نامه سرگشاده به نخست وزیر آلبانی (مافیای آلبانی در تدارک ویزا و همکاری نزدیک تر با رجوی)

0
1277

نامه سرگشاده به نخست وزیر آلبانی (مافیای آلبانی در تدارک ویزا و همکاری نزدیک تر با رجوی)

زهرا معینی، زنان ایران، بیست و پنجم فوریه ۲۰۱۶:… همانطوریکه میدانید تنها کشور شما ست که هنوز وارد اتحادیه اروپا نشده و تنها کشوری  است که در آنجا قاچاقچیان آزادانه به کار مشغول هستند و اینطور که به ما گزارش شده  فرقۀ رجوی با این افراد لابی گری کرده و با دادن وعدهای دورغین تلاش برای گرفتن  ویزا برای خانم رجوی و همراهان او می کند. دولتهای اروپایی فعالیتهای این فرقه در خاک خودشان را محدود کرده … 

 

لینک به منبع

نامه‌ سرگشاده خانم زهرا معینی به نخست وزیر کشور آلبانی

خانم زهرا معینی،زنان ایران، آلمان، ۲۵٫۰۲٫۲۰۱۶

با سلام و تقدیم احترام

عالیجناب ادی راما نخست وزیر کشور آلبانی؛

من زهرا معینی هستم شهروند کشور آلمان که سالها در عراق با فرقۀ رجوی در قرارگاه  اشرف کار میکردم و یا بهتر است بگویم در آنجا اسیر بودم زیرا حق هیچگونه ارتباط با  دنیای بیرون از آن قرارگاه را نداشتیم و به دستور مسعود رجوی و مریم رجوی تمام افرادیکه متاهل بودند میبایست که از همسرانشان جدا میشدند. این طلاقها فقط برای  افراد متاهل نبود بلکه برای افراد مجرد هم بود به این معنی که آنها هم باید همسر  ذهنی خودشان را در آرزویشان طلاق بدهند.

بعداز آن طلاقها، به کسانیکه فرزند داشتند دستور دادند که باید بچه هایشان را  بفرستند بروند یا به خارج و یا به ایران البته تعدادی از این بچه‌ها را به کشورهای  اروپایی و آمریکایی فرستادند و تحت انجمن‌های پوششی به بهانۀ نگهداری آنان ازدولت
مردان و برخی افراد خیر آن کشورها پول میگرفتند وبه خزانه رجوی وبرای خرید سلاح می فرستادند.

در سال ۱۹۹۲ که من در تیم حفاظتی مریم رجوی بودم همراه تقریباً ۴۵۰ نفر با خانم  مریم رجوی از عراق خارج شدم و به کشور فرانسه وارد شدیم و بعد از آن من را به کشور  آلمان آوردند چونکه مجروح بودم به من میگفتند که باید برای کار بروم بیرون و از مردم پول بگیرم و اینکه مردم اروپا هیچ عقلی ندارند و عقل آن‌ها در چشمهایشان است.

دائماً به ما میگفتند که نباید حرفی بزنیم. تا اینکه شاهد بودم تعدادی از بچه‌های کوچک در متروها بدون سرپرست رها شدند و یا شنیدم که در کالیفرنیای آمریکا هوداران فرقۀ رجوی به تعدادی از این بچه‌ها تجاوز کردند البته اون افراد دستگیر شدند اما با  هماهنگی فرقۀ رجوی آن افراد که برای مرخصی آمده بودند از آن ایالت فرار کردند و از  طریق خلیج مکزیک به خارج از آمریکا رفتند.

زمانیکه من در آلمان پی به دورغگوییها ودوروییها و کلاه برداریهای این فرقه پی بردم و فهمیدم که این فرقه به تنها چیزیکه فکر نمیکند جان افراد اسیر در عراق می باشد و این فرقه دشمن سر سخت خانواده ها است از آن فرقه فرار کردم و تمام مشاهدات خودم را
به اطلاع دولت آلمان رساندم.

عالیجناب

طبق آخرین اخبار از داخل مقر مریم رجوی دراورسورواز فرانسه مریم رجوی با تعدادی از سران فرقه اش که دست در خون جوانان و مردم ایران با همدستی دیکتاتور عراق و کشتار  مردم کرد عراق در جنگ اول خلیج فارس در سال ۱۹۹۰ دارند می خواهد به کشور شما سفر  کند.

این سفر در حالی است که خود شما در این مدت شاهد بودید که آنان کشور شما را هم برای آن‌ها یک زندانی مثل قرارگاه اشرف و لیبرتی در عراق درست کردند و حق هر گونه ارتباط  آزاد را از افراد گرفته اند.

هنوز تعدادی از افراد خانوادۀ من در لیبرتی عراق اسیر هستند. از شما و دولت شما که  میزبان این افراد اسیر هستید خواهش میکنم از آمدن سران تروریست این فرقۀ به کشور خودتان جلوگیری کنید. همانطوریکه میدانید این روزها بعد از توافق هسته ای ۵+۱ با دولت ایران فرقۀ تروریستی رجوی که در جامعۀ ایران هیچ جایگاهی و پایگاهی نداشته و ندارد در خاک فرانسه توسط دولت این کشور بعد از کشتار مردم فرانسه
در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ فعالیتش محدود شده و اجازه برگزاری اینگونه تبلبغات را به آنها را نمی دهند و تمام کسانیکه در شوهای آن‌ها شرکت میکنند پناهندگان سوریه ،افریقا ، افغانستان و..هستند که آن‌ها را برای چند ساعت میخرند.

همانطوریکه میدانید تنها کشور شما ست که هنوز وارد اتحادیه اروپا نشده و تنها کشوری  است که در آنجا قاچاقچیان آزادانه به کار مشغول هستند و اینطور که به ما گزارش شده  فرقۀ رجوی با این افراد لابی گری کرده و با دادن وعدهای دورغین تلاش برای گرفتن  ویزا برای خانم رجوی و همراهان او می کند.

دولتهای اروپایی فعالیتهای این فرقه در خاک خودشان را محدود کرده و به مریم رجوی اجازۀ ورود به کشورهایشان را نمی دهند و دولتهای آمریکا و کانادا هم برای مریم رجوی ویزا صادر نکردند.

همانطوریکه می دانید فرقۀ رجوی با ثروتهایی که از صدام حسین دیکتاتور وقت عراق گرفته و با پولهایی که در کشور شما خرج میکند با خرید تعدادی از افراد در دولت شما سعی در برهم زدن و بی ثبات کردن کشور شما را دارد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمیکند تا کشور شما را هم مثل عراق عرصۀ دخالتهای تروریستی و فرقه ای خود بکند.

به گفتۀ خبرگزاریها آقای جان کری وزیر خارجۀ آمریکا در سفر به کشور شما گفته که هدف از این سفر ترغیب رهبران این کشور برای مبارزه بیشتر با فساد می باشد و از مقامات شما خواسته برای تسهیل روند الحاق این کشور به اتحادیه اروپا به روند مبارزه با فساد اداری و مالی خود شتاب بیشتری بدهد.

آقای نخست وزیر؛

اجازه ندهید کشور شما مثل کشور عراق محلی برای تاخت وتاز فرقۀ تروریستی رجوی شده و صلح و آرامش از مردم کشورتان گرفته شود.
در این مورد و برای اثبات سخنانم و مشاهداتم و بیان تجارب سالیانم با این فرقه حاضر  هستم در هر دادگاهی که شما بخواهید حضور یافته وشهادت بدهم.

با سپاس از شما

زهرا معینی – آلمان

بیست و چهارم فوریه ۲۰۱۶

_____________________________________

آرشیو موضوع : آلبانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید