حضور خانواده ها در جمع جداشدگان در بغداد (+ مدارک تطمیع از طرف رجوی و انعکاس مطبوعاتی)

0
778

حضور خانواده ها در جمع جداشدگان در بغداد (+ مدارک تطمیع از طرف رجوی و انعکاس مطبوعاتی)

بنیاد خانواده سحر، بغداد، بیست و ششم ژانویه ۲۰۱۶:…  خانواده های دردمند و رنج کشیده اعضای مجاهدین خلق که برای دیدار با عزیزان گرفتارشان در فرقه رجوی در اردوگاه لیبرتی به بغداد سفر کرده اند امروز به هتل مهاجر، محل استقرار جداشدگان فرقه رجوی مراجعه کرده و با این رهاشدگان از بند و اسارت فرقه رجوی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار بسیار صمیمانه و عاطفی، خانواده ها از آخرین وضعیت داخل اردوگاه …

خانواده ها بیرون کمپ لیبرتی دوازده سال پس از سقوط صدام هنوز منتظر یک ملاقات با فرزندانشان

 

حضور خانواده ها در جمع جداشدگان در بغداد

خانواده های دردمند و رنج کشیده اعضای مجاهدین خلق که برای دیدار با عزیزان گرفتارشان در فرقه رجوی در اردوگاه لیبرتی به بغداد سفر کرده اند امروز به هتل مهاجر، محل استقرار جداشدگان فرقه رجوی مراجعه کرده و با این رهاشدگان از بند و اسارت فرقه رجوی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار بسیار صمیمانه و عاطفی، خانواده ها از آخرین وضعیت داخل اردوگاه و میزان بالای نارضایتی در میان ساکنان آن، از زبان کسانی که توانسته اند از این اردوگاه و کنترلهای فرقه رجوی فرار کرده و قدم به دنیای آزاد بگذارند، کسب اطلاع نمودند.

خانواده های اسرای مجاهدین خلق و رجوی در هتل مهاجر بغداد

جداشدگان تعریف کردند که چگونه مسئولین فرقه رجوی با انواع ترفندها و بهم بافتن انواع دروغ ها تلاش میکنند تا از فرار افراد ناراضی جلوگیری بعمل آورند. آنان همچنین با ابراز تأسف از همکاری برخی کارکنان محلی ملل متحد با فرقه رجوی جهت ممانعت از فرار نیروها خبر دادند که البته این نمونه ها تماما با ذکر جزئیات به اطلاع مسئولین ملل متحد در بغداد و از جمله خانم جین هول لوت رسیده است.

در گذشته و در زمانی که فرقه رجوی در پادگان اشرف حضور داشت نیز مدارکی از نمونه های تطمیع کارکنان محلی ملل متحد توسط فرقه رجوی بدست آمد که البته موجب شرمندگی مقامات ملل متحد در بغداد گردید اما ظاهرا مشکل همچنان ادامه دارد.

انعکاس خانواده ها در بغداد ژانویه 2016

در خصوص حضور خانواده ها در مقابل اردوگاه لیبرتی، روز گذشته روزنامه کثیر الانتشار عراقی کل الاخبار به درج عکس و خبر از این تجمع اقدام نمود.

بنیاد خانواده سحر

بغداد – ۲۶ ژانویه ۲۰۱۶

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید