مجید روحی: دلیل مخفی شدن و غایب بودن مسعود رجوی چیست؟

0
822

دلیل مخفی شدن و غایب بودن مسعود رجوی چیست؟

مجید روحی، ایران اینترلینک، بیست و ششم ژانویه ۲۰۱۶:…  فوبیای “وزارت اطلاعات” آنقدر توسط مسعود رجوی تکرار شده که خودش هم باور کرده که همیشه چند مأمور وزارت اطلاعات پشت سرش هستند. و شاید بعد از همکاری با دشمن متجاوز به خاک میهن و خوش خدمتی های هسته ای و غیر هسته ای برای صهیونیست ها و تروریست های تکفیری آنچنان در منجلاب خیانت و جنایت و البته حماقت فرو رفته که توان بیرون …

لینک به ایران اینترلینک

لینک به صفحه فیسبوک آقای روحی

دلیل مخفی شدن و غایب بودن مسعود رجوی چیست؟

در ذهن تمامی افراد یک سوال جدی است ولی اینکه فرقه رجوی از طرح این سوال فوق العاده ساده و طبیعی حتی در بالاترین سطوح فرقه رجوی این چنین وحشت دارد و همچنین هواداران فرقه رجوی در خارج از کشور، حاکی از آن است که طرح این سوال از جانب نیروهای فرقه رجوی علی رغم حساسیت بالائی که روی آن وجود دارد روز به روز بیشتر و گسترده تر میشود و به مشکلی اساسی برای مسئولان فرقه رجوی تبدیل شده که بعضا آنها را در برابر عنوان نمودن چنین سئوالی یا مشابه آن به شدت ناراحت میکند بطوری که واکنش های کاملا عصبی از خود بروز می دهند.

مریم رجوی در تکریم رهبر عقیدتی و بلا اشکالش مسعود رجوی بصراحت گفته است “اگر کسی به یگانگی خداوند شک کند قابل بخشش است ولی اگر کسی به مسعود رجوی شک کند قابل بخشش نیست چون خدا دیده نمیشود ولی مسعود رجوی حی و حاضر است”. با چنین توصیف گستاخانه ای است که به اهمیت “غیبت” مسعود رجوی پی میبریم و جا دارد با همین استدلال کثیف مریم رجوی از خودش سوال شود “در حال حاضر که مسعود رجوی دیده نمیشود آیا می توان به او هم شک کرد”؟

به گفته دانشمندان رسیدن به قدرت و ثروت و شهوت هدف و مقصود تمام رهبران فرقه ایست که مسعود رجوی یک نمونه بارز و کامل آن می باشد. این شیوه کاری است که اساسا بر فریب و دروغ استوار است. فرقه ها دارای هیچ مانیفست و مرامنامه و اساسنامه نیستند. مسعود رجوی به جای خدا می نشینند. رهبران فرقه ها از بیرون خود حداکثر همه چیز و حداکثر فدا را میخواهند اما خودشان ذره ای با هیچکس حتی با نزدیکترین افراد خود صداقت ندارند و هرگز حاضر نیستند ذره ای را فدا کنند. در واقع همه باید فدای رهبر فرقه بشوند تا تمایلات او برآورده شود.

سیزده سال از سقوط ولینعمت و ارباب مسعود رجوی ( صدام حسین ) در عراق میگذرد. حفاظت جان مسعود رجوی به یک بحران بزرگ امنیتی برای فرقه رجوی شده است. ادامه مخفی شدن و غایب بودن مسعود رجوی مهر تاییدی است مبنی بر آن که فرقه رجوی نه تنها هیچ پایگاه اجتماعی و هواداری در ایران ندارد تا متکی بر آن بتواند بر چنین بحرانی فائق آید که اگر مسعود رجوی و جایگاه رهبری یک جنبش با ریشه های اجتماعی را می داشت و یا حتی اگر انتظار آن می رفت که هر گونه سوء قصد به وی و یا بازداشتش با عکس العمل هوادارانش در ایران مواجه شود، در هر دو سوی معادله ی تعقیب و اختفا تغیرات مهمی رخ میداد که میشد با در نظر داشتن آن تغییرات بحران لاینحل فرقه رجوی را که احتمالا تا پایان عمر رجوی ادامه خواهد داشت مشابه رهبر پ پ ک حل کرد.

و اما اگر مسعود رجوی به هر دلیلی سقط شود و یا از بین برود مثل مرگ طبیعی و یا به دلیل ابتلا به یک بیماری مثل سوزاک و یا بر اثر ایست قلبی ناشی از زیاده روی در رقص رهایی با گوهرهای بی بدیل شورای رهبری فرقه، آن وقت فرقه رجوی چه خواهد کرد؟

شاید مخفی شدن مسعود رجوی هم به این دلیل یعنی اینکه “می پندارد کسی یا کسانی قصد جان او را کرده‌ اند یا موجودی را می بیند که به او حمله می‌کند و می خواهد او را نابود کند و از بین ببرد” باشد چون او در عین “منم زدن” ها “بسیار بی جربزه و ترسو” هم هست.

فوبیای “وزارت اطلاعات” آنقدر توسط مسعود رجوی تکرار شده که خودش هم باور کرده که همیشه چند مأمور وزارت اطلاعات پشت سرش هستند. و شاید بعد از همکاری با دشمن متجاوز به خاک میهن و خوش خدمتی های هسته ای و غیر هسته ای برای صهیونیست ها و تروریست های تکفیری آنچنان در منجلاب خیانت و جنایت و البته حماقت فرو رفته که توان بیرون آمدن ندارد و این وضعیت تا پایان عمرش ادامه خواهد یافت.

مسعود رجوی را عملا بایستی یک عنصر حذف شده دانست مسعود رجوی اگر ذره ای وجدان و مردانگی داشت باید به جای مخفی شدن حاضر می شد و علت وضعیت کنونی و بحران فزاینده ریزش نیروها را توضیح می داد. فرقه رجوی در شرایط کنونی هم دچار یک بحران عمیق داخلی و یک بحران عمیق تر خارجی است که سرکردگان فرقه رجوی را دچار نوعی بی هدفی و روزمرگی و امید به فرداهای موهوم کرده است که بیشتر به مثابه سرابی در دل یک کویر سوزان و بی پایان است. مسعود رجوی ترسو و خزیده به سوراخ که سیزده سال با پنهان نمودن خود سعی دارد یاد و خاطره جنایاتش را از اذهان پاک نماید، اگر ذره‌ای وجدان و مردانگی داشت باید به جای مخفی شدن، علت وضعیت کنونی و بحرانهای فزاینده و بالاخص بحران ریزش شدید نیروها را توضیح می‌داد. عملکرد مسعود رجوی در تبدیل یک تشکیلات سیاسی- نظامی به یک فرقه شیطانی خود محور که همه راه‌ها در آن به شخص خود مسعود رجوی ختم می‌شود البته بنیاد این تضاد ها و بحران هاست.

مگر مسعود رجوی تا حالا بوده که بخواهیم دلیل مخفی و غیب بودنش را بدانیم؟ مسعود رجوی عادت داره غیب و مخفی بشه.

توی زندان شاه وقتی سران مجاهدین اعدام میشدند مسعود رجوی غایب بود

وقتی زن اولش و موسی خیابانی توی خانه تیمی بودند و کشته شدند مسعود رجوی غایب بود.

در عملیاتهای فرقه رجوی بر علیه سربازان ایران و خلق قهرمان ایران مسعود رجوی غایب بود.

در ماجرای دستگیری مریم قجر و خودسوزی های یاران بی گناهش برای آزادی مریم رجوی غایب بود.

حالا هم طبق عادت غایب هست و دیگر سوال ندارد

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید