آخرین تلاشهای مجاهدین خلق علیه مردم ایران

0
1351

آخرین تلاشهای مجاهدین خلق علیه مردم ایران

کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی، سوم فوریه ۲۰۱۶:…  پاسخ آقای ژان بورل ریس بخش بین المللی اتحادیه کارفرمایان فرانسه اما در مقابل این سوال معادلات مجاهدین را بهم میریزد او میگوید در میان ۱۹۵ کشور جهان چند دمکراسی واقعی وجود داردو ادامه میدهد که در میان کشورهای آن نقطه از جهان کدام کشور دمکراسی بیشتری دارد؟ و خبرنگار که مبهوت مانده با برش فیلم ته کار را میبندد . باید از مجاهدین …

لینک به منبع

آخرین تلاشهای مجاهدین خلق علیه مردیم ایران

مجاهدین خلق هرچه در توان داشتند برای ادامه تحریمها ،انجام نشدن توافق هسته ای ، و حتی حمله نظامی آمریکا به ایران انجام دادند . آنها جاسوسی کردند ، خبرجعل کردند و پذیرفتند که حتی به عنوان گوشت دم توپ نیروهایشان را خط مقدم نبرد احتمالی بفرستند .

آنها به کشورهای منتقطه اطلاعات دادند و پول گرفتند و خلاصه در این راه که میدانستند تحریم معیشت مردم و مشقت آنها را در پی دارد کم نگذاشتند ، اما اوضاع طبق خواسته آنها پیش نرفت . دلخوشی های این روز خانم رجوی و شوی مفقودش علاوه بر دست فشانی برای جبیوتی و جان فشانی برای عربستان و …. تلاش برای بهم زدن شادی رفع تحریم پیوستگی وارتباط مردم ایران با جهان است .

شاید تحلیل این روزهای رجوی وفرقه اش این باشد که حالا که نشد مانع پختن آش دلخواه مردم بشویم و از آن آش هم نصیبی نمیبریم باید آش را کثیف کرده تا به کار هیچکس نیاید ، و باز لابد رجوی مثال میزند که انداختن یک موش در یک پاتیل آش کل آن را ضایع میکند و فکر میکند که مگر از موش کمتر است .

از این دست تلاشهای بیشرمانه تظاهرات راه انداختن با چوب و پارچه و رنگ زرد*است برای بهم زدن معاملات اقتصادی که ممکن است پیشرفت ورفاه مردم را در پی داشته باشدو دیگر اینکه مجاهدین در یک مبارزه قهرمانانه توانسته است خبرنگار جوان کانال پلوس ** فرانسه را با پول هنگفت و وعده متفاوت بودن وادارد که از روسای شرکتهای بزرگ صنعتی بپرسد چرا با ایران که یک رژیم دیکتاتوری است قرارداد میبندید .

پاسخ آقای ژان بورل ریس بخش بین المللی اتحادیه کارفرمایان فرانسه اما در مقابل این سوال معادلات مجاهدین را بهم میریزد او میگوید در میان ۱۹۵ کشور جهان چند دمکراسی واقعی وجود داردو ادامه میدهد که در میان کشورهای آن نقطه از جهان کدام کشور دمکراسی بیشتری دارد؟ و خبرنگار که مبهوت مانده با برش فیلم ته کار را میبندد .

باید از مجاهدین هم پرسید آیا دمکراسی داعش که بعنوان مبارزین عراقی در تسخیر شهرهای عراق برایشان دست میزدید و جشن گرفته بودید برایتان معیار است یا دمکراسی عربستان که حالا مادر خرجتان شده و نانتان را میدهد؟

*این رنگ زرد ظاهرا بعد از سقوط صدام و فرار مسعود و مریم رجوی و همچنین فرماندهان بالا از عراق و مخفی شدن تبدیل شده به رنگ مورد علاقه فرقه ای

** اسناد و شواهدی در دست است که خبرنگار از مجاهدین پول گرفته است و عکسهایی ازملاقات او با یکی از اعضای فرقه نیز ثبت شده که کلیه این شواهد برای کانال پلوس فرانسه ارسال خواهد شد.

______________________________

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید