سید امیر موثقی: سوزو گداز فرقه رجوی از حضور گسترده خانوادهای زندانیان در لیبرتی

0
1197

سوزو گداز فرقه رجوی از حضور گسترده خانوادهای زندانیان در لیبرتی

سید امیر موثقی، کانون آوا، هفدهم فوریه ۲۰۱۶:… اینجانب به عنوان یک جدا شده از فرقه رجوی به همه مادران و پدران و همه خواهران و برادرانی که برای نجات عزیزانشان از چنگال رجوی عزم جزم کردند و رنج و مشقات شرایط فعلی عراق را بر دوش خود کشیده اند درود میفرستم و دستشان را میبوسم و افتخار میکنم به تک به تکشان که در برابر رجوی و ایدئولوژی فاسد او ایستاده اند و فریاد آزادی عزیزانشان را سر میدهند … 

لینک به منبع

سوزو گداز فرقه رجوی از حضور گسترده خانوادهای زندانیان در لیبرتی

در روزها و هفته ها و ماه های گذشته در اخبارخبرگزاری ها دیدیم و شنیدیم که مادران و پدران سالخورده و بسیاری از خواهران و برادران با حضور چشم گیر خودشان باعث شدند تا فرقه رجوی مزدور همایون منجمی را به تهیه و تنظیم برنامه پرونده کند و به آه و فغان از دست خانواده ها و همپیمانان خانواده ها که به قول خودشان مزدوران وزارت اطلاعات هستند بپردازد. آری سئوال اینجاست که مگرمیشود فردی یا جمعی ویا گروهی از ایران بدون داشتن ویزای کشور عراق حرکت کند و به عراق برود و مقابل کمپ لیبرتی حضور بهم رساند و از زندانیان اسیر شده در لیبرتی اسمی بر زبان اورد؟ براستی باید به این ابله و همقطارانش گفت که کمی سر از آخور بیرون بیاورید و چپ وراست و بالا و پائین را نگاه کنید تا بنگرید که دنیا حساب و کتاب دارد و قوانین خاص خودش را دارد.

سئوال اینجاست از همین مزدور وطن فروش خائن و کاسه لیس رجوی مگر فراموش کرده ای که بدستور رجوی خائن در کمپ اشرف برای مهار کردن و کنترل نیرو ها از یک مقر به مقر دیگر افراد باید از فرمانده ویزا دریافت میکردند تا از محل خود خارج شونند؟

مگر برای خارج شدن از تمام مقرها و به اصطلاح کمپ های فرقه رجوی نباید بالا ترین مسئول به اصطلاح تشکیلاتی برای خروج نیروها از کمپ ویزا صادر میکرد؟

چی شد حالا که خانواده ها را انجمنها و نهاد های مختلف جداشدگان راهنمایی و هدایت و کنترل میکنند از نظر شما جرم دارد و همه مزدور وزارت اطلاعات شدند. مگر خودرجوی برای شاه و امریکا و اسرائیل و صدام و امروزهم برای عربستان مزدوری و خبرچینی و خیانت نکرده و نمی کند؟ چرا وبه چه دلیل مانع از دیدار خانواده ها با عزیزانشان هستید؟ چرا هر روز که میگذرد حصار های فیزیکی وتشکیلاتی را بیشتر و بیشتر میکنید؟ چرا و به چه دلیل میخواهید پدران و مادران سالخورده آرزوی دیدار فرزندانشان را با خود به گور ببرند؟ مگر این پدران و مادران همچون مسعود مریم رجوی بی عاطفه هستند و قلب و روح ندارند تا فرزندانشان را ببینند؟ براستی که جای بسیار شرم دارد که در اوج وادادگی و سرخوردگی اینچنین تیشه بر دست گرفته اید و به ریشه این خانواده ها میکوبید.

اینجانب به عنوان یک جدا شده از فرقه رجوی به همه مادران و پدران و همه خواهران و برادرانی که برای نجات عزیزانشان از چنگال رجوی عزم جزم کردند و رنج و مشقات شرایط فعلی عراق را بر دوش خود کشیده اند درود میفرستم و دستشان را میبوسم و افتخار میکنم به تک به تکشان که در برابر رجوی و ایدئولوژی فاسد او ایستاده اند و فریاد آزادی عزیزانشان را سر میدهند.

واما رجوی باید که همچون دیگر گناهکاران به پای میز حسابرسی کشانده شود و پاسخگوی تک تک جنایتها و خیانتهای ننگینش باشد وامروز ترس رجوی از حضور خانواده ها بیشتر به همین دلیل هست که مبادا به میز حسابرسی کشانده شود چون خوب میداند که عزم جزم این مادران و پداران وخواهران و برادران کوه هارا ار جای میکند و رجوی و امثال رجوی پشه هم نیستند در برابر این اراده استوار و آهنین، حالا هرچه میخواهید به این عزیزان تهمت بزنید و به اصطلاح خودتان از میدان بدر ببرید ولی بدانید که نقطه پایان و مهر باطل شد برفرق سررجوی کوبیده شده است.

لعنت بر رجوی و آل رجوی!

درودبر پدران و مادران و خواهرانی که در مقابل حصار های رجوی ایستاده اند و فریاد آزادی عزیزانشان را سر میدهند!

سید امیر موثقی آلمان کلن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : فرقه ها

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید