ایران فانوس:نامه سرگشاده به دادستانی کل آلمان در کارلسروحه

0
1077

نامه سرگشاده به دادستانی کل آلمان در کارلسروحه

ایران فانوس، دهم دسامبر ۲۰۱۵:…  از آنجا که شنیده ایم یکی از قربانیان جداشده از فرقه مجاهدین به نام میثم پناهی، به جرم جاسوسی علیه فرقه مجاهدین توسط پلیس آلمان، دستگیر و تحت محاکمه در کارلسروحه قرار دارد، جا دارد کمال حیرت و سئوال خود را از این بابت از مقامات قضایی آلمانی ابراز داریم، چون نیک می دانیم که این مورد اولین توطئه مجاهدین علیه پناهندگان و قربانیان فرقه، نیست و آخرین مورد نیز نخواهد …

لینک به منبع

نامه سرگشاده به دادستانی کل آلمان در کارلسروحه

عالیجنابان، با درود و روز بخیر!

ما تعدادی از اعضای سابق مجاهدین خلق هستیم که جملگی در کشور آلمان جهت روشنگری و افشاگری علیه سیاستهای غیر انسانی و ضد حقوق بشری فرقه تررویستی مجاهدین خلق در کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس، فعالیت قانونی و حقوق بشری داریم.

از آنجا که شنیده ایم یکی از قربانیان جداشده از فرقه مجاهدین به نام میثم پناهی، به جرم جاسوسی علیه فرقه مجاهدین توسط پلیس آلمان، دستگیر و تحت محاکمه در کارلسروحه قرار دارد، جا دارد کمال حیرت و سئوال خود را از این بابت از مقامات قضایی آلمانی ابراز داریم، چون نیک می دانیم که این مورد اولین توطئه مجاهدین علیه پناهندگان و قربانیان فرقه، نیست و آخرین مورد نیز نخواهد بود.

ما به تجربه طی سالهای اخیر، مشاهده کردیم که فرقه مجاهدین جهت سرکوب منتقدین و ناراضیان در اروپا متوسل به انواع ترفندها از جمله خشونت و توطئه قانونی شده است. آنان با این گونه توطئه و به دام انداختن اعضای ناراضی و جداشده که هیچ اطلاعاتی از فرقه مزبور در اروپا ندارند، قصد سرکوب ناراضیان و پتانسیل نارضایتی اعضای درون فرقه در اروپا را دارند. آنان با این عمل خود قصد فرار به جلو، پوشاندن جاسوسی خود برای قدرتهای خاورمیانه و ترساندن و قدرت نمایی برای اعضای باقیمانده را دارند که اتفاقاً در یک مورد تیرشان به خال خورده و یکی از قربانیان خود را نشانه گرفته اند.

عالیجنابان، ما به عنوان تعدادی از اعضای سابق این گروه از شما پرسشی داریم، فرقه تروریستی مجاهدین خلق در اروپا حاوی چه اطلاعات محرمانه ای است که احیاناً افشای آن می تواند مضر برای سرنوشت و امنیت اعضاء و رهبران این فرقه باشد. عمل مجاهدین خلق در این رابطه که اتفاقاً کمک مقامات و ادارات قضایی آلمانی نیز در آن لحاظ است، یک عمل ضد سیاسی و ضد افشاگرانه است که دقیقاً در تضاد با امنیت ملی و حقوق بشر و دموکراسی در آلمان قرار دارد. آزادی بیان و افشاگری در ارتباط با فرقه ها و تروریسم، حق هر شهروند اروپایی و آلمانی است.

ما از شما مقامات و مسئولین آلمانی، استدعا داریم تا مورد پرونده میثم پناهی را با پرونده های قبل تری که فرقه مجاهدین علیه اعضاء و قربانیان خود ساخته اند، دقیقاً تطبیق داده تا به موارد مشابه و توطئه تروریسم در اروپا جهت سرکوب آزادی بیان دست یابید. این امر، در وهله اول علیه فعالیتهای جداشدگان و اپوزسیون ناراضی در آلمان صورت می گیرد و همچنین می دانیم که آنان مثل همیشه توطئه میثم پناهی را در راستای سرکوب آزادی بیان و فعالیتهای حقوق بشری و سیاسی، طرح و برنامه ریزی کرده اند. ما از شما مقامات قضایی آلمانی در ارتباط با پرونده میثم پناهی و آزادی بیان در آلمان و حفظ ارزشهای حقوق بشری و دموکراسی، خواهان دقت و تفحص بیشتر و حتی تحقیق از سایر جداشدگان و قربانیان این فرقه هستیم. آنان که باید مورد محاکمه و بازخواست قرار گیرند، ناقضین حقوق بشر هستند که در این رابطه سابقه نیم قرن دارند و نه قربانیانی که سالهای عمر خود را تحت شدیدترین سرکوب فرقه ای به سر برده و هم اکنون در فضای آزادی قادر به تنفس برای حیات مجدد نیستند.

با تشکر مجدد، کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس

ـ رونوشت به دادستانی کل آلمان در کارلسروحه

ـ وزارت کشور آلمان

ـ سازمان امنیت آلمان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : ایران فانوس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید