بده بستان های مجاهدین خلق با رژیم سابق عراق

0
1654

بده بستان های مجاهدین خلق با رژیم سابق عراق

عیسی آزاده، قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، بیست و یکم فوریه ۲۰۱۶:…  با سلام خدمت بینندگان عزیز، امروز فرصتی پیش آمد تا با آقای حسین نژاد، عضو سابق فرقه رجوی، مترجم ارشد بخش روابط خارجی فرقه در عراق صحبتی داشته باشیم تا در باره تجارب و مشاهدات خودشان در این بخش از فرقه توضیحاتی به بینندگان ما بدهند. آقای حسین نژاد خیلی خوش آمدید. با تشکر از شما که این فرصت را به ما دادید. شما قبلا در … 

لینک به منبع

مصاحبۀ آقای عیسی آزاده با آقای قربانعلی حسین نژاد عضو قدیمی و مترجم ارشد سازمان مجاهدین

درباره روابط و بده بستانهای سازمان مجاهدین با رژیم سابق عراق

پاریس، شنبه بیستم فوریه ۲۰۱۶ و قربانعلی حسین نژاد

با سلام خدمت بینندگان عزیز، امروز فرصتی پیش آمد تا با آقای حسین نژاد، عضو سابق فرقه رجوی، مترجم ارشد بخش روابط خارجی فرقه در عراق صحبتی داشته باشیم تا در باره تجارب و مشاهدات خودشان در این بخش از فرقه توضیحاتی به بینندگان ما بدهند.

آقای حسین نژاد خیلی خوش آمدید. با تشکر از شما که این فرصت را به ما دادید. شما قبلا در بخش روابط خارجی سازمان رجوی کار می کردید. قبلا در این بخش شاهد خیلی از بده بستان ها و خیلی از تنظیمات و برخوردهای فرقه با دولت سابق عراق، صدام حسین، بوده اید. در این رابطه میخواستم از شما خواهش کنم که بطور مختصر مشاهدات خودتان را در رابطه با کارهای فرقه و بده بستان هایی که فرقه با سیستم دولت سابق عراق داشت برای بینندگان عزیز توضیح بدهید.

(…)

گفتگوی عیسی آزاده با قربانعلی حسین نژاد عضوومترجم ارشد سابق سازمان مجاهدین


https://youtu.be/uW-gYFBTkLk

________________________________________

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید