سید امیر موثقی: پیامدهای پایان مذاکرات هسته ای ایران برای فرقه تروریستی رجوی

0
661

به فرانسه رفتی و با آن همه کثافت کاری ها که براه انداختی نهایتا زن مهدی را ربودی. سپس انقلاب درونی به راه انداختی و در دهن همه را افسارزدی . سپس با دولت عراق هم پیمان شدی و دست در دست صدام به کشتار و نابودی ایران و ایرانی پرداختی هزاران نفرا به کشتن دادی و خود فرار را بر قرار ترجیح دادی حالاهم که یکسره از ده سال پیشت سخن و عکس و گفتار پخش می کنند و مشتی را هم اسیر کرده در لیبرتی و مشتی را هم مریم گماشته کرده در فرانسه و برای خودش ریاست میکند. براستی چه جوابی برای این همه خیانت و پس فطرتی دارید که بدهید؟

پیامدهای پایان مذاکرات هسته ای ایران برای فرقه تروریستی رجوی

سیدامیرموثقی – کانون آوا – 22 ژانویه 2016

لینک به منبع

پیامدهای پایان مذاکرات هسته ای ایران برای فرقه تروریستی رجوی
همانطوری که در روزهای گذشته در اخبار ها و خبر های رسانه های مختلف آمده قطعنامه مذاکرات هسته ای ایران تصویب شد و تحریم های به اجرا گذاشته لغوشد و بر جام با موفقیت تمام و کمال به اجرا گذاشته شد. حال باید از رجوی پرسید دگر چه در چنته داری که هنوز بر علیه ملت ایران رو نکرده ای؟ نزدیک به دو دهه فریاد زدی ایران اتمی خطر ناک تر از هرزمان دیگر برای دنیا می باشد حالا که تو بورشدی و ایران هم صاحب نیرو گاه های اتمی شده و از طرف دیگر به غنی سازی اورانیم هم ادامه می دهد . حالا که دربه روی همه کشور های توسعه یافته باز شده است و ایران با روی گشاده و با قدرت و سرفرازی از سرمایه گذاران استقبال میکند تو کجا هستی و چطور در قبر خود میلولی؟
بله در روزهای اینده اولین سفر رئیس جمهور ایران را به فرانسه شاهد خواهیم بود واین تلاشهای پوشالی شما عربده کشان هم در پاریس هیچ و پوچ خواهد بود وهمانند گذشته بورخواهید شد و دست از پا دراز تر به چرا گاه های خود باز خواهید گشت. براستی که از سی دی 1358 تا سی دی 1394 آقای رجوی چه غلطی کردید و فائده و مصرف شما برای خود و پیرامون خود چی بود؟ با لباس مبدل زنانه که فرار کردی. موسی و اشرف و72 تن را به کشتن دادی و مرکزیت سازمان را در ان زمان نابود کردی. به فرانسه رفتی و با آن همه کثافت کاری ها که براه انداختی نهایتا زن مهدی را ربودی. سپس انقلاب درونی به راه انداختی و در دهن همه را افسارزدی . سپس با دولت عراق هم پیمان شدی و دست در دست صدام به کشتار و نابودی ایران و ایرانی پرداختی هزاران نفرا به کشتن دادی و خود فرار را بر قرار ترجیح دادی حالاهم که یکسره از ده سال پیشت سخن و عکس و گفتار پخش می کنند و مشتی را هم اسیر کرده در لیبرتی و مشتی را هم مریم گماشته کرده در فرانسه و برای خودش ریاست میکند. براستی چه جوابی برای این همه خیانت و پس فطرتی دارید که بدهید؟ وحالا تحریم ها کنار می رود درهای توسعه باز می شود و شما شغال صفتان به دنبال آل سعود واق واق کنان و عوعو کنان ضجه میزنید و کاسه لیسی برای اسرائیل و سعودی ها میکنید که شاید سبب خیری شود برایتان که مثل قبل ته سفره خوری اعراب را بکنید برای رسیدن به قدرت اما دیگر راهی برایتان وجود ندارد.
سید امیر موثقی
آلمان کلن

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : سید امیر موثقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید