محمد کرمی: رویاهای مریم قجرعضدانلو چطور بر باد رفت؟

0
635

رویاهای مریم قجرعضدانلو چطور بر باد رفت؟

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۵:… مریم قجر عضدانلو از هول آنتن های مجانی که در این دو محل تشکیل شده بود ، با یک گله به سرکردگی سروناز پیت ساز، دولت نورزی به این محل ها فرستاد که بخواهد از این آنتن های مفت ومجانی برای او یک قبائی بدوزند و او را آنتنی کنند.در روز دوشنبه این گله نفرات در هر دو محل حضور پیدا کردند،با روضه خوانی های که خانم دولت نوروزی در این محل…

لینک به منبع

رویاهای مریم قجرعضدانلو چطور بر باد رفت؟

بعد از جریان تروریستی که در پاریس جان ۱۳۰ نفرا را گرفتند ،از طرف دولت و مردم فرانسه از دوشنبه تا شنبه در میدان رپوبلیک و مقابل سالن باتاکلان از زمان عصر تا پاسی از نیمه شب مردم جمع می شدند . نصبت به کشته شده ها شمع روشن می کردن یا دسته گلی نثار می کردند . از آنجائی که تقریبا خبر یک دنیا شده بود . اکثر رسانه ها ی خبری هم در آنجا حضور داشتند ، روزانه رپرتاژ تهیه می کردند و انعکاسات زیادی داشت. مریم قجر عضدانلو از هول آنتن های مجانی که در این دو محل تشکیل شده بود ، با یک گله به سرکردگی سروناز پیت ساز، دولت نورزی به این محل ها فرستاد که بخواهد از این آنتن های مفت ومجانی برای او یک قبائی بدوزند و او را آنتنی کنند.در روز دوشنبه این گله نفرات در هر دو محل حضور پیدا کردند،با روضه خوانی های که خانم دولت نوروزی در این محل ها انجام داد ، با توجه به اینکه به این خبرگزاری ها مراجعه کرده بودند موضوع را بیان کرده بودند . هیچ یک از رسانه های خبری که در محل حضور داشتند حاضر نشدند در شوئی که این جماعت برپا کرده بودند برای انعکاس دادن خبر شرکت کنند. به همین دلیل تو سری خورده دست از پا درازتر در پنج نقطه با قرار دادن تابلو های که از جانب مریم قجر عضدانلو بود با پرچم ایران محل را ترک کردند. البته خودشان از این شوهای که اجرا کردند فیلم و عکس تهیه کردند ، جهت انعکاس دادن به رسانه های زیادی ارسال کردند . اما فقط رسانه الجزیره و العربیه که هردو مشخص هست مال کی است انتشار دادند و یک روزنامه امریکائی که آنهم با پرداخت ده ها هزار دلار پول انجام شد.

در این شش شب اما اعضای جدا شده فعالیت چشمگری داشتند ، با پخش هزاران اطلاعیه و برشوربه زبان فرانسوی در بین مردمی که در محل حضور داشتند، استقبال گرمی به عمل آوردند. اعضای جدا شده از فرقه رجوی با پخش گسترده برشورهای که مریم قجر عضدانلو را در لباس نظامی بروی تانگ ، تصویری که در حال فرمان دادن برای حمله است ، پیام های تهدید امیز مسعود رجوی برعلیه اعضا جدا شده ، تصاویر سایت های رسمی فرقه که از تروریست های داعش تحت عنوان عشایر انقلابی ، انقلابیون عراقی و مردم عراق انتشار داده بود پخش گردید.

در خیلی موارد خود شهروندانی که به آنها برشور و اطلاعیه داده بودیم با اطلاعیه خود مریم قجررا مقایسه می کردند و برای هم توضیح می دادند این که همان فردی هست که لباس نظامی برتن دارد و بر روی تانک سوار هست!! در مواردی که بعضا واقعا سوال داشتند بعضی از دوستان که فرانسوی کامل صحبت می کنند، بیش از نیم ساعت برایشان توضیح می داد از اینکه ماهیت این تروریست ها را برملا و روشنگری می کنیم در آخر تشکرسپاس گذاری می کردند . در هیمن رابطه باید اشاره کنم که در یکی از شب ها که کانال اصلی فرانسه داشت از محل روپرتاژ تهیه می کرد ودوستان مشغول روشنگر و پخش برشور بودند چندین بار تصویر دوستان را نشان داد با برشور های در دست .

در این هفته دو بار مریم قجر با اجرا شوهای عزاداری در مقر قله اورسواواز سعی کرد اولا گذشته غلط خود که از داعش علنا حمایت می کرد و شریک خون های ریخته شده است، دست های خود را پاک کند . دوما نگران شرایط خود شان هستند ، چونکه در گذشته کار های تروریستی زیادی انجام داده اند و الان هم از عمل های خشونت گرایانه حمایت می کنند . در کشور فرانسه هم حضورشان غیر قانونی هست و فقط به لحاظ انسان دوستانه است که فرانسه آنها را پذیرفته است که در این باز نگری ممکن این فرقه را هم شامل شود .

تصاویری از فعالیت اعضای جدا شده د ر مراسم یاد بود قربانیان پاریس

1

2

3

4

5

67

8

91012

13

14

***

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید