ذهن بیمار و اوهام گرای مسعود رجوی در همه سر فصل ها

0
882

ذهن بیمار و اوهام گرای مسعود رجوی در همه سر فصل ها

مجید روحی، ایران اینترلینک، سی و یکم ژانویه ۲۰۱۶:… تلاش های چندین ساله مسعود رجوی و فرقه رجوی به همراه شرکای منطقه ای‌شان برای تحریک غرب به ایجاد جنگی دیگر با ایران هم با توافق ها پنج بعلاوه یک به شکست انجامید و سایه جنگ از سر مردم ایران دور شد و با نوشیدن جام زهر پایان عمر سیاسی مسعود رجوی و فرقه رجوی نیز هست چرا که جایگزین کردن یک حرکت تاکتیکی مثل موضوع حقوق …

لینک به منبع: ایران اینترلینک

لینک به صفحه فیسبوک آقای روحی

ذهن بیمار و اوهام گرای مسعود رجوی در همه سر فصل ها بازی رو باخته

مسعود رجوی براستی از درک ساده ترین مفاهیم و رویدادهای سیاسی عاجز و ناتوان است

در جهان سیاست پارامترهای گوناگونی در موفقیت یک سیاستمدار دخیل هست و یکی از اساسی ترین عوامل در موفقیت سیاسی واقع گرایی است هر چه یک سیاستمدار پدیده های سیاسی را واقع بینانه تر ببیند، بهتر می تواند در موقعیت های سیاسی عمل کند. بنابراین همواره آماده است که راه حلهای عملی ارائه دهد و هرگز موقعیت ها را متفاوت از آنچه که هست در نظر نمیگیرد. روش های واقع گرایانه و منطقی بندرت به شکست و ناکامی می انجامد اما این روش های عملی یکی از ویژگی هایی است که مسعود رجوی از آن برخوردار نیست.

مسعود رجوی به عنوان رهبر عقیدتی فرقه * امام زمان غایب * هرگز نگاهی واقع بینانه به عرصه سیاسی جهان و به ویژه ایران نداشته و در نتیجه هرگز نتوانسته است اظهار نظر یا اقدامی منطقی درباره تحولات سیاسی جهان ارائه دهد.

مسعود رجوی ساختار فرقه ای خود را بر مبنای تعلیمات فرقه بنیان نهاد و از اوهام خود برای فریب ذهن انقلابی عده ای افراد بی گناه با استفاده از شیوه های شستشوی مغزی بهره برد. کیش شخصی مسعود رجوی بر اساس پرستش رهبر و اطاعت محض از دستورات رهبر عقیدتی شان هست.

در اطراف مسعود رجوی و فرقه اش هیچ چیز واقع بینانه نیست. نیروهای اسیر در فرقه رجوی در فضایی غیر واقعی و در انزوا نگه داشته میشوند و این فضایی که مسعود رجوی بر مبنای بلند پروازی ها و خیال پردازی های خود ایجاد کرده است.Roohi-Majid (1)

مسعود رجوی با رویا پردازی خود در هر سر فصلی خود را وزنه ای سنگین در صحنه های سیاسی میدانست. پیام صادر میکرد و پیشنهاد میداد و راه حل ارائه میکرد. مسعود رجوی با تصور داشتن حمایت های مردمی ایران رویای رسیدن به قدرت را دنبال میکرد اما در واقعیت مردم ایران حتی اطلاعات بسیار کمی درباره فرقه رجوی و مسعود رجوی ندارند و علاقه ای هم به داشتنش ندارند.

در طول این چند دهه خیانت ها و جنایت ها مسعود رجوی به اسم مبارزه با آخوندهای دجال که مسعود رجوی خواب قدرت در ایران را در رویا و سرش میپنداشت و به دنبال اسیر کردن و به قتل رساندن افراد اسیر فرقه خود برای دستیابی و رسیدن به هدف خویش بوده است هیچ تحول چشمگیری در وضعیت فرقه رجوی رخ نداد. تنها مهارت مسعود رجوی و حقه بازی آن تبلیغات کذب علیه آخوندهای دجال و برنامه های هسته ای آن بوده است اما این هم وجهی دیگر از بیچارگی و درماندگی مسعود رجوی را نشان میداد چرا که غرب توجه چندانی به خودنمایی های فرقه رجوی درباره هسته ای ایران نشان نمی داد.

در تاریخ ۲۷/۱۰/۹۴ در انتهای ماراتن توافق هسته ای سوت اجرای برجام به صدا درآمد. و مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با انتشار گزارشی تائید کرد که ایران تعهدات خود در برنامه جامع اقدام مشترک را به طور کامل انجام داده است طرف های غربی نیز رفع تحریم ها را اعلام و برجام عملا از همان روز اجرایی شد.

مدتی بعد از اجرای برجام سایت فرقه رجوی از قول سخنگوی بی نام و نشان فرقه رجوی با لفاظی های شعارگونه که حاکی از شکست فضاحت بار مسعود رجوی و فرقه رجوی در خصوص برجام است و با دل خوش کردن مسعود رجوی و فرقه رجوی به حرف های جان کری وزیر امور خارجه آمریکا، و نه با تکیه بر توانمندی و اعتبار !! نداشته مسعود رجوی و فرقه رجوی نوشت:

“جان کری آنچه را که رژیم صرفاً برای لغو تحریمهای هسته‌ای انجام داده است، بدین صورت فهرست کرد: «۹۸ درصد از ذخائر اورانیوم رژیم از ایران خارج شده و کمتر از ۳۰۰ کیلوی باقیمانده نیز تحت کنترل کامل است. رژیم دو سوم کلیه سانتریفوژها را همراه با زیر ساختهایشان برداشته و تمامی آنها پلمب شده‌اند تمام اورانیوم غنی شده از فردو برداشته شد و سانتریفوژهای آن قطع شدند. تمام رآکتور اتمی اراک به‌طور بنیادین تغییر یافت و کلیه نقاط مورد نظر با سیمان پر و آببندی شد. زمان گریز برای ساختن یک بمب که قبلاً دو الی سه ماه بود، اکنون یک سال شده است”

دنیایی که مسعود رجوی درست کرده است دور از عقل و منطق است امروزه در عصر تحولات دمکراتیک در جهانی مبنی بر رفتارهای مدنی و مذاکره و بحران طلبانه مسعود رجوی و فرقه رجوی بسیار غریب جلوه میکند. مسعود رجوی در واقع در حال جنگ با حقیقت هست و این جنگها پی در پی به شکست تحلیلها و رویا پردازی ها مسعود رجوی انجامیده است.

تلاش های چندین ساله مسعود رجوی و فرقه رجوی به همراه شرکای منطقه ای‌شان برای تحریک غرب به ایجاد جنگی دیگر با ایران هم با توافق ها پنج بعلاوه یک به شکست انجامید و سایه جنگ از سر مردم ایران دور شد و با نوشیدن جام زهر پایان عمر سیاسی مسعود رجوی و فرقه رجوی نیز هست چرا که جایگزین کردن یک حرکت تاکتیکی مثل موضوع حقوق بشر با موضوع هسته ای – که سرمایه گذاری عظیم چندین ساله استراتژیکی مسعود رجوی و فرقه رجوی برای شروع جنگی دیگر در منطقه بوده – یک فریب سیاسی بیش نبوده و صرفا مصرف داخلی دارد و با برقراری و برگزاری چند تجمع و گردهمایی در کشورهای اروپایی با شرکت چند سیاستمدار بازنشسته غربی و دانشجویان فقیر کشورهای افریقایی و سومالیایی و اروپای شرقی با دادن پول های هنگفت با عَلم کردن موضوع حقوق بشر، نهایت بُرد دیپلماسی و پروپاگاندای ناکارآمد مسعود رجوی و فرقه رجوی طی چندین سال گذشته را نشان داده اند.

این روزها مسعود رجوی در بن بست گریزناپذیری گیر کرده است مسعود رجوی برای بیرون رفت و فرافکنی از چالش های اساسی و استراتژیک دست به هر کاری می زند برای مسعود رجوی چندان تفاوتی نمی کند که هزینه این فرافکنی ها را از جیب چه کسانی بپردازد.

مسعود رجوی از هر سو که به کل قضیه نگاه کند، اینکه او بازنده اصلی این شرایط بوده خودش هم تردیدی ندارد.

به خاطر ماهیت کثیفی که مسعود رجوی پلید دارد مسعود رجوی پلید هیچ وقت حاضر نیست به تحلیل ها و تابلوهای اشتباه خودش برای سرنگونی آخوندهای دجال اعتراف کند چرا که اگر این کار را مسعود رجوی بکند باید چند دهه شکستهای پی در پی خود را به نقد بکشد و به همین خاطر همیشه این دیگران هستند که کار وی را درست انجام ندادند.

مسعود رجوی همچنان در تخیلات و رویای کودکانه خود بسر میبرد.

در پایان هم رفع تحریمهای ایران مشت محکمی و سنگی بود به دهان مسعود رجوی و فرقه رجوی که از این رویداد به شدت زخم خورده و سر در گم شده و آینده خود را بیش از پیش سیاه و بی فرجام می بیند و حاصل خوشخدمتی و دم تکان دادن مسعود رجوی و فرقه رجوی برای صدام و امروز برای دشمنان ملت ایران و تفکر شیعی نظیر حکام سعودی و سایر شیوخ تند رو منطقه و همچنین جریانهای تروریستی وابسته به این کشورها نظیر داعش جز تنفر بیش از پیش ملت ایران را برای مسعود رجوی و فرقه رجوی به ارمغان نخواهد آورد و مسعود رجوی و فرقه رجوی از نوکری و جاسوسی برای صدام جز خفت و خواری حاصلی نصیبشان شد ادامه سیاست وطن فروشی مسعود رجوی و فرقه رجوی برای اسرائیل و عربستان نیز برای آنها حاصلی در پی خواهد داشت، اما بدانند که در بهترین حالت کشورهائی نظیر اسرائیل و عربستان به آنها تنها بعنوان دستمالی یکبار مصرف نگاه خواهند کرد و این سقف چیزی است که مسعود رجوی دامن پوشیده میتوانند بدست بیاورد.

————————————

آرشیو موضوع : ایران اینترلینک

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید