عبدالکریم ابراهیمی: دروغهاى گوبلزى رجوى و اطلاعیه و بیانیه دادن در باره انتخابات

0
1396

دروغهاى گوبلزى رجوى و اطلاعیه و بیانیه دادن در باره انتخابات

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، بیست و سوم فوریه ۲۰۱۶:… مریم رجوى که خود با انتخاب مسعود رجوى به عنوان رئیس جمهور خود خوانده انتخاب شده است! واقعا خنده دار است که رئیس جمهور انتصابى و رهبر مفقود شده، حالا فراخوان تحریم انتخابات میدهند، از مردم ایران میخواهند که در انتخابات ٧ اسفند ٩۴ شرکت نکنند، رجوى نه مرد است و نه مردم شناس، از بس که خودش در لانه موش و خانم فرنگ نشسته اش از ایران دور و از …

لینک به منبع

دروغهاى گوبلزى رجوى و اطلاعیه و بیانیه دادن در باره انتخابات

بیش از سه دهه عضو مجاهدین و ربع قرن حضور در تشکیلات آنها در عراق و قرارگاه نحوست و بلا یعنى قلعه و زندان مخوف اشرف با انواع و أقسام محدودیتهاى خودساخته، خدا را شاکرم که الان دارم در دنیاى آزاد نفس میکشم و از آن جهنم رجوى رها شده و زندگى بدور از دغدغه و جنگ اعصاب را تجربه میکنم.

در آستانه انتخابات مجلس ایران قرار داریم که یک هفته دیگر بر گذار خواهد شد، معتقدم که ملت ایران با درایت هستند و صلاح خودشان را درست تشخیص خواهند داد، اما نکته اى که خیلى ذهنم را به خود مشغول کرده است، دادن اطلاعیه و بیانیه دروغین و هیستریک رجوى است که در این رابطه صادر کرده و به دروغهاى گوبلزى روى آورده است، البته ماهیت رجوى بر دروغ و دغل استوار بوده و من با پوست و گوشت خود آنرا لمس کرده ام و در بطن اینگونه تبلیغات دروغین دستگاه جهل و دروغ سازى رجوى قرار داشتم و میدانم رجوى براى سرگرم کردن افراد و مغزشوئى ماها به چه دروغ هاى بزرگ و غیر واقعى روى می آورد.Abdolkarim_Ebrahimi 4

یکى از این دروغهاى بزرگ که با آن میخواهند با یک تیر دو نشان بزند، سرفصلهاى انتخابات ایران بوده است.

از یک طرف فریب اذهان افراد تشکیلات و سمت دادن ذهن آنها در دستگاه بغایت جنایتکارانه خود و سوء استفاده از آنها است، از طرف دیگر، هم صدا با دشمنان مردم و میهنمان است که رجوى واقعا از هیچ خباثتى در حق وطن و مردم خود کوتاهى نکرده است.

دستگاه جهل و جنایت رجوى که اینقدر خوب اطلاعیه پشت اطلاعیه و بیانیه پشت بیانه در مورد انتخابات میهنمان میدهد و از تحریم تمام عیار آن توسط ملت دم میزند و ماشین شیطان سازى اش گوش فلک را کر کرده است، واقعا اینطور است که در تبلیغات و بیانیه هاى این شرور و پدرخوانده تروریسم، میبینیم و میشنویم!؟

مسلماً که جواب منفى است و اگر یک از هزار احتمال، این تبلیغات رجوى درست بود و مردم این رژیم را نمیخواستند و در انتخابات مردم به آن “نه” میگویند، تا الان اثرى از آخوند و حکومت آخوندى در میهنمان نبود. از ابتداى انقلاب تا الان، رجوى با همین رویکرد و تبلیغات دروغین در آستانه هر انتخاباتى که در ایران انجام میشد، همه اش این است که مردم در انتخابات شرکت نمیکنند و جواب مردم “نه” است، همانگونه که به مدت سه دهه افراد تشکیلات را با همین دروغها فریب داده و مسأله سرنگونى شش ماه و یک سال تمدید میکرد و ما واقعا در ذهن خودمان در تشکیلات فکر میکردیم سرنگونى نزدیک و در دسترس و قریب الوقوع است. اما حیف از عمرى که تباه کردیم زیر چتر دروغهاى رجوى دجال و فریبکار این هیولاى فریب و نیرنگ.

خودم وقتى که در تشکیلات بودم، زیر تیغ همین بمباران دروغین رجوى و مغزشوئى که از ما میکرد اعتقاد و باورم بر همین دستگاه دروغین رجوى استوار بود و فکر میکردم نود درصد مردم ایران هوادار مجاهدین هستند و به رژیم آخوندها در انتخابات “نه” میگویند و این دیکتاتورى مطلق حاکمه است که از کرسى صدارت پائین نمیآید و با سرکوب همچنان بر اریکه قدرت نشسته است، اما وقتى که از اسارت رجوى خلاص شدم و با هم میهنانم ارتباط برقرار کردم. همچنین در تماس با خانواده هاى دوستانم در ایران قرار گرفتم. واقعا ذهن دگمى که تحت تأثیر تبلیغات دروغهاى گوبلزى رجوى در رابطه با ایران داشتم، تغییر کرد و با توجه به اینکه با حکومت آخوندى سر سازگار ندارم، اما شهادت میدهم که رجوى و دستگاهش مطلقاً اعتقادى به آزادى و انتخابات آزاد نداشته و اصلا آزادى و انتخابات آزاد براى رجوى معنى ندارد. در تشکیلات رجوى کلا انتخاباتى وجود ندارد، رهبر و رئیس جمهور باسمه اى مادام العمر هستند و شوراى به اصطلاح رهبرى یا همان مرکزیت سازمان هم دست چین و انتصابى خود رجوى هستند و فقط صلاحیت افراد در سرسپردگى خلاصه شده و افراد لایق و با صلاحیت اگر این خواسته رجوى را در خود نداشته باشند، مطلقاً در جایگاه شایسته خود قرار نمی گیرند.

مریم رجوى که خود با انتخاب مسعود رجوى به عنوان رئیس جمهور خود خوانده انتخاب شده است! واقعا خنده دار است که رئیس جمهور انتصابى و رهبر مفقود شده، حالا فراخوان تحریم انتخابات میدهند، از مردم ایران میخواهند که در انتخابات ٧ اسفند ٩۴ شرکت نکنند، رجوى نه مرد است و نه مردم شناس، از بس که خودش در لانه موش و خانم فرنگ نشسته اش از ایران دور و از مردمش فاصله گرفته اند که از اوضاع داخل این مملکت و ملت اش اطلاعى ندارند، فکر میکنند ایران ٩۴ همان ایران دهه ۵٠ است که مجاهدین را سازمان مجاهدین بنامند. رجوى بیخبر از بر باد رفتن پایگاه اجتماعى خود، نمیداند طى سه دهه گذشته که زیر قباى دشمن ملت ایران خزیده و از هر جنایتى و خیانتى در حق مردم و سرزمین خود فروگذار نکرده، تا به امروز، کوچکترین انحراف، خیانت و جنایاتش زیر ذره بین تمام نماى مردم ایران بوده است، دیگر هیچ کس براى خائنان میهن تره خُرد نمیکند و به طرح و ترفندهای شیطانى آنها گوش نمیدهد.

مشکل رجوى همین است که خودش در خواب عمیق و دیگران را هم ساده و چشم و گوش بسته میپندارد، اگر مردم ایران به اراجیف هزار بار تکرار شده این جانیان پلید گوش میدادند و به فراخوان تحریمشان گوش مى سپردند، از دهه اول انقلاب حکومت مادام العمر مسعود و مریم در ایران داشتیم، البته زیر سلطه عربهاى بادیه نشین!

خنده دار اینکه این روزها پادشاهى جهل عربستان و ارباب سعودى نشان رجوى هم علیه انتخابات ایران تبلیغات راه انداخته و از نبود آزادى و دمکراسى در ایران سخن می رانند.

ملک سلمان پادشاه دایناسوریسم آل سعود که از بیخ و بن عرب، دیکتاتور مادرزاد، ضد آزادى و دمکراسى است، اصلا نمیداند “نماینده” کیست؟ انتخابات چیست؟ حقوق بشر و آزادى چه صیغه است! با رجوى هم کاسه شده که انتخابات مجلس ایران را به تحریم و تعطیلى و شکست بکشانند، عجب انتظار احمقانه و پوچى این وحشى ها در سر دارند، ببینیم که شرکت مردم فهیم ایران پاى صندوقهاى رأى چى خواهد شد.

اما باز خطابم به رجوى است که آقاى سوراخ موشى و خانم فرنگ نشسته، حال که شما اکثریت هوادار در ایران دارید و با ارتش آزادى داخله مجهز است و همیشه روى آن مانور میکنید، لطف بفرمائید یک قیام کوچکى در ایران شکل بدهید که کوزه آخوندها را بر سرشان بشکنید و ایران را آنطور که میگوئید نجات دهید و ماهاى فلک زده که یک عمر در دستگاه جهل و جنایت ات عمر هدر دادیم و در آستانه پیرى هستیم، یکبار دیگر چشممان به دیدار وطن و عزیزانمان روشن شود. آنوقت است که حرفهاى خود را پس گرفته و دروغهاى شما را باور خواهیم کرد.

“پایان”

____________________________________

آرشیو موضوع : مطالب برگزیده

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید