میر باقر صداقی: اجل معلق برای فرقه رجوی

0
1111

اجل معلق برای فرقه رجوی

میر باقر صداقی، ایران ستارگان، سوئیس، هفتم دسامبر ۲۰۱۵:… انتقال تدریجی ساکنان کمپ لیبرتی به آلبانی و تلاش خانواده های دردمند برای ملاقات عزیزانشان در کمپ لیبرتی , افشاگریهای اعضای جدا شده , نامه نگاریهای خانواده ها به مجامع حقوق بشری , یو ان و روسای محترم کمسیون خارجه , امنیت ملی و حقوق بشر عراق و ….. ناقوس مرگ فرقه رجوی را به صدا در آورده است . گوی آتش بس جنگ ایران وعراق …

لینک به منبع

اجل معلق برای فرقه رجوی

انتقال تدریجی ساکنان کمپ لیبرتی به آلبانی و تلاش خانواده های دردمند برای ملاقات عزیزانشان در کمپ لیبرتی , افشاگریهای اعضای جدا شده , نامه نگاریهای خانواده ها به مجامع حقوق بشری , یو ان و روسای محترم کمسیون خارجه , امنیت ملی و حقوق بشر عراق و ….. ناقوس مرگ فرقه رجوی را به صدا در آورده است .

گوی آتش بس جنگ ایران وعراق جام زهر فرقه رجوی بوده است . فرقه رجوی که زائیده جنگ ایران و عراق بود از زمان حمله آمریکا به عراق و سرنگونی صدام حسین با مشکل بود و نبود و مسئله داری نیروها مواجه بوده است و حال با انتقال بدنه این فرقه از عراق به کشور آلبانی اضمحلال این فرقه به مراحل پایانی خود نزدیک میشود دیگر نوش داروی تقسیم بندی تروریستها به ترویست خوب و تروریست بد کارائی خود را از دست داده است و رجوی مجبور است بتدریج هم شده نفرات را به آلبانی بفرستد هر چند که برخورد ضد انسانی مسعود رجوی تا به امروز باعث تلف شدن چند صد نفر و زخمی شدن بیش از هزار نفر شده است اما باز جای شکر است که در نقطه پایانی داستان هستیم و به امید خدا در فاصله نچندان دور شاهد انتقال تمامی نفرات از عراق به کشور آلبانی خواهیم شد .

در این میان رجوی بخاطر شامه ضد انقلابی پیشتر از همه بوی الرحمان را شنیده ,در سایتها شروع به عجز ولابه کرده و به دروغ از زبان این وآن میخواهد حیثیت بر باد رفته را ترمیم کند از جمله این یاوه ها میتوان از هشدار شماری از زندانیای سیاسی در زندانهای مختلف ایران , به دلیل داشتن عزیزانی در میان مجاهدان اشرفی , به بان کی مون نام برد . در اینجا گوشه ای از این یاوه مسعود رجوی رابیان میکنم که از زبان یک زندانی سیاسی خطاب به دبیر کل ملل متحد نوشته : من شهادت میدهم خانواده واقعی مجاهدین خلق کسانی مثل آقای علی صارمی , حاجی آقایی , جعفر کاظمی و غیره بودند که به علت دیدار با خانواده خود در اشرف در زندان های رژیم آخوندی به چوبه دار کشیده شدند , آیا احمقانه و توهین به شعور انسانی نیست که کسی تصور کند آنها که توسط وزارت اطلاعات به لیبرتی می روند و راه جنایتی دیگر برای مجاهدین ساکن در لیبرتی مهیا میکنند , خانواده واقعی مجاهدین هستند ؟

یا باید باور کرد این زندانی سیاسی خیلی بی سواد تشریف دارند و به سیاسی بودن ایشان باید شک کرد یا اینکه این نوشته , نوشته خود مسعود رجوی از زبان یک زندانی سیاسی است .

چالش در اینجا چیست ؟ از این زندانی با اصطلاح سیاسی باید پرسید مادر ۷۶ ساله من ۲۶ سال است که پسرش میرواقف صداقی را ندیده است هیچ علاقه ای هم ندارد بخاطر مسعود رجوی قربانی شود یا به زندان بیافتد تنها آرزویش این است که قبل از مرگ حتی یکبار هم شده بعد از ۲۶ سال صدای فرزندش را بشنود مادرم تا به امروز حتی یکبار هم جلوی درب کمپ لیبرتی نرفته است بیائید شما آقائی کنید زمان و مکان مشخص کنید تا مادر پیر من بتواند پسرش را بعد از ۲۶ ببیند و اگر شما حاضر نیستید این لطف را در حق مادر پیر من بکنید باید گفت که شما خیلی رجوی زده تشریف دارید و در عمل میگوئید هر که از ما نیست بر ماست خانواده کیلوئی چند است ! حرف کلی زدن از زبان این و آن البته کار ساده است مثلا مدعی شدن که خانواده های در فرودگاه دستگیر شده اند و اینها همه چرندیات بافته شده مسعود رجوی برای فرار از پاسخگوئی است و یا نامه ۴۰۰ تن از خانواده ها به کمیساریا پناهنده گی برای ملاقات در کمپ لیبرتی از دروغهای شاخدار فرقه رجوی برای فریب اذها است تا این عمل ضد انسانی ( ملاقات ممنوع ) را توجیه کند ما اعضای جدا شده و منتقد که گاها دو دهه یا سه دهه در تشکیلات مخوف فرقه رجوی بودیم بخوبی میدانیم رجوی با اصل خانواده دشمنی دارد و بخاطر این هم در تشیلات درونی انقلاب ایدئولوژیک راه انداخت و به مترادف آن طلاقهای اجباری و جدا کردن بچه ها از پدران و مادران و فرستادن بچه ها به کشورهای اروپائی و یتیم کردن آنها و تشکیل قلعه الموت در قلعه اشرف چون بنای ایدئولوژی فرقه رجوی و انقلاب ایدئولوژیک در دنیای فرقه خلاصه میشود خانواده و ملاقات با آن مثل آنتی تزی در مقابل شستشویی مغزی ( نشستهای عملیات جاری) است پس مسعود رجوی به هر قیمتی شده باید جلوی ملاقات خانوادگی را بگیرد تا حس امید در نفرات زنده نشود . حال بعد از این همه سالیان با نشیب و فرازهای بسیار , عجز و لابه ها اخیر فرقه رجوی در سایتها بخوبی نشان میدهد تمامی تلاشهای شخصیت های حقوق بشری , خانواده ها واعضای جدا شده ببار نشسته است و فرقه رجوی در مقابل جبر تاریخ و خروج تدریجی از عراق حرز و چسب تشکیلاتی خود را از دست داده است و بیش از هر زمان دیگر آسیب پذیر شده از این رو اجلش فرار رسیده است و با اینکه مسعود رجوی هیچوقت خود را مقید به پاسخگوئی نمیدیده اما این دروغها و چرندیات از زبان زندانیان متعهد به سرنگونی و یا نامه ۴۰۰ خانواده به کمیساریای پناهنده گی نشان میدهد رجوی در صدد پاسخگوئی به تناقضات و چالشهای ذهنی مخاطبان است چون خودش خوب میداند خیلی خیت کاشته است و بور بور.رجوی خوب میداند در چه منجلابی گیر کرده است و بیرون آمدن از این مجلاب به این ساده گی نیست و دیر نیست که طومار این فرقه مخوف به زباله دان تاریخ خواهد پیوست. به امید آنروز.

میر باقر صداقی, سوئیس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید