محمد کرمی:آیا خون کشته شدگان فرانسوی از خون اعضا کشته شده در لیبرتی…

0
574

آیا خون کشته شدگان فرانسوی از خون اعضا کشته شده در لیبرتی رنگین تر هست؟

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیست و چهارم نوامبر ۲۰۱۵:…  سوال اساسی از مریم قجر عضدانلو این است : چرا زمانی که ۲۴ نفر از اعضای اسیر در کمپ موقت لیبرتی کشته شدند ، نزدیک ۲۰۰ نفر مجروح شدند . چرا برای اعضا کشته شده فقط یک شب مراسم گرفتند ! اما در حالی که برای کشته شدگان در عملیات تروریستی پاریس یک هفته عزاداری کردند؟! آیا خون مردم فرانسه از خون اعضائ سازمان رنگین تر…

لینک به منبع

آیا خون کشته شدگان فرانسوی از خون اعضا کشته شده در لیبرتی رنگین تر هست؟

سوال اساسی از مریم قجر عضدانلو این است : چرا زمانی که ۲۴ نفر از اعضای اسیر در کمپ موقت لیبرتی کشته شدند ، نزدیک ۲۰۰ نفر مجروح شدند . چرا برای اعضا کشته شده فقط یک شب مراسم گرفتند ! اما در حالی که برای کشته شدگان در عملیات تروریستی پاریس یک هفته عزاداری کردند؟! آیا خون مردم فرانسه از خون اعضائ سازمان رنگین تر هست ؟ به این تناقضات رهبر این فرقه چه جواب می دهد.

شهریور ماه ۱۳۸۰ بود ، گرمای وحشی از یک سو ، پروسه نشست های انقلاب ایدئولوژیک ( نشستهای طعمه ) که در اوج خودش بود ، با بی رحمی تمام روح و روان نفرات تشکیلات را به شدیدترین وجه ممکن داشتند متلاشی می کردند .تا هویت و شخصیتی برای کسی باقی نگذارند و همه را تبدیل به افرادی مانند روبات کنند ، که هر طور که رهبر عقیدتی یعنی مسعود رجوی خواست بچینند. صد البته اهدافی دیگر هم داشت که در این مقاله نمی گنجد به همه جنبه های ان اشاره کنم.

روز سه شنبه ۲۰ شهریور ماه بود ، یعنی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ از سالن نشست ها خارج شده بودیم و در صف برای شام ایستاده بودیم که یک باره از تمام بلندگو های قرارگاه آهنگ شاد شروع به پخش شد. همزمان تلویزون های سالن ها را روشن کردند ، خبر عملیات تروریستی که برج های تجارت جهانی در نیویورک با هواپیما هدف قرار گرفته بود .همزمان آهنگ های شاد و شیرینی داشت پخش می شد تا نیمه شب رقص و پایکوبی بود. نشست های جراحی نفرات آنشب به فراموشی سپرده شد .

روز بعد که برای نشست شرکت کردیم تماما جشن بود و مسعود رجوی باکلت اهدائی صدام حسین در بالای سن سینه سپر کرده بود می گفت : ( ببینید این اسلام ارتجاعئ است که این طور کاخ های عنکبوتی را به لرزه درآورده است .وای بر اینکه اسلام انقلابی و کسانی که انقلاب مریمی کرده باشند چه برسر آنها خواهد آورد) در آن ایام فرقه رجوی با دمش داشت گردو می شکست ! تا دو- سه روز جشن بود . ( در آن چند روز از عملیات های جراجی روح و روان راحت بودیم )

در تاریخ ۱۳ نوامبرمتاسفانه اتفاقی مشابه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ افتاد . در ابعاد دیگر این بار در پاریس ۱۳۰ تن قربانی تروریسم کور شدند و بیش از ۲۰۰ تن مجروح شدند.

اما این بار بر خلاف ۱۱ سپتامبر فرقه رجوی در پاریس و کمپ موقت لیبرتی همه سیاه پوش شدند و عزادار شدند . این عزاداری آنها از روز دوشنبه ۱۶نوامبر شروع شد تا ۲۱ نوامبر . هر روز به نوعی و شکلی سران تشکیلات خودر را در پاریس بیسج می کردند که همه سیاه پوش شرکت کنند و شوئی برپا کنند . از انجائی که نفر کم داشتند سران شورا درکشورها از جمله : معصومه بلورچی از المان ، دولت نوروزی از انگلیس و دیگر سران …..در قلعه اورسواواز را بیسج کرده بودند. این گله نفرات یک روز در میدان رپوبلیک بودند . که نیم ساعت می امدند عکسی می گرفتند ومی رفتند، روز بعد در مقابل سالن باتاکلان که خانم دولت نوروزی اتفاقا آ ن روز یک روضه هم خواند بر خلاف دیگر سخنرانان کسی به روضه او گوش نکرد . یک شب هم در کلیسای نتردام این گله حضور داشتند که کسی به اینها توجهی نکرد .قابل توجه است که روز اول و اخر که این شعبده بازی در مقر اصلی فرقه ، با حضور مریم قجر عضدانلو و تعدادی از افراد اجاره ای که در همه برنامه ها انها نقش مرغ عزا و عروسی را اجرا می کنند حضور داشتند. بخصوص اعضا بی شرف شورائی . ا ز آن سو یک هفته ای هم بود که مراسم عزاداری در کمپ موقت لیبرتی جریان داشت .

کاسه ها داغتر از آش که می گویند این جماعت پروهستند . دولت فرانسه به مدت سه روز عزا عمومی اعلام کرد فرقه رجوی یک هفته اعزا عمومی اعلام کرد در شب جمعه که شب هفت این قربانان بود . بر خلاف خواسته تروریست ها که می خواستند مردم در ترس و رعب وحشت باشند . در این شب از اول عصر در میدان رپوبلیک و جلو سالن باتاکلان: رقص پایکوبی و نوشیدن شراب بود. در حالی که فرقه داشت در مقر اور سواراواز عزاداری می کرد. ( البته این دو نوبت عزاداری در اور سواواز که چند ده تن مهمان اجاره ای هم داشتند صدها هزار یورو برای آنها هزینه داشت )

سوال اساسی از مریم قجر عضدانلو این است : چرا زمانی که ۲۴ نفر از اعضای اسیر در کمپ موقت لیبرتی کشته شدند ، نزدیک ۲۰۰ نفر مجروح شدند . چرا برای اعضا کشته شده فقط یک شب مراسم گرفتند ! اما در حالی که برای کشته شدگان در عملیات تروریستی پاریس یک هفته عزاداری کردند؟! آیا خون مردم فرانسه از خون اعضائ سازمان رنگین تر هست ؟ به این تناقضات رهبر این فرقه چه جواب می دهد.

عکس های از دلقک بازی ها که بعضا با فتوشاب هست :

gghgh

vnnn

این دو عکس را با فتو شاب درست کرده اند که نشان بدهند مریم قجر در صحنه بوده است!!!

ققف

این گله به سردمداری سروناز چیت ساز هر روز برای نیم ساعت گرفتن عکس حضور پیدا می کردند

مریم

Screenshot (348)

مریم

***

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید