیروهایش مانع دیدار عزیزانشان با آنها می شود اینجا و اینجا و اینجا را کلیک کنید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید