اجلاس شورای مفت خوران رجوی. صدور بیانیه های تشویق ترور و خشونت از خاک فرانسه

0
666

اجلاس شورای مفت خوران رجوی. صدور بیانیه های تشویق ترور و خشونت از خاک فرانسه

هادی شبانی، محمد رضا گلی، عبدالله افغان، انجمن نجات، مرکز مازندران، اول ژانویه ۲۰۱۶:…  از همان ابتدا این فرقه با تکیه بر وابستگی به کشورهای دیگر از جمله صدام معدوم گرفته تا شیوخ شکم پرست عربی و صهیونیست ها و غربی های جنگ طلب که فقط با ریختن خون مردم بی گناه به حیات خود ادامه می دهند بوده است وقتی گروهی این گونه بنیاد نهاده می شود بیشتر از این هم نمی توان انتظار موضعگیری علیه تروریست …

اجلاس شورای مفت خوران یا گرفتن عیدی آخر سال از مریم قجر

لینک به منبع

باز هم سران فرقه برای عوام فریبی جماعت مفت خور و بی خاصیت به اصطلاح شورا را جمع کرده تا باز هم به نشخوار اراجیف هزار بار تکرار شده این سالیان بپردازد .

قدری روی اطلاعیه این شورا بی خاصیت دقت کنیم در خواهیم یافت که این جملات را بعد از سال ۶۰ بطور متناوب ابتدا رجوی حقه باز عنوان می نمود و اکنون زن سومش مریم قجر آنرا در فرانسه نشخوار می کند .

از نکات قابل توجه بیان حمایت و شرکت سناتور آمریکایی لیبرمن در مراسم این جانیان بود که سعی نمودند آنرا بسیار با اهمیت جلوه دهند این از خدا بی خبران یادشان رفته که در فاز سیاسی دشمن اصلی را امپریالیسم معرفی می کردند و در نشست های طعمه در سال ۱۳۸۰ در قرارگاه باقرزاده رجوی زن باره به صراحت اعلام کرده بود که دشمن اصلی ما بورژوازی می باشد ولی اکنون با شرکت افراد جنگ طلب غربی در مراسم شان این را نشانه افتخار می دانند و آن زبان بستگان به اصطلاح شورایی هم که فقط به فکر پول خود می باشند و حاضرند تن به هر خفت و خواری بدهند به به و چه چه می کنند .

اوج دریدگی سران فرقه را می توان در مورد گزارش به اصطلاح شورا در مورد برنامه هسته ای ایران دید چرا که آنان هنوز بر این باورند که حرف هایی که از طرف سازمان اطلاعات صهیونیست ها موساد زدند درست بوده و باید به حرف آنها توجه می کردند ولی به این مسئله اشاره نمی کنند که گزارش مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به صراحت بیان نمود که ایران از سالیان قبل اقدامی در راستای تولید بمب اتم و فعالیت هسته ای نداشته است ولی این از خدا بی خبران برای خوشرقصی نزد جنایت کاران سعی دارند به دروغ چیزهای را سر هم کنند . چیزی که آنان به روی نامبارک خود نمی آورند سرازیر شدن کشورهای مختلف برای قرارداد بعد از برجام می باشد که این مسئله برای آنان بسیار سخت است که این همه سال دم جنباندن برای غربی ها و شیوخ عرب و صهیونیستی اکنون اینگونه باید خوار و ذلیل باشند .

حرفهای تکراری این جماعت بی کار در اور فرانسه در مورد سوریه هم بسیار خنده دار می باشد چه آن زمان که رجوی شیاد برای اعضای ناآگاه خود در اشرف تحلیل می کرد که حکومت آقای بشار اسد تا به عید طول نمی کشد و چه اکنون که سعی دارد گروه تروریستی داعش را به ایران نسبت دهد و این مسئله از بس تکرار شده دیگر ارزشی ندارد و خود غربی ها هم این مسئله را قبول ندارند ولی رجوی شیاد سعی دارد با این دروغ همسویی و همکاری خود را با آن تروریست ها مخفی کند .

مریم قجر و همسر چندم رجوی در پایان هر مراسمی سری هم به کمپ لیبرتی می زند تا به اعضای خود بگوید که به فکر شما هستم و تا شما را در عراق به کشتن ندهم کوتاه نخواهم امد .

همیشه این جماعت قاتل برای اینکه ته کارشان را جمع کنند برای افراد لیبرتی روضه خوانده و به یاد به اصطلاح مقاومت شان در آنجا می افتند سئوالی که پیش می آید چرا یکی از این جماعت حاضر نبود در عراق نزد این به اصطلاح مبارزان !! بماند و مریم قجر سرکرده این فرقه که خودش زودتر از همه فرار کرد تا در کشور فرانسه به زندگی نکبت بار خود ادامه دهد؟ .

با توجه به اصرار خانواده ها از کمیساریای عالی پناهندگی برای ملاقات و انتقال باقی مانده افراد به کشور ثالث ولی سران فرقه در این مورد سکوت نموده و هنوز بر ماندگاری در عراق اصرار دارند و حاضر نیستند مطرح کنند که خواهان انتقال زودتر افراد به کشور ثالث می باشند و هنوز هم به دنبال جلیقه ضد گلوله و کلاه خود می باشند .

همه این اظهار نظرهای کشکی و بی مایه چون خرجی برای زبان بستگان شورایی ندارد به دستور زن داعشی و تکفیری به نشخوار حرف های هزار بار تکرار شده وی می پردازند تا مقداری علف تازه به آنان برسد و شکم های خود را پر کنند .

این برنامه تکراری و هم زمانی آن در آخر سال میلادی سرپوشی برای تکرار همان حرفهای مفتی است که سالیان تکرار می شود ولی علت اصلی آن گرفتن عیدی اعضای بی خاصیت به اصطلاح از مریم قجر می باشد تا بتوانند برای زن و بچه های خود لباس نو خریده و به تعطیلات بروند و از الطاف مریم قجر برخوردار بوده و در کنار خانواده خود پز به اصطلاح انقلابی گری سر دهند .

واقعا باید برای شما متاسف بود که چگونه برای گذران زندگی نکبت بار خود به زن خبیثی وعفریته چون مریم قجر اعتماد دارید و از جنایت های او حمایت می کنید یک فرد چگونه می تواند غیرت و شرافت خود را برای مقداری پول بفروشد البته در مورد شما اصلا صادق نیست چرا که درس بی غیرتی و بی شرافتی را از مسعود زن باره به خوبی فرا گرفتید .

حال هر چقدر می خواهید دور هم جمع شوید و روضه به اصطلاح سرنگونی سر دهید کسی برای شما و حرفهای بی ارزش تان اهمیتی قائل نیست .

هادی شبانی

چرا فرقه تروریستی رجوی از تروریسم حمایت می کند ؟

لینک به منبع

زهران علوش سرکرده گروه تروریستی موسوم به جیش الاسلام در سوریه که به صورت مستقیم از سوی عربستان سعودی حمایت مالی و تسلیحاتی می شد، در جریان بمباران هوایی مقر تروریست ها به هلاکت رسید.

این خبر دو تا جریان را بیش از همه ناراحت و غمگین کرد یکی خود جریان جیش الاسلام را و دیگری فرقه رجوی را ، مثل این که ضربه اش خیلی کاری بود جریان رجوی با آه و ناله این خبر را انعکاس داد . زهران علوش یکی از وهابی های که در عربستان آموزش دیده و چه از نظر معنوی و مادی مستقیما از عربستان تغذیه می شد، سلفی و تکفیری متعصبی بود که در لباس اپوزیسیون تصمیم داشت حکومت امویان را در سوریه برقرار کند برای از بین بردن شیعه و شیعه کشی مهره آلت دست عربستان بود ، سئوالی که مطرح است اینکه چرا این جریان از سوی فرقه رجوی حمایت می شود؟ ، علت روشن است اولاً ضد شیعه اند و ضد ایران و ایرانی ، ثانیاً رجوی با بی مرزی هیچ مرزی را به رسمیت نمی شناسد هر که با ایران دشمنی کند دوست رجوی است چه عربستان و دم و دنبالچه هایش و چه امریکا و سایرین ، ثالثاً ترس از قدرت شیعه است که به یمن قدرت ایران در منطقه از ترس قالب تهی کرده و به تکاپو افتادند .

“محمد زهران عبدالله علوش” در سال ۱۹۶۰ در شهر دوما در شمال شرقی دمشق در خانواده ای که به داشتن تفکرات افراطی وهابی معروف بود بدنیا آمد.

فرمانده یکی از بزرگترین گروهک های تروریستی در سوریه بود وی تحصیلات خود را در رشته شریعت اسلامی در دانشگاه دمشق به پایان رساند و بعد از آن به عربستان سعودی سفر کرد. وی پس از ورود به عربستان تحت تعلیم بزرگان وهابیت مانند عبدالعزیز العقیل ( رئیس وقت کمسیون دائمی شورای عالی قضایی سعودی ) قرار گرفت.

در جنایت های سازماندهی شده علیه شیعیان و مظلومان سوریه از هیچ اقدامی فروگذار نداشته است . علوش با آغاز بحران سوریه و بعد از استخدام رسمی در سرویس اطلاعاتی عربستان مسئولیت گروهک تروریستی جیش الاسلام را برعهده گرفت.

پدر وی رابطه مستحکمی با فرقه وهابیت داشت و این رابطه موجب شد بر بخشی از گروه های وهابی منتسب به اخوان المسلمین سوریه، ریاست کند.

از آن جمله اینکه از سخنان و مواضع علوش در ماه‌های اخیر بویژه آنچه در نماز جمعه تکفیری ها بیان داشته است می‌توان به دو محور یکی تلاش برای “نابودی حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س)” و دیگری برقراری “حکومتی اموی” اشاره داشت.

زهران علوش منظم ترین گروهک تروریستی را در دمشق راهبری کرد و از همین راه نیز ضربات بزرگی بر کشور و ملت سوریه وارد نمود و به قول خودش برای تحقق دولت بنی امیه تلاش کرد .

اما امروز هلاکت زهران علوش و ۱۹ نفر از سران تکفیری در یک عملیات اطلاعاتی به طور یقین شکست بزرگ سعودیها و ( دنبالچه هایشان فرقه رجوی ) بوده و قطعا میتواند بر موضع عربستان در آستانه دور جدید مذاکرات بحران سوریه تاثیر گذار باشد.

* ناگفته نماند جریان نفاق که چشم امید به این جریان دوخته بود ناگهان امیدش بر باد رفت و استراتژی آبکی اش مجددا زیر سئوال رفت

روزی رجوی در تحلیل هایش می گفت سوریه خط مقدم ایران است عراق خط دومش، ایران هم خط سومش است ؛ خط ا ش این بود باید از سوریه شروع کرد تا سپس به ایران رسید در این دور با وحدت نظر و عمل بین متحدین ایران و روسیه و عراق ، باید به روشنی گفت تحلیل آب دوغ خیاری رجوی بار دیگر مهر باطل خورد و به گل نشست ، در روزهای اخیر شاهد پیشروی نیروهای دولتی در جبهه های مختلف هستیم هم تروریست های داعش ضربه دیدند و هم جریان های دیگر که علیه دولت سوریه در جنگ هستند ضربه خوردند معادله سوریه به سود مردم سوریه النهایه تمام خواهد شد رجوی باید از پیله خود بیرون آمده و دست نیاز به جانب بهتران !!! دراز کند تا بلکه به نمدی برسد ، اما واقعیت روزگار خیلی سرسخت است نمی توان جلوی جریان تکامل را گفت فرو پاشی فرقه دیری نخواهد گذشت که دامن آنها را خواهد گرفت جریانی غیر اصیل از بین خواهد رفت قانون تکامل راهش بازگشت ناپذیر است .

محمد رضا گلی

تاکنون رجوی جنایت کار کدام عمل تروریستی را محکوم کرده است

لینک به منبع

باز هم شاهد هستیم که سران فرقه بر اساس ضرورت و هر جا که به نفع شان باشد حملات تروریستی را محکوم کرده تا این گونه به همه بقبولانند که ما یک گروه تروریستی نیستیم بطور مثال حملات تروریستی پاریس را محکوم کرده و برای قربانیان آن مراسم می گیرند ولی جنایت انجام شده توسط تروریست ها در سوریه و یمن و نیجریه را محکوم نکرده و به روی نامبارک خود نمی آورند می توان گفت که هر عمل تروریستی علیه شیعیان انجام می شود را محکوم نمی کنند و نمونه های زیادی در این باره وجود دارد این در حالی است که مریم قجر همیشه در حرفهای بی پایه و بی اساس خود روی اسلام البته از مدل غربی و عربی آن تاکید می کند .

چرا که رجوی فریبکار نان را به نرخ روز می خورد و همیشه به دنبال فرصت طلبی است ؟ اگر قدری به سوابق این فرقه نگاه کنیم از ابتدا ایدئولوژی شان روی فرصت طلبی و فریبکاری سوار شده بود و هیچ وقت هم با مردم و اعضای خود صادق نبودند و هر چه که در مناسبات یافت می شد دروغ و فریبکاری بوده است .

از همان ابتدا این فرقه با تکیه بر وابستگی به کشورهای دیگر از جمله صدام معدوم گرفته تا شیوخ شکم پرست عربی و صهیونیست ها و غربی های جنگ طلب که فقط با ریختن خون مردم بی گناه به حیات خود ادامه می دهند بوده است وقتی گروهی این گونه بنیاد نهاده می شود بیشتر از این هم نمی توان انتظار موضعگیری علیه تروریست ها را داشت .

سازمانی که ریشه در عمق جامعه و مردم نداشته باشد مجبور است برای ادامه حیات خود به این گونه کشورها آویزان شده و پز به اصطلاح دموکراسی سر دهد .

هر روز که درگیری های داخلی عراق و سوریه ادامه پیدا می کند ماهیت سران فرقه نیز برای همه روشن تر می شود که آنان برای همسویی با تروریست های داعشی و …. چیزی کم نمی گذارند و فکر می کردند که می توانند با به قدرت رسیدن مدت زمانی در عراق ماندگار شوند ولی به لطف خدا و همت و ارتش آن دو کشور هر روز شاهد هستیم که بساط تروریست ها جمع می شود و دور نیست که از عراق و سوریه بیرون رانده شوند .

البته این در مورد فرقه رجوی هم صادق است و انشاالله که هر چه زودتر این فتنه فرقه رجوی از جامعه عراق برچیده شده و سران آن به جزای اعمال خود برسند .

عبدالله افغان

***

تروریست ها شورای ملی مقاومت رجویذلّت شاعران و هنرمندان دربار رجوی!

شکرالله پاکنژاد مزدور صدام رجوی خیانتاعضای ” شورای ملی مقاومت ” بدانند که چه نانی می خورند؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید