تفاوت آنجلا و خانم رجوی

0
553

این مقایسه برای این است که بدانیم خانم رجوی چقدر هوادار دارد وبیرون از هیاهوی داخلی فرقه دارای چه اعتباری است . معمولا در دنیای اپلیکیشن ها و رسانه های مجازی تعداد بازدید کننده ها حتی در بیهوده ترین و غیر فعال ترین گروهها و …..به هزاران نفر میرسد . دیرگاهیست که سازمان مجاهدین برای اینکه شانس و اقبال و بخت خودش را بسنجد و با توجه به توهم ذاتی فرقه ای خود دست به احداث و ساخت بیشمار سایت و گروه و کانال و اپلیکیشن در هرکجای فضای مجازی زده است . اپلیکیشن مریم رجوی برای اندروید و اپل فقط شامل 50 دانلود است که هشت تای این دانلودها بین بچه های کانون وبلاگنویسان و برای تفریح بوده است که این اپلیکیشن را به هم انتقال داده اند .

تفاوت آنجلا و خانم رجوی

01.12.2015

کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی

لینک به منبع

البته مقایسه بین این دو قطعا به زوایای زندگی شخصی خانم رجوی هیچ ربطی ندارد ,فی المثل منظور رابطه با شهردار اور ویا همسری آقای رجوی بعداز طلاق از همسرش ابریشمچی ویا برگزاری جلسات رقص رهایی برای مسعود رجوی نیست . این مقایسه برای این است که بدانیم خانم رجوی چقدر هوادار دارد وبیرون از هیاهوی داخلی فرقه دارای چه اعتباری است . معمولا در دنیای اپلیکیشن ها و رسانه های مجازی تعداد بازدید کننده ها حتی در بیهوده ترین و غیر فعال ترین گروهها و …..به هزاران نفر میرسد . دیرگاهیست که سازمان مجاهدین برای اینکه شانس و اقبال و بخت خودش را بسنجد و با توجه به توهم ذاتی فرقه ای خود دست به احداث و ساخت بیشمار سایت و گروه و کانال و اپلیکیشن در هرکجای فضای مجازی زده است . اپلیکیشن مریم رجوی برای اندروید و اپل فقط شامل 50 دانلود است که هشت تای این دانلودها بین بچه های کانون وبلاگنویسان و برای تفریح بوده است که این اپلیکیشن را به هم انتقال داده اند .

در پایین این اپلیکیشن را با اپلیکیشن یک بازی که گربه ایست به اسم خانم آنجلا میتوانید مقایسه کنید این گربه نه مبارزه میکند نه جلسات پرهزینه راه می اندازد ونه مثل خانم رجوی ادعای ریاست جمهوری و رهبری مقاومت مردم را دارد اما  بیش از صد ملیون نفر آن را دانلود کرده اند که البته هیچ کدام از ما جزیی از دانلود کنندگان نبوده ایم , براستی خانم رجوی که مدعی است صد ها هزار نفر در جلساتش در فرانسه شرکت میکنند چرا یک سوم نه یک هزارم نه یک ده هزارم و بازهم ادامه  باید داد … این اپلیکیشن را دانلود نکرده اند .

یکی دیگر از پایه های کار ما برای مقایسه این دو شاید همزمانی ساخت هر دو باشد البته اپلیکشن هایی میتوان پیدا کرد که بسا بیشتر از صدملیون دانلود شده باشند مثلا واتس اپ بیش از یک بلیون ولی آنها یک کارایی دارند ما به دنبال مقایسه با اپلیکشنی بودیم که هیچ کارایی خاصی نداشته باشد. بیشتر از آن هم می توان پیدا کردولی قطعا کمتر از پنجاه نه

photo_2015-11-22_17-37-41photo_2015-11-29_22-31-25

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید