اطلاعیه هایی در حمایت از خانواده های داغدار در عراق

0
663

اطلاعیه هایی در حمایت از خانواده های داغدار در عراق

پیوند رهایی، پاریس، بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۵:…  حدود چند روز است که تعدادی از خانواده های دردمند و رنج دیده برای دیدار با عزیزان اسیر خود که شاید بیش از ربع قرن از آنها خبری ندارند به جلوی کمپ لیبرتی آمده اند تا با عزیزانشان دیدار کنند یا خبری از آنان بگیرند. ولی سران فرقۀ سفاک رجوی با نیرنگ توصیف آنان به عنوان «خانوادۀ اطلاعاتی» مانع این دیدارها می شوند و عده ای از سران شناخته شده فرقه رجوی …

حمایت از خانوادهای داغدار در جلوی کمپ لیبرتی وظیفه هر انسان شرافتمند است

لینک به منبع

به قلم غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شده از سازمان مجاهدین خلق (فرقۀ رجوی)

خطاب به کمسیاریای عالی پناهندگان ملل متحد که مسئولیت انسانی و بین المللی زندان رجوی ساختۀ لیبرتی را برعهده دارد می گویم که حضرات شما با سران فرقۀ رجوی مماشات می کنید هر چند از ترس اعمال وحشیانۀ فرقه ای آنان؛ ولی این قابل توجیه نیست.

حدود چند روز است که تعدادی از خانواده های دردمند و رنج دیده برای دیدار با عزیزان اسیر خود که شاید بیش از ربع قرن از آنها خبری ندارند به جلوی کمپ لیبرتی آمده اند تا با عزیزانشان دیدار کنند یا خبری از آنان بگیرند. ولی سران فرقۀ سفاک رجوی با نیرنگ توصیف آنان به عنوان «خانوادۀ اطلاعاتی» مانع این دیدارها می شوند و عده ای از سران شناخته شده فرقه رجوی همانند اسدالله مثنی و رضا مرادی که قبلا از شکنجه گران زندانیان کمپ بودند به فحاشی و آزار خانواده ها می پردازند.

آیا در قرن بیست و یکم مگر می شود کسی که بیش از سی سال مادرو پدر و خواهر و برادر خود را ندیده الآن نخواهد ببیند؟ آنها از چه چیزی می ترسند که نمی خواهند با پدر و مادر و افراد خانوادۀ خودشان دیدار کنند؟ این همان اثرات مخرب فرقه است که بر تار وپود این اسیران رخنه کرده است.

مسئولان حقوق بشر و کمیساریا کجا هستن که این جنایت ضد بشری را محکوم کنند؟ آیا این مغزشویی و جنایت نیست؟ کسی که بیش از سی سال خانواده خود را ندیده و بعداز سی سال بگوید من نمی خواهم خانواده ام را ببینم و تازه از این بیشتر با پرتاب سنگ و چوب و فحش از آنها پذیرایی کند این در کدامین منطق و کدام سازمان در طول تاریخ مشاهده شده که الان نمونه اش پیدا شود؟.

من که خودم از نزدیک بیش از بیست سال با این فرقه بودم می دانم حتی یک نفر را بعنوان نمونه نمی توانید پیدا کنید که نخواهد با خانوادۀ خود دیدارکند. این سران فرقۀ رجوی هستند که این دیدار خانواده گی را به فتوا و دستور شخص رجوی ممنوع و حرام و مرزسرخ کرده اند و به همین خاطر است که هیچیک از این اسیران جرأت اعلام خواست خود مبنی بر دیدار با خانواده خود را ندارد.

رهبران این فرقۀ جنایت کار با فرستادن عده ای شکنجه گر به نزد مسئولان کمیساریا با کمال وقاحت و بی شرمی می گویند که ما نمایندۀ این اسیران هستیم.

مگر تک به تک این نفرات توسط دولت عراق و کمیساریا ثبت نام نشده اند؟ پس چرا از آنان به صورت انفراتی سؤال نمی شود؟مگر اینها بصورت گروهی پدیرفته شده اند که نماینده از طرف خودشان داشته باشند؟

چرا کمیساریا چشمش را بر روی این بی شرمی فرقه رجوی بسته است؟

چرا مجامع بین المللی چشمشان را برروی این نقض آشکار ابتدایی ترین حقوق بشر بسته اند؟

تا کی می خواهید اجازه بدهید که رهبر ان فراری این فرقه از خون این اسیران تغذیه کنند؟

غفور فتاحیان – پاریس

۲۴ نوامبر ۲۰۱۵

اطلاعیۀ شماره ۸ دو پدر در پاریس

لینک به منبع

فعالانه از تجمع خانواده ها جلوی لیبرتی حمایت می کنیم

مصطفی محمدی قربانعلی حسین نژاد پاریس نوامبر 2015با درود به همۀ پدران و مادران رنجدیده و دیگر اعضای خانواده های زندانیان رجوی در کمپ لیبرتی که در سری اخیر به جلوی این زندان رجوی ساخته رفتهو صدای همۀ خانواده های اسرای فرقه را به گوش مسئولین و مقامات عراقی و بین المللی و دولتهای ذیربط رساندند و اکنون با فعالیتهای حقوق بشری پیگیرانه شان بویژه با حضورشان در پارلمان عراق نشان دادند که تنها خواستۀ انسانی آنها تماس و دیدار با عزیزانشان است که دهها سال است خبری از آنان ندارند و بدینگونه تمام ترفندها و بهانه ها و فریبکاریهای فرقۀ رجوی و برخی حامیان آن را در صحنۀ اجتماعی و سیاسی عراق خنثی و افشا کرده و نقش بر آب ساختند.

ما دو پدر خانمها سمیه محمدی و زینب حسین نژاد که در نتیجۀ ماهها فعالیتمان در پاریس و حضور اعتراضی مان در شهر محل اقامت رهبری خارجی فرقه در فرانسه و شکایتها و نامه هایمان به مقامات بالای دولتی این کشور و سازمانهای بین المللی فرقۀ رجوی ناچار به انتقال آن دو به کشور آلبانی شد از تلاشها و تجمعها و فعالیتهای خانواده های دردمند زندانیان رجوی در کمپ لیبرتی حمایت می کنیم و به نوبۀ خودمان در همینجا با مراجعه به دفتر کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد و سفارت آلبانی در پاریس به تلاشها و فشارهایمان نزد نهادهای ذیربط برای اعمال فشار بر رهبری فرقه جهت آزاد گذاشتن عزیزانمان در لیبرتی و آلبانی در انتخاب و تصمیم گیری خودشان و برقراری تماس و دیدار با خانواده هایشان ادامه می دهیم.

مصطفی محمدی

قربانعلی حسین نژاد

پاریس – ۳ آذر ۱۳۹۴

۲۴ نوامبر ۲۰۱۵

اطلاعیۀ شماره ۲۳ سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی)

لینک به منبع

از تلاش خانواده های ساکنان لیبرتی برای دیدار با عزیزانشان حمایت می کنیم

نمایندگان پارلمان عراق کمیته ای برای گفتگو با ساکنان لیبرتی و سفارتهای غربی در بغداد تشکیل می دهند

سری دیگری از خانواده های ساکنان کمپ لیبرتی چند روز است که در بغداد خواستار تماس و دیدار با عزیزانشان در این کمپ بعد از دهها سال بی خبری از آنان می باشند. آنان به جلوی در کمپ رفته و فرزندانشان را صدا می کنند. فریادها و ناله های جانسوز مادران جلوی این کمپ برای دیدار با عزیزشان قلب و وجدان هر شنونده ای را به لرزه در می آورد.

فرقۀ ضد انسانی رجوی از بیم جدا شدن افراد و فروپاشی خود این بار نیز همچون سریهای پیش با اصرار بر خط فرقه ای همیشگی اش مانع ارتباط افراد با دنیای بیرون بویژه با افراد خانواده ها می شود چرا که خانواده روزنه ای به جهان بیرون می باشد و موجب باز و فعال شدن ذهن افراد و تفکر مستقل آنان می شود امری که همیشه رجوی از آن احساس خطر کرده و می کند.

طبق خبرهای رسیده از عراق روز گذشته خانواده های ساکنان کمپ لیبرتی در پارلمان عراق حاضر شده و با تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضا و رؤسای کمیسیونهای آن دیدار و گفتگو کردند. در این دیدارها همچنین خبرنگارانی از شبکۀ یک تلویزیون عراق و دیگر رسانه های عراق حضور داشته و به تهیه گزارش و عکس و فیلم از دیدار و گفتگوی خانواده ها با نمایندگان پارلمان عراق پرداختند.

خانواده ها در ملاقات ها درخواست خود مبنی بر دیدار و کسب خبر از عزیزانشان را مطرح کردند و تأکید نمودند که عراق جای امنی برای عزیزانشان نیست و آنها می بایست هرچه زودتر از این کشور خارج شده و به کشور ثالثی بروند.

نمایندگان مجلس عراق بر حق مسلم خانواده ها برای دیدار با عزیزانشان بعد از سالیان دراز تأکید ورزیدند و اظهار داشتند که به این بهانه که آنان همگی با هم نمیخواهند بستگان خود را ببینند نمیشود این حق را از این خانواده ها گرفت چرا که مسلما این خانواده ها می خواهند عزیزان خود را ملاقات کنند.

طبق این خبر نمایندگان پارلمان عراق تصمیم به تشکیل کمیته ای با حضور نمایندگانی از وزارتخانه های خارجه و حقوق بشر عراق گرفته اند تا هیئتی را به کمپ لیبرتی بفرستند و درخواست ملاقات نمایند و توضیح بخواهند که چرا ساکنان لیبرتی بر خلاف قوانین و مقررات ملل متحد که مسئول این اردوگاه است حق ارتباط با بیرون از اردوگاه را ندارند.

همچنین مقرر شده که اعضای کمیتۀ مذکور با سفارت خانه های غربی در بغداد دیدار کرده و از آنان بخواهند تا ساکنان کمپ لیبرتی را در کشورهای خود به عنوان پناهنده بپذیرند.

سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی) ضمن ابراز حمایت خود از تلاشها و فعالیتهای خانواده های دردمند زندانیان فرقۀ رجوی در لیبرتی برای تماس و دیدار با عزیزانشان از همۀ هم میهنان مقیم خارج کشور بویژه وکلا و شخصیتهای سیاسی و اجتماعی می خواهد که با تمام توان و امکانات از جمله تماس با کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد و دیگر سازمانهای بین المللی و حقوق بشری برای اجازۀ دیدار خانوادگی به افراد تشکیلات دربند هفت حصار رجوی از سوی رهبری این فرقه هم در کمپ لیبرتی در بغداد و هم در کمپ کشور آلبانی تلاش نمایند.

سازمان مجاهدین خلق ایران (منشعبین از فرقۀ رجوی)

۴ آذر ۱۳۹۴

۲۵ نوامبر ۲۰۱۵

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید