مهدی توفیقی: گزارشی از کمپ تیرانا ـ مقر مجاهدین خلق در آلبانی

0
1763

همچنین ایادی سازمان در تیرانا یک سالن اجاره‌ کرده اند که برای نشست های اجباری تحت عنوان نشست های انقلاب و عملیات جاری و غسل هفتگی و دیدن نوار های آموزشی و حرفهای تکراری رجوی می باشد و همچنین اینجا مسولین می گویند چون در اروپا هستیم و با کمپ اشرف و لیبرتی عراق فرق دارد و ما بیشتر در معرض خطر سوراخ شدن انقلاب و لحظات جیم هستیم ؛ بایستی روزانه فاکت های لحظات جیم خود را دستگیر کرده و بنویسیم و بعد روزانه در نشست های غسل که در عراق هفتگی بود در اینجا روزانه هست و باید در شرکت کرده و فاکت های غسل را بخوانیم.

گزارشی از کمپ تیرانا ـ مقر مجاهدین خلق در آلبانی

مهدی توفیقی ـ نام اصلی نزد مدیر سایت محفوظ باشد

تیرانا ـ آلبانی ـ 14.12.2015 سایت نجات یافتگان در آلبانی

لینک به منبع

چند روز پیش یک گروه پانزده نفره بعد از حمله تروریستی به ساکنان لیبرتی از عراق به اینجا آمدند آنها بسیار روحیه باخته و در هم ریخته بودند ولی آنها حق صحبت با بقیه را نداشتند. سازمان ابتدا آنها را در یک محل به صورت قرنطینه نگه داشته تا توسط جواد خراسان و دیگر گماشتگان رجوی توجیه شوند و به آنها گفته شده که اینجا اروپا هست و با عراق فرق دارد و آنها هم مثل همه ما که تازه وارد این کمپ تیرانا شدیم ؛ کاملا توجیه شده اند. و موارد توجیهات بدین قرار است که: آنها حق ندارند موبایل داشته باشند و حق دسترسی به اینترنت ندارند و کار های حقوقی شان از طریق نمایندگان سازمان مجاهدین با مقامات کمیساریای عالی پناهندگان دنبال می شود و افراد در اینجا بصورت فردی حق مراجعه به مقامات کمیساریای عالی پناهندگان را ندارند و حتی حقوق پناهندگی شان از طریق نمایندگان سازمان مجاهدین دنبال می شود و همچنین افراد حق تردد تکی را ندارند و بایستی گروهی و با مسولین خود تردد کنند و موارد مشابه دیگر .
اینجا  در تیرانا جدا از شکنجه گران و گماشتگان رجوی نظیر جواد خراسان و حسن نایب آقا ؛ و افراد کمپ به سه دسته تقسیم می شوند که یک دسته افرادی هستند که هنوز به تشکیلات سازمان چسبیده اند و فکر می کنند که اگر از تشکیلات جدا شوند نمی توانند به زندگی شان ادامه بدهند.

دسته دوم افرادی مثل من هستند که به دلایلی شرایط اعلام جدایی از سازمان را نداریم چون ایادی سازمان خیلی تهدید می کنند و می گویند که اگر جدا بشوید ما اینجا خیلی قوی هستیم و در کار حقوقی شما اخلال ایجاد می کنیم و حقوق پناهندگی تان را نمی دهیم و از این قبیل تهدیدات که در نشست های روزانه مطرح می کنند.

دسته سوم هم کسانی هستند که کاملاً جدا شده اند ولی به شدت تحت فشار های روحی و مالی از طرف سازمان مجاهدین قرار دارند و همواره مورد تهدید قرار می .گیرند .
در اینجا سازمان چون بدنبال اینست که کمپ تیرانا را جایگزین کمپ اشرف بکند همواره با خرجهای کلان مراسمی را راه اندازی می کند و با مسولین کشور آلبانی مرتبا ملاقات می کند تا آنها را خریده و به اهداف خودش برسد. لذا چند وقت پیش در یک سالن اجاره‌ای در شمال تیرانا عده‌ای از لابی های کرایه ای خود را از آمریکا و کشورهای اروپایی اورده بود و عده‌ای از شهروندان آلبانی را دعوت کرده بود تا آنها را طرفدار سازمان مجاهدین نماید و به همین خاطر این لابی های کرایه ای بر اساس کرایه ای که دریافت کرده بودند سخنان دیکته شده ای را بخورد شهروندان حاضر در جلسه دادند تا سمپاتی آنها را به سازمان جلب کنند و در پایان این مراسم رسوا هم به شرکت کننده ها ی آلبانی هدایایی دادند تا بقول .معروف آنها بدین وسیله نمک گیر کنند 
همچنین ایادی سازمان در تیرانا یک سالن اجاره‌ کرده اند که برای نشست های اجباری تحت عنوان نشست های انقلاب و عملیات جاری و غسل هفتگی و دیدن نوار های آموزشی و حرفهای تکراری رجوی می باشد و همچنین اینجا مسولین می گویند چون در اروپا هستیم و با کمپ اشرف و لیبرتی عراق فرق دارد و ما بیشتر در معرض خطر سوراخ شدن انقلاب و لحظات جیم هستیم ؛ بایستی روزانه فاکت های لحظات جیم خود را دستگیر کرده و بنویسیم و بعد روزانه در نشست های غسل که در عراق هفتگی بود در اینجا روزانه هست و باید در شرکت کرده و فاکت های غسل را بخوانیم.

همچنین سازمان از افشاگری های جدا شدگان خیلی وحشت دارد و سرگیجه گرفته است. لذا  ایادی سازمان مجاهدین در اینجا سعی می کنند با تهدید و ارعاب و هدیه دادن به نیروهای مسئله دار آنها را از جدا شدن منصرف کنند و اگر نهایتا کسی خواست جدا شود حداقل اینکه منتقد سازمان نشود و دست به افشاگری علیه سازمان نزند و برود دنبال زندگی عادی خودش و این نشان می‌دهد که سازمان از افشاگری های جدا شدگان خیلی وحشت دارد و خلاصه جداشدگان با این افشاگری های خود خواب راحت را از چشمان رهبری سازمان ربوده اند و برای همین هم بود که رهبری سازمان در آبان ماه سال گذشته در یک نوار صوتی که برای ما در لیبرتی پخش کردند .فرمان قتل جدا شدگان را صادر کرده بود .
در پایان ضمن تشکر از شما جدا شدگان که در سایتهای خود اخبار کمپ تیرانا را پوشش می دهید ؛ می خواستم کمک بیشتری در این ارتباط  انجام دهید.و اما اینکه چرا سازمان و بطور خاص رهبری سازمان اینگونه در کمپ تیرانا با ما نیروهای سازمان انجام می دهد؟  بنظر می رسد که سازمان متوجه شده است که  علی رغم اصرارش بر ماندن در عراق ؛ دیگر نمی تواند در کشور ناامن عراق به ماندنش ادامه دهد. و چاره ای جز تن دادن به ترک کشور عراق و انتقال نیروهای سازمان به کشور آلبانی ندارد. بنابراین برای حفظ تشکیلات تروریستی خود می خواهد کمپ تیرانا را جایگزین کمپ اشرف بکند و در همین رابطه ساختمان های زیادی را در آلبانی خریده و یا اجاره کرده است و همچنین سران سازمان نظیر مهدی ابریشم چی و خانم زهرا مریخی مرتبا به اینجا رفت و آمد دارند و با مسولین کشور آلبانی مرتبا ملاقات می کنند و همچنین برای ما مرتبا نشست می گذارند تا زمینه را برای جایگزینی کمپ تیرانا با کمپ اشرف فراهم کنند. اما ممکن هست که مقامات کشور آلبانی بدلیل وضعیت بد اقتصادی فریب سازمان را خورده و حاضر شوند که کمپ تیرانا جایگزین کمپ اشرف گردد ولی این یک امر تاکتیکی و کوتاه مدت خواهد بود و بدلیل وضعیت سیاسی و  فاصله جغرافیایی با مرز ایران در کشور آلبانی و همچنین بدلیل وضعیت اسف بار سازمان مجاهدین به لحاظ استراتژیکی هیچگاه کمپ تیرانا نمی تواند جایگزین کمپ استراتژیکی اشرف که ظرف فرقه گرایی رجوی بود، گردد و رهبری سازمان هم بهتر از هر کسی خوب می داند که چنین کاری انجام شدنی نیست و غیر واقعی و غیر علمی و نا ممکن هست ولی برای جلوگیری از فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی اش و همچنین تزریق اندکی روحیه به نیروهای وا رفته و روحیه باخته و همچنین جلوگیری از ریزش تصاعدی نیروهای سازمان ؛ می خواهد هر طور شده تشکیلات وارفته اش را بطور موقت هم شده حفظ کند تا بعد در تبلیغات خود بگوید که دیدید تشکیلات سازمان با خروج از عراق از نپاشید و از قبیل دروغپردازی ها. و حتی در این رابطه سران سازمان حاضر هستند تن به ازدواج نیروهای سازمان که مرز سرخ انقلاب کذایی مریم بود ؛ بدهند و یا اگر کسانی هم قصد جدایی دارند جدا شده ولی جزو هواداران سازمان باقی بمانند و جزو منتقدین سازمان مجاهدین نشوند و علیه سازمان دست به روشنگری و افشاگری نزنند. اما جدا از همه این ترفند ها سازمان مجاهدین خلق و بطور خاص رهبری سازمان دیگر نمی تواند آب رفته را به جوب برگرداند و قادر به حفظ تشکیلات تروریستی خود و حفظ استراتژی شکست خورده و به بن بست رسیده خشونت و ترور نخواهدبود .
مهدی توفیقی با امضای محفوظ نزد مدیریت سایت

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : نجات یافتگان در آلبانی ، ایران آزادی

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید