مجید روحی: دلیل دشمنی مسعود رجوی با خانواده ها چیست و تا کجا ؟

0
655

دلیل دشمنی مسعود رجوی با خانواده ها چیست و تا کجا ؟

مجید روحی، ایران اینترلینک، بیست و چهارم ژانویه ۲۰۱۶:…  باید از مسعود و مریم رجوی سوال کرد چرا انقدر از خانواده های نیرو و یاران وفادار خوتان میترسید؟ مسعود و مریم رجوی! شما مدعی بودید که خلق قهرمان را از دست آخوندهای دجال و ستمگر رها سازید و به خلق قهرمان آزادی بدهید. مسعود و مریم رجوی پس چرا حاضر نیستید چند کلام با همین خلق قهرمان حرف بزنید و ببینید آنها چه می گویند و چه …

لینک به ایران اینترلینک

 

لینک به صفحه فیسبوک آقای روحی

دلیل دشمنی مسعود رجوی با خانواده ها چیست و تا کجا ؟

مسعود و مریم رجوی جنایتکار در چند دهه گذشته غیر از جنایات و خیانت هایی که کرده اند مزخرفات زیادی هم پشت خانواده های که پشت درب اشرف و لیبرتی در انتظار ملاقات با فرزندانشان هستند گفته اند که بعضی از آنها انقدر مسخره هستند که حتی مرغ پخته را هم به خنده وا میداره

موضوع ملاقات خانواده ها با فرزندانشان که اسیر در چنگال مسعود و مریم رجوی هستن سالهاست که روی میز مسعود و مریم رجوی است. مسعود و مریم رجوی که بازیگران اصلی و پشت صحنه این داستان هستن چرا نمی خواهند تن به آن بدهند؟ علتش چیست؟ مسعود و مریم رجوی از چه میترسند که اینگونه مسعود و مریم رجوی با آن مخالفت میکنند ؟

باید از مسعود و مریم رجوی سوال کرد چرا انقدر از خانواده های نیرو و یاران وفادار خوتان میترسید؟

مسعود و مریم رجوی! شما مدعی بودید که خلق قهرمان را از دست آخوندهای دجال و ستمگر رها سازید و به خلق قهرمان آزادی بدهید. مسعود و مریم رجوی پس چرا حاضر نیستید چند کلام با همین خلق قهرمان حرف بزنید و ببینید آنها چه می گویند و چه میخواهند؟

مسعود و مریم رجوی شما خوب میدانید که به رقم خطراتی که در کشور عراق وجود دارد ممکن است باعث از بین رفتن خانواده ها همان خلق قهرمان شود که شما ممانعت میکنید از ملاقات خلق قهرمان و باز به نیروهایتان هم اجازه ملاقات نمیدهید بلکه با سنگ و فحش و ناسزا از خانواده ها همان خلق قهرمان استقبال میکنید مسعود و مریم رجوی واقعا که شما دست آخوندها رو از پشت بستید و چند سور به آنها زدید.

مسعود و مریم رجوی مگر خانواده ها همان خلق قهرمان در ملاقات با فرزندانشان چه میگویند که شمااینگونه از ملاقاتشان میترسید و چهارستون بدنتان به لرزه میافتد پس کجاست این همه سرمایه گذاریتان؟ آیا خودتان در پیش خودتان به انقلاب ایدئولوژِیک شک دارید که نیروهای با سابقه بیست و سی سال مغزشوی شده در تشکیلات و انقلاب ایدئولوژیک انقدر ضعیف و سست باشند که با اولین ملاقات وا بدهند؟

مسعود و مریم رجوی شما چطور این همه سال بر روی نیروهای وفادارتان کارهای تشکیلاتی و ایدئولوژیکی کرده اید که جرات نمی کنید آنها را وارد یک امتحان ساده بکنید ملاقات نیم ساعته بعد از سی سال با خانواده هایشان همان خلق قهرمان.

مسعود و مریم رجوی بهتر از هر کسی میدانند که ملاقات نیروهای وفادارش با خانواده هایشان پایان یک استراتژی غلط و قبول شکست انقلاب ایدئولوژِیک در تشکیلات فرقه و فروپاشیدن دم دستگاه فرقه رجوی به همین دلیل مسعود و مریم رجوی سالهاست که مانع ملاقات خانواده ها با فرزندانشان میشوند مسعود و مریم رجوی خوب میدانند که دیدار خانواده ها می تواند دستگاه ارتجاعی اش را سوراخ کند و تمام تحلیل های آبکی شان را به باد بدهد به همین دلیل به آسمان و ریسمان آویزان میشوند و مانع دیدار خانواده ها میشوند مسعود و مریم رجوی که مناسبات و تشکیلاتی بر پایه و اساس دروغ بنا کرده اند از این کوچکترین حق و حقوق خانواده ها میترسند و با تمام قوا مانع از آن میشوند اما در ورای همه این بندبازی های مسعود و مریم رجوی واقعیت های هم خود به خود بیرون زده که ماهیت فرقه رجوی علیرغم هر تبلیغاتی و هر شعر و شعاری یک واقعیت ارتجاعی و فرقه گرایانه و ضد انسانیست  چرا که حتی یک بچه دبستانی هم می داند که ملاقات پدر و مادری سالخورده با فرزندش نمی تواند خطری متوجه هیچ چیز و هیچ کسی کند اما این فرقه رجوی بنا به دستور مشخص مسعود و مریم رجوی مانع اینکار شده اند و میشوند و این نشانگر میزان عقب ماندگی و ارتجاعی بودن فرقه رجوی است در هیچ سازمان سیاسی ایرانی و یا سازمان سیاسی خارجی نمی توان چنین نمونه هائی را یافت نه تنها نمی توان یافت بلکه تمام سازمان های سیاسی از ملاقات یا دیدار یا آگاهی نیروهای خودش از مسائل روز استقبال میکند ولی مسعود و مریم رجوی وحشت میکنند آری مسعود و مریم رجوی از هر چه روشنایی و نور است میترسند چرا که این ذات خفشان و مسعود و مریم رجوی است

باید به مسعود و مریم رجوی گفت که شاید بتوانی نگذاری که برای مدتی نیروها و یارانت در لیبرتی با خانواده هایشان رابطه برقرار کنند اما هرگز نخواهی توانست عشق و عاطفه پدران و مادران وخواهران و برادران انها را از بین ببری بیشماران نفراتی هستند همین الان در لیبرتی که در قلب شان و روح و ضمیرشان عشق به خانواده موج میزند ولی روزی همه انها سر باز خواهند کرد ممکن است چند صباحی مانع شوید و با نامه های قلابی و دیکته شده بگوئید که نفرات نمی خواهند خانواده های خود را ببینند ولی عشق وعاطفه خانوادگی را هر گز نخواهید توانست مانع اش شوید.

مسعود و مریم رجوی نه فقط در این ۱۲ سال بلکه نزدیک به ۳۰ سال است دارید از هر وسیله ای که توانسته اید استفاده کرده و میکند که مانع این حق اولیه افراد شوید.

مسعود و مریم رجوی دیگر فریب و دروغگوئی حنایتان رنگ باخته و نمی تواند باز هم افکار عمومی را فریب دهید و با درغگوئی از این حق اولیه جلوگیری کنید

مسعود و مریم رجوی باید بداند دیگر حنایشان رنگی ندارد سی سال انحراف از صداقت و فدا مسعود و مریم رجوی را تبدیل به اهرم در دست بیگانگان کرده است.

روزگاری صدام حسین و پس از صدام حسین حالا نوبت به سعودی ها و اسرائیلی ها و داعشی ها رسیده است مسعود و مریم رجوی هیچگاه از تجربه صدام حسین درس نگرفتند و نخواهند گرفت چرا که مسعود و مریم رجوی ماهیتای خوی انسانی خود را از دست داده اند کسی که پدر و مادران سالخورده را با موهای سفیدشان و با عصای در دستان شان مورد هتاکی قرار میدهد بی شک دیگر انسانی با طینت انسانی نیست او هر چه هست ولی انسان نیست

مجید روحی قربانی فرقه رجوی

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید