محمد رزاقی:آذربایجانی ها به رجوی داعشی تف می کنند

0
1096

آذربایجانی ها به رجوی داعشی تف می کنند

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیست و دوم ژانویه ۲۰۱۶:…  رجوی داعشی با انتشار بیانیه های جعلی ؛ دورغین به نامهای مختلف از داخل ایران می خواهد بصورت شیادانه ؛ رذیلانه و فریبکارانه که مختص رجوی داعشی می باشد می خواهد وانمود کند که درداخل ایرا نیان حضورو حتا هوادار دارد . اینبار سایت فرقه رجوی داعشی با درج مطلبی مدعی شده جمعی از هواداران رجوی داعشی در تبریز با نوشتن نامه ای از …

لینک به منبع

آذربایجانیها به رجوی داعشی تف می کنند .

محمد رزاقیرجوی داعشی با انتشار بیانیه های جعلی ؛ دورغین به نامهای مختلف از داخل ایران می خواهد بصورت شیادانه ؛ رذیلانه و فریبکارانه که مختص رجوی داعشی می باشد می خواهد وانمود کند که درداخل ایرا نیان حضورو حتا هوادار دارد .

اینبار سایت فرقه رجوی داعشی با درج مطلبی مدعی شده جمعی از هواداران رجوی داعشی در تبریز با نوشتن نامه ای از آزادیخواهان جهان خواسته از رجوی داعشی حمایت و از کمپ لیبرتی محل استقرار اعضاء نگون بخت حفاظت کنند !

رجوی داعشی و سران فرقه مستقر در اردوگاه اور سوراواز به روزی افتاده اند که می خواهند با نوشتن نامه و اطلاعیه های دروغین خودشان را با یک تن سریش به ریش یکی ببندند که ان هم نمی چسبد که نمی چسبد .

در این نامه دروغین به اسم مردم تبریز امده است :

” لذا احتراما از آزادیخواهان سراسر دنیا تقاضا داریم بعا از هفدمین حمله جنایتکارانه مزدوران رژیم خونخوار آخوندی به اشرفیان لیبرتی دست روی دست نگذارند، برای امنیت و حفاظت لازم آن عزیزان که تنها توسط  نیروی انسان دوست باتجربه آموزش دیده و بی طرف بین المللی امکانپذیر است”.

حالا به فرموده نویسنده مخ پوسیده اور سوراواز نشین آزادیخواهان جهان باید به افتند به دوره گردی ببینند کی با تجربه است ! هم اینکه اموزش دیده است ! بی طرف باشد ! حتما ؛ حتما مارکش هم بین المللی باشد وگرنه رجوی داعشی قبول نخواهد کرد .

البته نویسنده دجال مخ پوسیده رجوی صفت یک قلم را جا نداخته و انهم اینکه در بین واجد شرایطین در صورت اینکه جنس مادینه بود حتما اموزش رقص رهائی را گذرانده باشد و یا حد اقل استعداد و اموزش پذیری رقص رهائی داشته باشد تا در کمترین زمان از استاد اینگونه رقصها ( مریم قجر داعشی ) یاد بگیرد و بعد هم به معراج رفتن روی تخت با رجوی داعشی و کسب مقام نه تنها بین المللی بلکه اسمانی هم به وی از طرف رجوی داعشی داده می شود .

در ادامه نویسنده مخ پوسیده مقیم اور سوراواز که خودش را بعنوان جمعی از هواداران رجوی داعشی در تبریز جا زده می نویسد :

همه بهترمی‌دانندکه رژیم آخوندی بعدازشکستهای پی‌درپی بین‌المللی ومنطقه‌یی به سیم آخرزده چون تنها با بحران زنده است.

قلم به دست رجوی داعشی بدون اینکه بفهمد بند اب داده و ادعا کرده رژیم به سیم اخر زده و به دنبال صدور بحران است تا زنده بماند و محل تخلیه این بحران به ادعای نویسنده مخ پوسیده مرکز ثقل دنیا ! کمپ لیبرتی در عراق می باشد !

با تجربه نزدیک به ۲۰ سال بودن در تشکیلات فرقه رجوی داعشی صد در صد مطمئن می گویم هر وقت رجوی خود و تشکیلات فرقه گرایه اش در مرداب فر و می روند برای فرار از جوابگوئی و لاپوشانی شکستهایش یک زمانی نشستهای درونی و سرکوب در داخل تشکیلات تشدید می کرد .

حالا رجوی داعشی یک بند به از جنایاتش اضافه کرده حمله راکتی به کمپ لیبرتی از طریق پسمانده های حزب بعث ؛ نیروهای طارق الهاشمی تروریست فراری که در دادگاه عراق محکوم به اعدام شده و طبعآ با همکاری داعشی های عراق که رجوی همکاری نزدیک با این تروریستها از سوریه تا عراق دارد .

هدف و نیت پلید رجوی داعشی از درج این مدل نامه ها زمینه سازی یک حمله تروریستی به کمپ لیبرتی درعراق که محل استقراراعضاء نگون بخت رجوی داعشی در عراق می باشد و همه این یاوه سرائی ها در نامه منتسب به تبریزی ها اماده کردن افکار عمومی می باشد تا زمانی که تروریستهای همدست رجوی حمله به کمپ لیبرتی انجام دادند تا رجوی ادعا کند این حمله صدور بحران می باشد که از قبل هواداران ما از تبریز ان را پیش بینی کرده بودند ( از درج این نامه مشخص می شود رجوی داعشی باز در حال سناریو نویسی واماده سازی یک حمله جنایتکارانه برای کمپ لیبرتی می باشد !!!

از این طریق به رجوی داعشی ؛ مریم قجر داعی و دیگر سران فرقه می گویم :

برای سر پوش گذاشتن به شکستها و فرار از جوابگوئی به جنایتهایتان فکر نکنید با به کشتار دادن اعضاء نگون بخت با همدستی پسمانده های حزب بعث ؛ طارق الهاشمی ؛ داعشی های البغدادی درعراق می توانید از دست عدالت فرار کنید این خیال خام و ابلهانه رجوی داعشی و رجوی صفتان شما به زودی باید جواب جنایتهایتان را بدهید در این شک و شبهه ای نداشته باشید .

مخ پوسیده رجوی داعشی در ادامه می نویسد :

خلق جهان بداند مسعود رهبرماست ارتش آزادیبخش پیام آخرماست – قسم به‌ جان جانان ایستاده‌ایم .

خوب حال گیریم این خلق جهان می خواهد بداند رجوی داعشی رهبر شماست ! این رهبر که نزدیک ۱۵ سال در سوراخ موش خزیده بیرون نمی اید خلق جهان از کجا بدانند رجوی داعشی اصلا وجود خارجی دارد یا نه ؟ یا قرار خلق جهان روز روشن فانوس به دست همه سوراخ موشها را بگردند تا رجوی داعشی پیدا کنند و بعد بدانند که رجوی داعشی رهبر است اما در سوراخ موش ؟

نویسنده مخ پوسیده رجوی داعشی نوشته ارتش ازادیبخش پیام اخر ماست !!! خنده خلق جهان

اگر رجوی داعشی مدعی ارتش ازادیبخشی دارد قرار ازادی به مردم ایران ببخشد بس این چه ارتش زوار درــ رفته ؛ مفنگی که نمی تواند حتا حفاظت خودش تامین کند ! بخشش ازادی به مردم پیش کش ؛ سلاح و لباس فرم ؛ قرارگاههای اهدائی صدام گرفته اند فعلا به جای پلی به تهران اتوبان هوائی به سمت تیرانای البانی درست کرده اید شما فعلا بند تونبون خودتان را محکم بگیرید بقیه ادعا ها پیش کش رجوی داعشی ؛ مریم قجر داعشی و …

اما نویسنده مخ پوسیده رجوی داعشی به جان جانان قسم خورده تا اخر خواهند ایستاد !

مطمئن نویسنده مخ پوسیده رجوی داعشی مقیم اور سوراواز با کد از این طریق به همسر سابق پیام فرستاده که ایستاده تا تقی به توقی بخورد تا شاید روزی برسد که باز به هم برسند . انشالله پیام به دست همسرش می رسد از حق نگذریم در نشستهای رجوی داعشی هم خیلیها از برادران سر خورده زن از دست داده با ایماء و اشاره انقلاب مشعشع مریم قجر داعشی پیش می بردند حالا هم با شعار پیامهایش را می دهد بدبخت چکار کند فعلا حسرت بدل می گردد .

ــ در شهر تبریز تقریبا بیش از ۵ ملیون نفر زندگی می کنند اگر ـ اگر رجوی درست می گوید که نامه از طرف هواداران فرقه رجوی داعشی درتبریز می باشد یک تظاهرات ۵ نفره در یکی از میدانهای تبریز ترتیب بدهد تا همان خلق جهان ببینند واقعا رجوی یک در ملیون در داخل ایران هوادار دارد !

در اخر به رجوی داعشی و رجوی صفتان می گویم که زیاد از این ادا اطوارها در نیاورید نوشتن نامه و اطلاعیه های دروغین فقط تهی بودن مشت رجوی داعشی باز می کند و می خواهم با اطمینان بگویم برای رودر ـ رو شدن با رجوی داعشی ؛ مریم قجر حسرت به دل ریاست جمهوری + ارتش نداشته زوار در ـ رفته رجوی داعشی نیازی به ارتش و سپاه و بسیج و … نیست تنها قربانیان فرقه ؛ جدا شده ها ؛ خانواده های قربانیان اذربایجانی کافی رجوی داعشی و رجوی صفتان جارو کنند .

پاریس : محمد رزاقی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : فعالین حقوق بشر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید