نامۀ سرگشادۀ غفور فتاحیان به دادستانی شهر کالسروهه – آلمان

0
1078

نامۀ سرگشادۀ غفور فتاحیان به دادستانی شهر کالسروهه – آلمان

غفور فتاحیان، پیوند رهایی، شانزدهم دسامبر ۲۰۱۵:… آقای میثم پناهی را من از زمانی که تازه وارد سازمان شده بودم در یکی از کمپ های مجاهدین به نام پادگان جلولا در عراق دیده بودم. او یکی از افراد ناراضی در سازمان بود زیرا سازمان او را فریب داده بود و به او گفته بود که تو را برای کار به اروپا می فرستم ولی وقتی که متوجه شد که سازمان او را فریب داده می خواست برگردد ولی مسئولین سازمان نمی گذاشتند. آقای …

لینک به منبع

نامۀ سرگشادۀ غفور فتاحیان به دادستانی شهر کالسروهه – آلمان

با سلام و احترام

آقای دادستان؛

غفور فتاحیاناینجانب غفور فتاحیان از اعضای سابق سازمان مجاهدین می باشم که بیش از بیست سال بطور حرفه ای در این سازمان بودم و با تمام شگردها و ترفندهای این سازمان آشنایی کامل دارم.

چرا که چندی پیش در خبرها خواندم که پلیس آلمان شخصی به نام میثم پ را به جرم جاسوسی دستگیر کرده است.

این دقیقا همان چیزی است که مسئولان سازمان مجاهدین خلق ایران در همان عراق هم به تک تک افراد خود حتی در داخل تشکیلات و در قرارگاههای سازمان وقتی که کوچکترین اعتراضی نسبت به عملکرد رهبری آن داشت می گفتند و می چسباندند یعنی بلافاصله به او مارک خائن و نفوذی می زدند و او را عامل وزارت اطلاعات معرفی می کردند تا بدینوسیله آن فرد ناراضی را به سکوت وادارند.

حتی خود مسعود رجوی بارها در نشستهای درونی به همه اعلام می کرد که سازمان مجاهدین نفر وسط ندارد و فرد در آن یا وابسته به جمهوری اسلامی یا به مجاهدین است. با این حرفها سعی می کرد همه را بترساند تا کسی جرأت نکند علیه این سازمان موضع گیری کند چون می ترسد در این صورت به او بگویند وابسته به رژیم و اطلاعات آن شده است!!.

آقای دادستان،

آقای میثم پناهی را من از زمانی که تازه وارد سازمان شده بودم در یکی از کمپ های مجاهدین به نام پادگان جلولا در عراق دیده بودم. او یکی از افراد ناراضی در سازمان بود زیرا سازمان او را فریب داده بود و به او گفته بود که تو را برای کار به اروپا می فرستم ولی وقتی که متوجه شد که سازمان او را فریب داده می خواست برگردد ولی مسئولین سازمان نمی گذاشتند.

آقای دادستان،

میثم پناهی یکی از هزاران قربانی سازمان مجاهدین است که مورد خشم و غضب سران مجاهدین قرار گرفته زیرا تسلیم دروغها و نیرنگهای آنان نشده است و این توطئه و پاپوشی بیش نیست که از طرف این سازمان برنامه ریزی شده تا از او انتقام بگیرند و جوانان دیگری امثال او را بترسانند که صفوف این سازمان را ترک نکنند.

مسئولین سازمان مجاهدین خلق ایران (OMPI) نه تنها به آقای مثیم پناهی بلکه به هر کسی که کوچکترین مخالفتی با این سازمان داشته باشد حتی کسی که سی یا چهل با آن سازمان کار کرده است مارک مزدور وزارت اطلاعات ایران را می زند.

من خودم هم از قربانیان همین سازمان هستم که بارها رهبران آن برای ساکت کردنم انواع تهمتها را به من زده اند که در سایتهای آنها موجود است بطوریکه آخرین بار شخص مسعود رجوی رهبر عالی این سازمان حکم قتل من و همۀ دوستان مرا که از فرقۀ او جدا شده اند صادر کرد و همراه با خواندن این حکم عکسهای ما و اسامی ما را در تلویزیون و سایت خود نشان می داد.

آقای دادستان؛

به نظر من این سران سازمان مجاهدین هستند که می باست دستگیر شده و مورد بازخواست قرار گیرند و نه قربانیان این سازمان که تمام جوانی و عمرشان در بیابانهای عراق توسط سران آن تباه گردید. این سران سازمان مجاهدین خلق هستند که باید جواب بدهند چرا این همه استعدادهای یک کشور را برای رسیدن به اهداف قدرتمدارانه شان نابود ساختند.

غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شده از سازمان مجاهدین – پاریس

۲۴ آذر ۱۳۹۴ – ۱۵ دسامبر ۲۰۱۵

___________________________________

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید