محمد رزاقی: چرا مریم قجر ادا ـ اطورا عزادار بودن در می اورد؟

0
591

چرا مریم قجر ادا ـ اطورا عزادار بودن در می اورد؟

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۵:…  شب بعد از شام فیلم کوبیده شدن هوا پیماهای مسافربری به برجهای دوقلو را در سالن هر قرارگاه بصورت جدا گانه پخش کردند درفیلم حمله به برجها مدام و پشت سر هم نمایش داده می شد و همزمان با پخش فیلم به دستور شخص رجوی داعشی و مریم قجر داعشی بین اعضاء شیرینی پخش شد و سرود سر کوچه کمین مجاهد پر کینه ــ امریکائی بیرون شو خونت رو…

لینک به منبع

آیا داعشی خوب ؛ داعشی بد وجود دارد؟

چرا مریم قجر ادا ـ اطورا عزادار بودن در می اورد؟

محمد رزاقیهفته پیش بعد از حادثه دلخراش پاریس و کشته شدن بیش از ۱۳۰ انسان بی گناه و زخمی شدن عده ای مریم قجر با شیادی و برای سر پوش گذاشتن به همکاریش با تروریستهای وحشی داعشی های البغدادی و پس مانده های حزب بعث به در اوردن ادا ـ اطوار بوزینه وار رو اورد که نشانه شیادی و دجالیت فرقه رجوی داعشی می باشد .

برای اینکه ماهیت رجوی داعشی در مواقعی که انسانهای بی گناه توسط تروریستهای القاعده و یا وحشی های داعشی کشته می شوند چند نمونه را یاد اور شوم تا علت ادا ـ اطوار بوزینه در اوردن مریم قجر داعشی و دیگر سران فرقه رجوی داعشی برای همه مشخص شود .

ــ شهریور ۱۳۸۰ برابر با سپتامبر ۲۰۰۱ رجوی همه اعضاء نگون بخت چند ماه بود که در قرارگاه موسوم به باقر زاده جمع کرده و نشستهای سر کوب ؛ شکنجه ؛ شدید وتهدید اعضا ناراضی را به پیش می برد .

عصر ۱۱ سپتامبر خبر حمله به برجهای دوقلو در امریکا را بصورت یک حبر فوری پخش کردند .

شب بعد از شام فیلم کوبیده شدن هوا پیماهای مسافربری به برجهای دوقلو را در سالن هر قرارگاه بصورت جدا گانه پخش کردند درفیلم حمله به برجها مدام و پشت سر هم نمایش داده می شد و همزمان با پخش فیلم به دستور شخص رجوی داعشی و مریم قجر داعشی بین اعضاء شیرینی پخش شد و سرود سر کوچه کمین مجاهد پر کینه ــ امریکائی بیرون شو خونت روی زمین از بلندگوهای سالن پخش شد وبعد سرود سران فرقه شروع کردند به شعار دادن ( مرگ بر امریکا ) .

در قرارگاه ۲ ان زمان فرمانده قرارگاه مژگان پارسائی بود ؛ و مهدی برائی معروف به احمد واقف ـ افشین علوی که هم اکنون دراور سوراواز بعنوان سخنگوی فرقه رجوی مشغول می باشد و طاهب سعیدی که از فرمانده های تیمهای حذفی و یگانهای اعزامی از عراق برای عملیات تروریستی که هم اکنون مقیم اور سوراواز می باشد و علی اکبر انباز با نام مستعار یوسف با عربده از اعضاء خواستند انها هم شعار مرگ بر امریکا را تکرار کنند !

بعد شعار اهنگهای شاد پخش کردند و به خاطر کشته شدن امریکائیها و ریخته شدن برجها شروع به رقص و پایکوبی کردند .

فردای ان روز یعنی ۱۲ سپتامبر صبح ساعت ۹ همه به سوی ایست بازرسی محل نشست راهی شدند بعد چند ساعت که همه وارد سالن نشست عمومی شدند رجوی داعشی به همراه مریم قجر روی سن آمدند آن روز ۲ بر خلاف روزهای دیگر ۲ پرده بزرگ سفید در چپ و راست روی سن اویزان کرده بودند و رجوی خندان و باد در غبغب انداخته دستور پخش فیلم فرو ریختن برجهای ۲ قلو به خاطر حمله تروریستی القاعده را به اطاق فرمان داد .

چند بار صحنه برخورد هواپیماها به برجها را پخش کردند بعد رجوی شروع کرد به صحبت و گفت :

ای برادران و خواهران مجاهد این اسلام ارتجاعی که شاخ امریکا را در قلب امریکا شکست !

رجوی با انگشت به سینه خود اشاره کرد و گفت : وای به روزی که اسلام انقلابی وارد عمل شود !

سپس مریم رجوی با ذوق شوق رو به رجوی کرد و گفت : اینها که مجاهد انقلاب کرده هستند معلوم چه می کنند !

۳ روز این جشن در حضور؛ رجوی داعشی و مریم قجر در اردوگاه باقر زاده ادامه داشت و هر روز هم به دستور شخص رجوی داعشی و مریم قجر بین اعضاء شیرینی و کیک پخش می شد .

ــ ۳ سال پیش وقتی داعشی های وحشی از طرف سرویسهای اطلاعاتی موساد و شیوخ مرتجع عرب بنیانگذاری شد و در سوریه شروع به کشتار کرد مریم قجر با آب و تاب از این وحشی ها بعنوان رزمندگان ازادی نام می برد .

ــ تقریبا یک و نیم سال پیش تروریستهای وحشی داعش با یک حمله هماهنگ با پس مانده های حزب بعث که این اتحاد به واسطه سران فرقه در اور سوراواز و اردن هماهنگ شد ترویستهای داعش از سوریه به سوی عراق سرازیر شدند اول شهر موصل بعد تکریت ؛ فلوجه را با کشتار وحشیانه مرد م کنترل کردند و بعد دست به کشتار وحشیانه زدند .

مریم قجر داعشی در ان موقع با برگزاری جلسه و نوشتن مقالات از طرف سران فرقه مقیم در اور سوراواز داعشی های وحشی را تبلیغ می کرد و تروریستهای وحشی داعشی را عشایر انقلابی و مردم انقلابی عراق می نامید و برای سر پوش گذاشتن به جنایتهای داعشی های وحشی مدام در سایتها و تلویزیون خود مدعی بود که شهرهای عراق بدست انقلابیون آزاد شده !

از زمان کنترل داعشی های وحشی بر موصل و تکریت ؛ فلوجه هزاران نفر بدست وحشی های داعشی کشتارمردم موصل ؛ کشتار بزرگ بدست داعشی ها در دانشکده افسری نزدیک یکجا ۱۷۰۰ دانشجوی شیعه دانشکده افسری رخ داد ؛ بعد ان کشتار مردم سنجار ( ایزدی ها ) وبه اسیربردن زنان برای بهره کشی جنسی و فروش زنان دربازارهای داعشی ها وهزاران جنایت دیگر بدست داعشی های وحشی رخ می داد ولی به دستور شخص رجوی داعشی و مریم قجر در اردوگاه لیبرتی جشن و پایگوبی برگزار می شود ! رجوی داعشی پیام می دهد و می گوید به زودی دولت مرکزی عراق سقوط خواهد کرد و به زودی سلاح گرفته در موصل و یا فلوجه مستقر خواهند شد !

به راستی وقتی زن و مرد عراقی هزار ـ هزار بدست داعشی های وحشی کشته می شد رجویداعشی و مریم قجر نه تنها لحظه ای ابراز همدردی با مردم عراق نکردند جنایات داعشی ها را محکوم نکردند بلکه دولت مرکزی عراق را متهم به بد رفتاری با مردم عراق می کردند !

آیا داعشی خوب ؛ داعشی بد وجود دارد؟

چرا مریم قجر ادا ـ اطورا عزادار بودن در می اورد؟

حال سوال اینجاست که ایا داعشی هایی که در عراق زن ؛ مرد را کشتار می کنند از نظر رجوی داعشی های خوب هستند ؟

داعشی هائی که در فرانسه مردم بی گناه کشتند داعشی های بد ؟

طبعآ جنایت داعشی ها در حق مردم عراق یا فرانسه هیچ فرقی نمی کند بلکه مریم قجر داعشی از ترس ؛ وحشت به خاطر ماهیت تروریستی فرقه رجوی داعشی و داشتن سابقه کشتار مردم ایران ؛ عراق به همین شکل و داشتن پرونده های متعدد تروریستی در فرانسه و برای سر پوش گذاشتن همکاری با داعشی های البغدادی در عراق بر همان اصل گوبلز که دروغ هر چه بزرگتر قابل باروتر هست ؛ مریم قجر داعشی هم چندین برنامه عزاداری برای کششته شده های فرانسه برگزار کرد تا اذهان مردم و مقامات فرانسه را فریب بدهد .

باز اینجا تاکید می کنم در خاور میانه اولین پایه گذار عملیات انتحاری رجوی داعشی می باشد که در دهه شصت اعضاء فرقه رجوی با بستن بمب به دور کمر خود چند پیشنماز را در ایران ترور کردند و شخص رجوی این ترور ها را عملیات مقدس و شهادت طلبانه اسم گذاشت و اولین زن عملیات انتخاری به دستور شخص رجوی امام جمعه وقت شیراز با عملیات انتحاری ترور کند و بعنوان اولین زن عملیات انتحاری نام گرفت .

بمب گذاری و ترورهای خیابانی که داعشی های وحشی امروز انجام می دهند همه این مراحل را رجوی داعشی در ۳۵ سال گذشته انجام داده ؛ جنایاتی پایه گذارش رجوی داعشی می باشد .

البته هنوز هم این جنایات توسط فرقه رجوی داعشی ادامه دارد دستورترورو کشتن مخالفان و جدا شده ها توسط شخص رجوی صادر شده و مریم قجر از اردوگاه اور سوراواز تروریستهای اموزش دیده های فدائیان صدام و گارد جمهوری صدام برای ترور جدا شده ها راهی خیابانهای پاریس و اروپا می کند و در اردوگاه اور سوراواز اطاق عملیات با کنترل مهدی ابریشمچی تیمهای تروریستی را هدایت می کند و در کشورهای مختلف تروریستهای رجوی داعشی در خانه های امن مستقر شده اند و منتظر دستور رجوی داعشی می باشند .

باز تاکید می کنم مریم قجر داعشی برای لاپوشانی همکاری با داعشی های البغدادی به ترفند گرفتن مراسم و … دست زده و این ادا اطوراهای بوزینه وار سران فرقه رجوی مختص چند روز می باشد وماهیت فرقه رجوی هیچ فرقی نکرده و نمیکند فقط رجوی داعشی مثل مش ؛ مش خورده ها میماند و باز در اینده نه چندان دور با گذشت این وضعیت تروریستهای رجوی داعشی دست به ترور و ضرب و شتم و تهدید مخالفان و منتقدان فرقه خود ؛ در همین فرانسه و کشورهای دیگر اروپائی خواهند زد .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید