میرباقر صداقی: جمع بندی سال قبل. کریم غلامی: تبریک سال نو

0
694

میرباقر صداقی: جمع بندی سال قبل. کریم غلامی: تبریک سال نو

ایران ستارگان و ایران فانوس، اول ژآنویه ۲۰۱۶:…  در دوران نخست وزیری آقای نوری مالکی مسعود رجوی همه گناهان کشته شدن نفراتش در عراق را به گردن آقای نوری مالگی میانداخت حال که آقای حیدرعبادی نخست وزیر هستند و تکرار سناریو حمله موشکی به کمپ لیبرتی , تداعی تاکید رجوی بر ماندن نیروها در عراق است مسعود رجوی به هیچ قیمتی حاضر نیست نیروها را از عراق خارج کند . عملکرد فرقه …

لینک به منبع

جمع بندی عملکرد فرقه رجوی در سال ۲۰۱۵

در سالی که گذشت ما شاهد رویدادهای مهمی در عرصه بین المللی بودیم که بنوبه خود تاثیرات شگرفی درتبیین و تغییر رویکرد جامعه جهانی در قبال اقتصاد , تجارت , مهاجرت , تروریست و ….. داشت در زیر به نمونه های از این رویدادها اشاره میکنم هفتم ژانویه دوهزارو پانزده افراد مسلح به دفتر نشریه شارلی ابدو در پاریس حمله کردند در این حمله دوازده نفر از جمله سردبیر این نشریه کشته شد .جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ۱+۵ در چهارده ژوئیه در شهر وین بر سر برنامه هسته ای ایران به توافق دست یافتند . به موجب برنامه جامع اقدام مشترک برجام تهران در ازای رفع تحریمها فعالیتهای هسته ای خود را محدود میکند . حملات تروریستی ۱۳ نوامبر در شش نقطه پاریس منجر به کشته شدن ۱۳۰ نفر و زخمی شدن بیش از ۳۵۰ تن شد . آیلان کودک کرد اهل سوریه در جریان مهاجرت به اروپا در دوم سپتامبر در دریای مدیترانه غرق شد , تصویر پیکر بی جان این کودک سه ساله که در ساحل بودروم ترکیه پیدا شد باعث واکنشهای گسترده شد .هریک از این حوادث و رویدادها بنوبه خود رویکرد و سیاست دنیا و کشورها را در قبال اقتصاد , تروریست و مهاجرت متحول کرد و هر یک از طرفهای درگیر به فکر راه حل برای ارتقا معیشت , امنیت , …… بوده اند.Mirbagher Sedaghi

در این میان فرقه مسعود رجوی هم فارغ از رویداد و حوادث نبوده است بیست ودوم اکتبر دوهزارو پانزده حمله راکتی به اروگاه لیبرتی و کشته شد ۲۳ نفر از نفرات و رویکرد مسعود رجوی در مقابل نگرانیهای خانواده ها . از اول سال ۲۰۱۵ خانواده های بسیاری بودند که هر روز برای دیدن فرزندانشان به درب کمپ لیبرتی می رفتند اما سران فرقه در کمپ لیبرتی به فرمان مسعود و مریم رجوی بیش از بیست سال است که بطور سیستماتیک مطلقا اجازه دیدار به خانواده ها را نمیدهند سران فرقه خانواده ها را عوامل وزارت اطلاعات , زیر پوشش خانواده مینامند تا این عمل غیر انسانی ملاقات ممنوع را توجیه کنند و از قباحت اعمال کثیفشان کم کنند این منع رابطه خانواده گی فقط شامل حال خانواده های که پشت درب کمپ لیبرتی میروند نیست همه خانواده های اعضا بیش از بیست سال است که از فرزندانشان در قرارگاههای مجاهدین خبر ندارد . در سال ۲۰۱۵ نیز تمامی تلاش فرقه رجوی این بود که مانع ملاقات خانوواده ها شده و در مقابل اعزام نیروها به آلبانی توسط یو ان سنگ اندازی کنند رجوی با کند کردن روند انتقال اعضا به آلبانی زمینه کشتار بیشتر نفرات در کمپ لیبرتی را فراهم کرده است .

در این فرقه سکت و بسته اعضا از اولیه ترین حقوق فردی و اجتماعی محروم هستند مثلا در این فرقه افراد حق ازدواج ندارند زوجها به اجبار از هم جدا شده اند کودکان از پدران و مادرانشان به زور جدا شده و برای یتیمی به خارج فرستاده شده اند افراد حق داشتن تلفن همراه را ندارند افراد حق مالکیت ندارند در این فرقه تمامی اموال تحت ملکیت مسعود رجوی هست کسی نمیتواند حتی یک رادیو تو جیبی داشته باشد افراد به کانالهای تلویزیونی ماهواره ای و حتی به کانالهای تلویزیونی منطقه ای که در آن زندگی میکنند دسترسی ندارند با اینکه در این سالیان اعضای جدا شده و منتقد به نقد و افشای این بردگی پرداخته اند اما مسعود رجوی تلاش کرده است در سال ۲۰۱۵ نیز بندهای استثمار جسمی و ذهنی و برده گی را هرچه بیشتر محکمتر کند . حذف فیزیکی در این فرقه میراثی از دوران صدام حسین است در آن سالیان که مسعود رجوی به کلت اهدائی صدام حسین تکیه داشت در شکنجه گاههای قرارگاهها نفرات را به راحتی زیر شکنجه و اعدام میبرد و حال چون زمان صدام حسین مسعود رجوی نمیتواند به راحتی نفراتی همچون قربانعلی ترابی را بکشد از شیوه گروگانگیری , با نگه داشتن نفرات در عراق جنگ زده آنها را به کشتن میدهد تا نفرات ناراضی و منتقد به دنیای بیرون راه پیدا نکنند محل کمپ لیبرتی در عراق با محل های استقرار نیروهای داعش تنها بیست کیلومتر فاصله دارد اگر روزی داعش پایش به محل کمپ لیبرتی باز شود چون اعضای این فرقه شیعه هستند تنها به این دلیل همه نفرات توسط داعش سر بریده خواهند شد رجوی از حمله داعش به نیروهایش بیشتر از همه خوشحال خواهد شد رجوی سودش را در این میبیند که نفرات را هر چه بیشتر در عراق نگه دارد عملکرد این فرقه در سال ۲۰۱۵ به خوبی نشان داد جان نفرات برای مسعود رجوی ارزشی نداد از اینرو رجوی قصد خارج کردن نفرات را از عراق را ندارد رجوی سیاست کشته شدن بیشترنفرات در عراق را دنبال میکند .

در دوران نخست وزیری آقای نوری مالکی مسعود رجوی همه گناهان کشته شدن نفراتش در عراق را به گردن آقای نوری مالگی میانداخت حال که آقای حیدرعبادی نخست وزیر هستند و تکرار سناریو حمله موشکی به کمپ لیبرتی , تداعی تاکید رجوی بر ماندن نیروها در عراق است مسعود رجوی به هیچ قیمتی حاضر نیست نیروها را از عراق خارج کند .

عملکرد فرقه رجوی در سال دوهزارو پانزده مجددا به ما نشان داد که مسعود رجوی بهیچوجه حاضر نیست در مقابل حقایق سر تعظیم کنند مسعود رجوی هنوز در رویایی سرنگونی سه ماه و شش ماه است مسعود رجوی در دنیای کودکانه خود فکر میکند با پریدن از سر این شاخه به آن شاخه شاید فرجی باز خواهد شد مسعود رجوی با خیانت و وطن فروشی و مزدوری به این قدرت و آن قدرت و پاچه خواری میخواهد هر طور شده به قدرت برسد استراتژی فرقه رجوی در سال دوهزارو پانزده باز ادامه مزدوری و وطن فروشی بوده است. ساختار این فرقه باز در سال دوهزارو پانزده ساختار فرقه گرایانه بدون تغییر , انتقاد ناپذیر.خشونت طلب , تهدید منتقدین به مرگ و مجازات , دروغگوئی و بی ادبی به منتقدین .کیش شخصیت رهبری و رهبری مادام العمر است .

کارنامه مسعود رجوی در سال دوهزارو پانزده کارنامه سیاه و مردود بوده است .

میر باقر صداقی سوئیس

تبریک سال نوی میلادی ۲۰۱۶

لینک به منبع

سال جدید برای همه مردم دنیا با فرهنگ ها و زبان ها و رنگ های مختلف، آغازی نو است، با جمعبندی یک سال گذشته از خطاها و اشتباهات و پیروزی ها و پیشرفت ها تا در سال جدید هدف های زندگی خود را تعیین بکنند تا بتوانند سالی پر ثمرتر و بهتری داشته باشند، به همین دلیل سال نو برای همه از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا سال نو به نوعی تولدی نو است.Karim Gholami 12

در سال ۲۰۱۵ جهان شاهد تحولات بزرگی بود. ظهور داعش و قتل عام مردم عراق و سوریه و به خون کشیدن این دو کشور، باعث شد که میلیون ها انسان بی پناه مجبور شوند تا کشور خود را ترک کنند و آواره سایر کشورها شوند. بخصوص که امروزه ما شاهد سیل عظیم پناهجویان به اروپا هستیم. این مهاجرت های عظیم را می توان با مهاجرت های دوران باستان تشبیه کرد که مردم آن زمان بخاطر تغییرات عظیم آب و هوایی مجبور به کوچ های بزرگ می شدند. این مهاجرت بزرگ انسانی باعث تحولات بزرگ سیاسی شد.

از طرف دیگر شاهد عملیات تروریستی داعش در فرانسه بودیم که باعث کشته شدن بسیاری از مردم بی دفاع فرانسه شد و در مقابل، مردم دنیا در یک واکنش عمومی از مردم فرانسه حمایت کردند و این عملیات تروریستی را محکوم کردند. از طرف دیگر، این عملیات تروریستی داعش باعث شد که بخش بزرگی از مردم اروپا نسبت به پناهنده ها بخصوص مسلمانان بدگمان شوند و از آنها فاصله بگیرند. بسیاری که تا دیروز از پناهنده ها حمایت می کردند، دیگر حامی پناهنده ها نیستند و با شک و تردید به آنها نگاه می کنند.

در سال ۲۰۱۵ نیز ما شاهد دوام و قوام پیدا کردن مبارزه خانواده ها برای دیدن عزیزانشان بودیم و در مقابل تشکیلات فرقه گرایانه مجاهدین با فحاشی و وحشیگری با مادران و پدران پیر پرداختند و همچنین شاهد خروج و نجات پیدا کردن تعداد بیشتری از اسیران از لیبرتی بودیم.

من سال نو میلادی را به همه مردم دنیا بخصوص مسیحیان ایرانی تبریک می گویم و برای همه آرزوی سالی پر ثمر و پر از پیروزی دارم، سالی بدون داعش و بدون جنگ و خون ریزی و بدون آوارگی و مهاجرت مردم. همچنین برای خانواده های اسیران مجاهدین در لیبرتی، آرزوی دیدار هر چه زودتر خانواده هایشان را دارم.

“پایان”

____________________________________

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید