مریم رجوی و خیمه شب بازی عزاداری برای مردم فرانسه

0
586

مریم رجوی و خیمه شب بازی عزاداری برای مردم فرانسه

کریم غلامی، ایران فانوس، اول دسامبر ۲۰۱۵:… سال قبل وقتی تروریست های دولت اسلامی “داعش” وارد شهر موصل شدند و مردم بی دفاع آنجا را قتل عام کردند مجاهدین در یک مقاله از این عمل وحشیانه دفاع کردند و آن را قیام دهقانان بر علیه “دیکتاتوری مالکی” اعلام کردند و “عراق را گورستانی برای مالکی و خانمه ای” خواندند. طنز تلخ در این میان آنجا است که همین مجاهدین که دیروز از جنایت های داعش …

لینک به منبع

مریم رجوی و خیمه شب بازی عزاداری برای مردم فرانسه

فرصت کوتاهی پیدا کردم و کمی سایت های مجاهدین را نگاه بکنم، سایت مجاهدین گذشته از اینکه یک تراژدی بزرگی است از طرفی هم یک کمدی بزرگی نیز است. دو مطلب در کنار هم که مظمون و محتوای کاملا متضادی با هم دارند، صحبت های مریم رجوی جنایت کار که دست او به خون بسیاری آغشته است که باعث جان باختن هزاران انسان شده است در ۱۰ اکتبر در روز جهانی علیه اعدام مدعی حقوق بشر و مبارزه با اعدام است و پیام مسعود رجوی به لشگرهای مجاهدین در اشرف که آنها را برای کشته شدن بیشتری آماده می کرد.

سال قبل وقتی تروریست های دولت اسلامی “داعش” وارد شهر موصل شدند و مردم بی دفاع آنجا را قتل عام کردند مجاهدین در یک مقاله از این عمل وحشیانه دفاع کردند و آن را قیام دهقانان بر علیه “دیکتاتوری مالکی” اعلام کردند و “عراق را گورستانی برای مالکی و خانمه ای” خواندند. طنز تلخ در این میان آنجا است که همین مجاهدین که دیروز از جنایت های داعش در عراق حمایت می کردند و کشتار مردم بی دفاع را قیام دهقانان می خواندند امروز همین جنایت ها را در فرانسه محکوم می کنند و برای مردم فرانسه عزاداری می کنند. باید از مریم رجوی جنایت کار پرسید اگر تو مخالف اعدام و تروریسم هستی چگونه است که خواهان اعدام سران جمهوری اسلامی هستی و چگونه فرمان آتش برای ترور سران همین حکومت را می دهی و چرا مسعود رجوی فراری در پیام هایش با شعار “مرگ بر خامنه ای” و سایر سران جمهوری اسلامی آغاز می کند. روز جهانی منع اعدام نیز بر این پایه استوار است که هیچ فردی حق گرفتن جان انسان دیگری را ندارد و حتی قاتلین و جنایتکاران نیز حق یک دادگاه عادلانه و دفاع از خود دارند و از همه مهمتر حق زندگی هر چند که آنها جان انسان و یا انسانهای دیگر را گرفته اند.

در جای دیگری از وب سایت مجاهدین مسعود رجوی خواهان اعدام جداشدگان و مخالفان و منتقدین خود را می دهد. در جای دیگری ازهمین سایتهای مجاهدین به عکس ها و اسامی کشته شده ها در حمله اخیر به اردوگاه لیبرتی را نشان می دهد در این لیست نام حسین ابریشمچی (کاظم) بیشتر از هر کسی به چشم می خورد و از او به عنوان یک قهرمان یاد می شود جنایت کاری که دست او در خون بسیار از جمله خود مجاهدین آغشته است و بسیاری که مستقیما تحت شکنجه های او بودند. و در جای دیگر مسعود رجوی فراری را می بینیم با ۵۰ سال سابقه جنایت و خیانت و آدم کشی. باید از این جنایت کاران پرسید که کدام را باور کنیم عزاداری برای مردم فرانسه و محکوم کردن تروریسم و اعدام و کشتار مردم و یا فرمان اعدام جداشدگان و منتقدین و سران حکومت جمهوری اسلامی. فرمان آتش و جنگ طلبی و ترور ها در ایران. راستی مریم رجوی جنایت کار اگر ترور و کشتار مردم فرانسه یک جنایت است و آن را محکوم می کنی آیا ترورها و کشتارهای دیگر داعش قابل محکوم کردن نیست چرا تا کنون حتی یکبار کشتار مردم عراق و سوریه توسط تو محکوم نشده است آیا خلبانانی سوریه ای که زنده زنده در داخل آتش سوزانده شده اند انسان نبودند؟ و آیا نباید آن را محکوم کرد آیا کشتار مردم مالی توسط همین داعش قابل محکوم کردن نبود؟ آیا محکوم کردن کشتار دسته جمعی و گورهای دسته جمعی ایزدی ها در عراق سود سیاسی ندارد؟ مریم رجوی جنایتکار آیا خرید و فروش زنان و دختران توسط داعش جنایت علیه بشریت نیست که تو برای آنها اطلاعیه صادر نکرده ای و هرگز نخواسته ای برای آنان قطره ای اشک بریزی؟ آیا سر بریدن دخترهای کرد که از شهرهای خود دفاع می کنند قابل محکوم کردن نیست آیا تا به حال اطلاعیه ای در محکومیت بریدن سر توسط داعش (هم مسلک های خودت) داده ای؟

واقعیت آن است که هیچ فرد و سیستم را نمی تواند از محتوای آن جدا کرد واقعیت مجاهدین همان ایدئولوژی آنها است ایدئولوژی که استراتژی که مبتنی بر خشونت و کشتار را طراحی می کند و سیاست کثیفی که بر پایه خود فروشی و وطن فروشی است. ایدئولوژی که تعیین می کند جان انسانها هیچ ارزشی در آن ندارد. قطعا این ایدئولوژی تراوشات ذهن کثیف مسعود رجوی است زیرا هرگز هیچ انسانی خواهان گرفتن جان انسان دیگری نمی شود.

باشد که روزی در یک دادگاه عادلانه این جنایتکاران پاسخ جنایت های خود را بدهند.

پایان


https://youtu.be/vwjYJmKtkCQ

مهدی ابریشمچی ابوالقاسم رضا سروناز چیت سازعزاداری مریم قجرعضدانلو برای چی هست ؟ کاسه های داغ تر از آش

مهدی خوشحال ویرانسازی نیرولینک به متن کامل بحث  مسعود رجوی (جزوه پرچم) که در سال ۱۳۸۲  توسط آقای مهدی خوشحال در کتاب ایشان تحت نام “ویرانسازی نیرو” منتشر شد (انتشارات پیوند، هلند، پاییز ۱۳۸۲)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید