محمد رزاقی: رجوی داعشی ماهیت خود را به نمایش گذاشت

0
709

رجوی داعشی ماهیت خود را به نمایش گذاشت

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیست و ششم ژانویه ۲۰۱۶:…  می توانید بگوئید برادر و خواهر جلال گنجه ای با پاسپورت کدام کشور از ایران خارج شده و در هلند و یا فرانسه با جلال گنجه ای ملاقات می کنند؟! ــ ایا بغیر از پاسپورت ایران با پاسپورت دیگری تردد می کنند ؟؟؟ ــ ایا پاسپورت ایرانی برای خانواده جلال گنجه ای حلال ولی برای مادران و پدران و خانواده های اعضاء که برای دیدار عزایزانشان خطربه جان می خرند …

لینک به منبع

رجوی داعشی ماهیت خود را به نمایش گذاشت

محمد رزاقی۴ بهمن عده ای از خانواده های اعضاء نگون بخت فرقه رجوی داعشی برای دیدار عزیزانشان که در چنگال رجوی داعشی به اسارت ذهنی و جسمی گرفته شده اند به پشت دیوارهای کمپ لیبرتی در عراق رفته اند .

هم زمان با حضور خانواده های اعضاء نگون بخت پشت دیوارهای کمپ لیبرتی خودروهای یونامی هم در داخل خودروهایشان شاهد حضور خانواده ها بودند ولی با کمال تاسف بدون اینکه از خودرهایشات پیاده شوند و یا به حرف خانواده ها گوش بدهند داخل خودروهایشان می نشینند . خوب این یکی برای من و همه افراد جدا شده که ۴ سال در زندان ساخته رجوی داعشی و جنایتکاران جنگی امریکائی بودیم قابل فهم همانطور که رجوی داعشی در هنگام حضور جنایتکارانی مثل سرهنگ دیوید فیلیپ که هم اکنون عنوان ژنرال باز نشسته را یدک می کشد و سرهنگ جنایتکار مارتین در عراق در مقابل دریافت هزاران دلار وظلاهای اهدائی رجوی شرایط زندان تیف برای ما طاقت فرسا کرده بودند همین الان هم رجوی به واسطه لابی های اسرائیل و دلارهای خونین زندان لیبرتی برای اعضاء نگون بخت در عراق ساخته با اینکه کمپ لیبرتی در خاک عراق می باشد ولی همچنان سران فرقه اعضاء اسیر کنترل می کنند و معلوم این شرایط تحمیلی به دولت عراق باز از طرف سفارت امریکا و لابی های اسرائیل می باشد وگرنه در هیچ کجای دنیا دیده نشده دولت و مسئولین مملکت نتوانند بر کمپی که در خاکش وجود دارد حاکم نباشد .

نکته مهم و قابل توجه در همان روز عدم حضور اعضاء در مقابل خانواده هاست . هم زمان با حضور یونامی در کمپ لیبرتی طبق دستور رجوی داعی اعضاء نگون بخت حق خروج از بنگالهای خود را ندارند و فقط سران فرقه می توانند به ماموران یونامی ملاقات و صحبت کنند و سران فرقه هم در همان روز اعضاء را در بنگالهای خود ممنوع الخروج می کنند و هم اینکه نمی خواهند جلو ماموران یونامی جست و خیزیهای بوزینه وار رجوی داعشی را ماموران یونامی ببینند .

اما روز ۵ بهمن به دستور رجوی داعشی و مریم قجر داعشی سران فرقه رجوی داعشی که کنترل اعضاء نگون بخت به دست دارند یک مشت از فالانژهای خود را در جلو درب کمپ لیبرتی مستقر می کنند و مجبور می شوند به مادران ؛ پدران پیر چشم گریان که با فریاد اسم عزایزانسان خواهان ملاقات هستند و در بین مادران پیر هستند کسانی که بیش از ۳۰ سال از دیدن عزیزان خود محروم هستند فحش بدهند و توهین کنند .

هفته پیش خبر سر بریدن یک داعشی در صدر اخبار منطقه قرار داشت که گویا مادرخواهان خروج فرزندش از گروه وحشی و تروریستی داعشی بود و فرزندش سر مادرش به بطور وحشیانه می برد !

البته این افکار وحشیانه از طرف رهبران داعشی البغدادی به فکر و ذهن اعضاء خودشان القا می شود و خیلی ها به اشتباه فکر می کنند این عمل های وحشیانه نو ظهور می باشد و چیزهای جدیدی هست .

در صورتیکه رجوی داعشی و مریم قجر داعشی نزدیک به ۳۰ سال این افکارهای داعش گونه را در ذهن اعضاء خود پر می کنند که گویا پدر ؛ مادر و در کل خانواده دشمن هستند و باید به هر طریق مقابل با انها مقابله کرد !

مجاهدین خلق فرقه رجوی کمپ لیبرتی عراق ژانویه 2016

رجوی داعشی و مریم قجر داعشی نزدیک به ۳۰ سال با برپائی نشستهای مختلف به اسم ایدئولوژی خانواده را دشمن درجه یک تشکیلات فرقه گرایانه خود به اشکال مختلف در ذهن و ضمیراعضاء جا زده و این همان روش داعشی البغدادی که تازه در ۳ سال گذشته شروع کرده در حقیقت البغدادی داعشی ۳۰ سال از رجوی داعشی دیر شروع کرده و تنها تفاوت رجوی داعشی با البغدادی در ظاهر می باشد البغدادی داعشی با پشم وریش اما رجوی داعشی بدون پشم و ریش و سران فرقه هم برای فریب دادن افکار عمومی بطور خاص اروپائیها به سران فرقه دستور زدن کروات داده است .

اما به رجوی داعشی و مریم قجر داعشی باید گفت :

هر چه در چنته دارید برای به اسارت نگه داشتن اعضا ء نگون بخت استعمال کنید ببینید در مقابل فحش و توهین فالانژهایتان مادران با دست به انها بوسه می فرستند .

شما به فالانژهایتان دستور داده اید با صورت پوشیده به مادران ؛ پدران ؛ خواهران و برادران چشم گریان فحش بدهند و تهین کنند که این نشانه ترس ؛ وحشت رجویداعشی که مبادا سران فالانژها شناخته شوند اما خانواده ها با صورت باز بدون ترس در مقابل هتاکی های فالانژهای رجوی داعشی ایستاده اند و بنام فرزندان و عزیزان خود را صدا می کنند .

این هم که گویا شعار خیلی مهمی اختراع کرده ای ( توله سگ کثافت … گم شو برو سفارت ) گویا یک شعار پرمحتوائی که رجوی و مریم قجر داعشی کشف کرده !

به رجوی داعشی و مریم قجر باید بگویم تعداد محدود خود فروخته ای که بعنوان هوادارانتان در برنامه هایتان شرکت می کنند با پاسپورتهای صادره از سفارت جمهوری اسلامی برای گذراندن تعطیلات تابستانی از اروپا راهی ایران می شوند و بعد برگشت برای اینکه جیره و مواجبشان قطع نشود دوباره انقلابی می شوند و انگهی می توانید بگوئید برادر و خواهر جلال گنجه ای با پاسپورت کدام کشور از ایران خارج شده و در هلند و یا فرانسه با جلال گنجه ای ملاقات می کنند؟!

ــ ایا بغیر از پاسپورت ایران با پاسپورت دیگری تردد می کنند ؟؟؟

ــ ایا پاسپورت ایرانی برای خانواده جلال گنجه ای حلال ولی برای مادران و پدران و خانواده های اعضاء که برای دیدار عزایزانشان خطربه جان می خرند و به عراق می ایند حرام است ؟؟؟

ــ به رجوی داعشی مخ پوسیده می گویم لایق تو همانهائی هست که با پاسپورت سفارت از عراق به ترکیه از انجا به هلند امده ؛ در ویلپنت عکس می گیرد و بوزینه وار مثل رجوی ادعا می کرد امروز اکراین .. فردا ایرانو در سایت افتابه به دستان رجوی به میریت یک تواب و به قول خودش کوفی دیروز مبارز امروز بر علیه جدا شده ها و اقای مصداقی و عباس خدا بیامرز روده درازی کند و … البته از نظر رجوی داعشی پاسپورت سفارت برای این افراد حلال طیب و طاهر !

اما با اطمینان و یقین به رجوی داعشی و مریم قجرمی گویم شب تا صبح برو کلیسا ۲۴ ساعته با کشیش و اسقف بشین و پا شو ؛ ۲۴ ساعته با مفتی های مخ پوسیده عربستان و بحرین و … دمخور باش هیچ تاثیری ندارد و اینده فرقه رجوی هر روز رو به زوال و بس .

همانطور که با استعمال ژنرالها ؛ سرهنگها ؛ نماینده های سابق , کاندیدهای سابق و … نتوانستید اردوگا ه بد نام اشرف حفظ کنید .

با استعمال کشیش ؛ اسقف و حتا پاپ و مفتی مخ پوسیده عربستان و .. هم نمی توانید اعضاء نگون بخت در کمپ لیبرتی نگه دارید .

چون هر قطره اشک مادران و پدران ؛ خواهران برادران اعضاء نگون بخت سیل خروشانی هست که بنیان فرقه رجوی داعشی را با خود خواهد برد و هر فریاد انها چنان لرزه بر سر تا پای رجوی داعشی انداخته که رجوی داعشی مجبور کرده برای پنهان شدن در پشت چهره اعضاء نگون بخت به انها دستور بدهد صورتهایشان را با چفیه بپوشانند همین نکته گویای ترس و لرز رجوی داعشی می باشد .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید