محمد رزاقی: توافق هسته ای ایران ۵ +۱ میخی بر تابوت رجوی داعشی

0
720

توافق هسته ای ایران ۵ +۱ میخی بر تابوت رجوی داعشی

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، هفدهم ژانویه ۲۰۱۶:…  به رخم تمام تلاشهای بوزینه وار؛ رجوی داعشی و اربابش نتانیاهو؛ شیوخ مرتجع عرب در به شکست کشاندن توافق ایران با ۵+۱ امروز توافق بر جام صورت گرفت و سایه جنگ وتحریم از بالای سر ملت ایران دور شد . در چند سال گذشته و بطور خاص بعد از اینکه رجوی صدام ملعون از دست داد تلاش زیادی کرد تا با نشان دادن حلقه به گوشی و مزدوری می تواند …

لینک به منبع

توافق هسته ای ایران ۵ +۱ میخی بر تابوت رجوی داعشی .

عزا ؛ عزاست امروز ــ روز عزاست امروز ؛ رجوی و نتانیاهو صاحب عزاست امروز !

محمد رزاقیبه رخم تمام تلاشهای بوزینه وار؛ رجوی داعشی و اربابش نتانیاهو؛ شیوخ مرتجع عرب در به شکست کشاندن توافق ایران با ۵+۱ امروز توافق بر جام صورت گرفت و سایه جنگ وتحریم از بالای سر ملت ایران دور شد .

در چند سال گذشته و بطور خاص بعد از اینکه رجوی صدام ملعون از دست داد تلاش زیادی کرد تا با نشان دادن حلقه به گوشی و مزدوری می تواند برای موساد و شیوخ مرتجع عرب ضد ایرانی وسیله استعمال خوبی باشد .

گرفتن اطلاعات ماهواری اسرائیل و اعزام مهدی ابریشمچی شوهر سابق مریم قجر توسط رجوی داعشی و مزدور معلوم الحالی مثل جعفر زاده و نقطه اتصال موساد و رجوی ( حسن داعی ) رجوی داعشی تمام تلاش خود را بکار گرفت تا وانمود کند که اطلاعاتی دارند که نشان می دهد ایران در حال ساخت بمب اتمی می باشد .

رجوی داعشی برای اثبات گفته هایش علاوه بر اطلاعات ماهواره ای اسرائیل چند مزدور و جاسوس خود را در داخل ایران فعال کرد تا یکسری اطلاعات مراکز و دانشمندان هسته ای ایران را جمع اوری کند . البته اسامی و مشخصات دانشمندان هسته ای برای طراحی ترور بود که رجوی داعشی در همکاری با موساد اسرایئل با هم پیش می بردند و چند دانشمند هسته ای ایران توسط مزدوران اجیر شده هم ترور شدند ولی جمع کردن اطلاعات مراکز هسته ای تف سر بالائی بود که به صورت خود رجوی واربابش افتاد .

رجوی داعشی با دادن چوب اشاره به دست مهدی ابریشمچی و جعفر زاده بارها با فریبکاری و دروغ ؛ دغل بازی و گذاشتن چند عکس و کروکی ادعا کردند نیروهایش از داخل ایران اطلاعات مراکز هسته ای را بدست اورده اند !!!

در صورتیکه محلهای مورد ادعای رجوی داعشی یا مراکز نظامی شناخته شده و یا مراکز صنعتی معمولی بودند مثلا ( مشخصات و موقعیت یک کارخانه گاو صندوق سازی و … از طرف رجوی داعشی بعنوان مرکز هسته ای ارائه شد ! این اطلاعات دروغ باعث شد تا رجوی داعشی مزدورانی را که بعنوان منابع داخلی حلوا ؛ حلوا می کرد خود زمینه دستگیریشان را در داخل اسرائیل فراهم کند فردی بنام (علی منصوری ) که سالیان سال برای فرقه رجوی داعشی از داخل ایران در مقابل دریافت دلارهای خونین اطلاعات جمع می کرد به خاطر کلاهبرداری و دادن اطلاعات دروغ به رجوی داعشی و موساد توسط شخص مهدی ابریشمچی و ماموران موساد به داخل اسرائیل کشانده شد و در همانجا دستگیر و زندانی شد .

اما جائی که پرده از چهره ضد انسانی و ضد ایرانی رجوی داعشی برداشته می شود انجاست که مریم قجربا پرداخت دلارهای خونین به یک مشت جنایتکار جنگی درهرنشست برخواست و اطلاعیه خواهان تشدید تحریمها علیه ملت ایران می شود و با کمال بی شرافتی و بی ناموسی ؛ مزدوری ؛ وطن فروشی بی همتا جلوتر از ارباب ادمکش ؛ بچه کش ( نتانیاهو ) ظهر به تاریخ ۹٫۱۲٫۱۳۹۱ خواهان تشدید تحریمها علیه ملت ایران می شود وعین همان حرفها را در همان روز شب بی بی سی از؛ زبان نتانیاهو ( تشدید تحریمها ) علیه ایران را باز گو می کند . همنوائی مزدور ارباب بر علیه مردم ایران سند انکار ناپذیر حلقه به گوشی رجوی به موساد و شیوخ مرتجع عرب منطقه می باشد .

هر ایرانی وطن پرست و ازاده هیچ وقت خواهان تحریم مردم و یا حمله نظامی به ایران و ایرانی نشده جزء عوامل کثیف و مزدوران خلص که برای رسیدن به نیات پلید خود به هر دریوزگی رذالت و پستی تن می دهند و به ان رنگ مخالفت و اپوزسیون نمائی می دهند رجوی داعشی و رجوی صفتان تنها قمپوزسیونهائی هستند که فقط می توانند در کنار سواحل امن رود اور سوراواز ؛ کالیفرنیا بشینند و با سس مبارزه بر علیه مردم ایران روده درای کنند .

همه می دانند که از تحریم ایران مردم و بطور خاص طبقه ضعیف بودند که تحت فشار بودند و هستند هم برای امرار معاش هم برای تهیه مایحتاج زندگی و دارو … ولی رجوی داعشی مزدور و مجبور برای نشان دادن حلقه به گوشی اش دستورات موساد و شیوخ مرتجع عرب اطاعت کند و بوزینه وار بالا پائین بپرد .

با برداشته شدن تحریم و دور شدن سایه جنگ از سر مردم ایران باید به رجوی داعشی گفت مردم ایران در زمان جنگ وطن فروشی ؛ جاسوسی ؛ مزدوری شما را برای صدام دیده بودند در این دوره هم مزدوری و جاسوسی ؛ وطن فروشی تان را برای موساد و شیوخ مرتجع عرب به چشم دیدند با پوست و استخوان لمس کردند و لکه ننگ و سیاهی دیگر بر پرونده جنایاتتان در نزد مردم ایران اضافه شد .

حال رجوی داعشی یک چوب اشاره دست مهدی ابریشمچی شوهر زاپاس مریم قجر بدهد وهر روز شوء برگزار کنند مثل بوزینه ها از این شاخه به ان شاخه بپرند دیگر اثری ندارد .

به اربابان رجوی داعشی هم می گویم خاک بر سرتان شما از صدام ملعون هم ابله تر هستید دستمالی که صدام برای پاک کردن خودش استفاده کرده شما دوباره می خواهید برای پاک کردن خودتان استفاده کنید احمقها ؛ البله های مخ پوسیده ما ایرانیها یک مثل داریم که می گوید ( البته این تجربه علمی هم شده ) :

حیوان دراز گوش اگر یکبار ازباتلاق ببرید بار دیگر اگر بکشید هم خر وارد ان باتلاق نمی شود !

نمی خواهم با مقایسه شما مخ پوسیده ها به این حیوان دراز گوش توهین شود!

اما مطمئن باشید شما به اندازه ان خر هم عقل ندارید .

 

آرشیو موضوع : مجاهدین خلق

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید