حامد صرافپور: خانم رجوی! کنفرانس روز جهانی زن یا لاپوشانی شکست انتخاباتی؟

0
1446

خانم رجوی! کنفرانس روز جهانی زن یا لاپوشانی شکست انتخاباتی؟ 

حامد صرافپور، بیست و نهم فوریه ۲۰۱۶:… طلاع از حضور گسترده مردم در انتخابات، مریم رجوی را برآن داشت که چاره ای بیندیشد و نتیجه آن برگزاری نمایش روز جهانی زن ده روز قبل از موعد مقرر بود. وی با انبوهی تناقضات از سوی هواداران و اعضای خویش مواجه بود که از خود و تشکیلات می پرسیدند چطور با اینهمه تبلیغات گسترده جهت تحریم انتخابات، مردمی که ما مدعی هستیم همگی منتظر ورود مجاهدین به داخل کشور هستند، با این … 

لینک به منبع (صفحه فیسبوک آقای صرافپور)

خانم رجوی! کنفرانس روز جهانی زن یا لاپوشانی شکست انتخاباتی؟

روز شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴، مریم رجوی در نمایشی که تحت عنوان تعهد برای برابری، زنان متحد علیه بنیادگرایی برگزار شد شرکت نمود و طی سخنرانی برای ده ها لابی غربی فرقه اش، به دفاع از زنان ایرانی پرداخت و مطالبی عنوان نمود که با وجود تکراری بودن، قابل توجه است:
http://yon.ir/twFq

شکست مریم رجوی در روز زن

اولین نکته قابل توجه این سخنرانی تاریخ برگزاری آن می باشد که در ۲۷ فوریه به انجام رسید اما منسوب به روز جهانی زن مطرح شد که در واقع می بایست در تاریخ ۸ مارس برگزار می گردید. به طور معمول این فرقه تروریستی همه ساله این مراسم را برگزار می کرد که زمان آن فاصله ای کوتاه یکی دو روزه با روز جهانی زن داشت به این معنا که ماکزیمم یکی دو روز قبل یا بعد به انجام می رسید تا با روزهای تعطیل آخر هفته همخوانی داشته باشد. امسال نیز می باید این جلسه نمایشی در تاریخ ۵ یا ۶ مارس برگزار می شد. اینکه چرا ده روز فاصله برای آن گذاشته شده را باید در برگزاری پرشور انتخابات در ایران جستجو کرد. در ماه های گذشته، مریم قجرعضدانلو هزینه بسیار بالایی جهت دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات و تحریم نمودن آن صرف کرده بود و در این رابطه پیام مریم رجوی خطاب مردم نیز حائز اهمیت بود که بعد از سکوتی طولانی و مشاهده شور و اشتیاق مردم برای حضور در میدان، با پیشدستی کردن مدعی شد که:

(((نمایش انتخابات با خشم و نفرت مضاعف مردم از نظام جمهوری اسلامی مواجه است و رژیم “مثل همیشه” با تقلب و رای سازی نجومی تلاش می کند میزان مشارکت را چند برابر نشان دهد.)))

این درحالی است که در طی دو انتخابات ۸۸ و ۹۲ تمامی خبرگزاری های جهانی از مشارکت بالای مردم در انتخابات سخن گفته بودند که خود نشان از دروغگویی مریم قجرعضدانلو و عدم داشتن پایگاه اجتماعی در جامعه ایران است. وی در این انتخابات هم متوجه شد که همه تلاش هایش برای تحریم انتخابات بی نتیجه مانده و مردم اراده کرده اند تا با شکوه هرچه تمام تر آنرا برگزار کنند اما نیاز داشت که برای دلداری دادن به نیروهای روحیه باخته خود، باز هم به تکرار حرف های پیشین خود بپردازد:

شکست مریم رجوی در روز زن

در هرصورت، اطلاع از حضور گسترده مردم در انتخابات، مریم رجوی را برآن داشت که چاره ای بیندیشد و نتیجه آن برگزاری نمایش روز جهانی زن ده روز قبل از موعد مقرر بود. وی با انبوهی تناقضات از سوی هواداران و اعضای خویش مواجه بود که از خود و تشکیلات می پرسیدند چطور با اینهمه تبلیغات گسترده جهت تحریم انتخابات، مردمی که ما مدعی هستیم همگی منتظر ورود مجاهدین به داخل کشور هستند، با این شور و اشتیاق به دنبال شرکت در انتخابات هستند؟ و چطور در این آمار گسترده در آن شرکت کردند؟… این سوآلات و تناقضات مثل همیشه برای رهبری مجاهدین پاسخی به همراه ندارد و باید نمایش ۸ مارس را ده روز جلوتر می انداختند تا همه تناقضات را در لابلای پوشانده و تا چند روز سخن از حماسه روز جهانی زن با شرکت لیندا چاوز! و پیام نانسی پلوسی! در حضور مریم رجوی باشد، البته با برجسته کردن مدیریت این جلسه توسط دختری از شورای مرکزی! فرقه، که خود داستان دیگری دارد… و در کنار آن مثل همیشه باید از یک لشکر لاشخورهای سیاسی عمدتاً بازنشسته با اسامی پرطمطراق نام ببرد که برای گرفتن سهمیه دلار و گردش در پاریس به این نمایش ها سرازیر می شوند:

شکست مریم رجوی در روز زن

اما در سخنرانی مریم قجرعضدانلو نیز چند نکته قابل توجه وجود دارد:

وی راجع به حجاب اجباری، رواج خشونت، رواج اعتیاد، چند همسری، سوء رفتار با زنان و کودکان، دمکراسی و در ایران چنین می گوید:

(((حجاب اجباری، اهرم سرکوب فراگیر و دائمی زنان است. تنها در یک سال سه میلیون و ۶۰۰ هزار زن به بهانه «بدحجابی» در خیابانها مورد بازرسی و بازجویی خیابانی قرار گرفته و ۱۸هزار تن به دادگاه کشیده شده‌اند. رواج خشونت و تجاوز علیه زنان و رواج گسترده اعتیاد و تیره روزی زنان نیز از نتایج شرعیات پرفساد آخوندها است. در ایران تحت حاکمیت آخوندها چند همسری و رفتار ضدبشری نسبت به زنان و دختربچه‌ها، سوءاستفاده جنسی از اطفال و دختربچه‌های کمتر از ۹ساله بر زنان تحمیل می‌شود. ولایت‌فقیه که یک انحصارطلبی جنون‌آساست، با تمام قوا رودرروی حق برابری زنان ایستاده است…آنها ایران را به زندان بزرگ زنان تبدیل کرده‌اند.

هرچه بر اساس اجبار باشد و انتخاب آزادانه مردم را انکار کند و هرچه حقوق برابر زنان را نفی کند. نه اسلام که ضداسلام است. ما انکارحقوق زنان را چه در لباس مذهب، چه در هر لباس دیگری تحمل نمی‌کنیم. در برابر افراطی‌گری و ارتجاع و دین‌فروشی، ما از اسلام دموکراتیک دفاع می‌کنیم. ما برآنیم که با تحقق برابری و به‌ویژه با مشارکت فعال و برابر زنان در رهبری سیاسی، این قرن را به‌ نام زنان، به عصر رهایی زنان تبدیل کنیم. برنامه ما برای ایران فردا برقراری یک دموکراسی بر اساس آزادی، برابری و جدایی دین از دولت و لغو حکم اعدام است. برابری در آزادیها و حقوق اساسی برابری در مقابل قانون، برابری اقتصادی، برابری در خانواده و آزادی انتخاب پوشش و مشارکت فعال و برابر در رهبری سیاسی.)))

این سخنان در حالی بیان می شود که مناسبات درونی فرقه رجوی بشدت آلوده به تبعیض، خشونت، اجبار و تحمیلات مختلف تشکیلاتی و ایدئولوژیکی است. طی ۱۵ سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ تن از اعضا و فرماندهان فرقه رجوی با فرار از اشرف و لیبرتی موفق به آزادسازی خود شده و آمارهای شوکه کننده از سرکوب و ازدواج و طلاق اجباری ارائه داده اند که قابل تأیید در هر دادگاه بین المللی است. در این میان می توان از ده ها زن رهاشده از تشکیلات مافیایی رجوی مثال زد که با افشای سرکوبگری های رجوی، پرده از بسیاری مفاسد و جنایت های این زوج برداشتند. از جمله می توان به آمار صد زن مثله شده (بیرون کشیدن رحم و تخمدان برای از دست دادن احساسات عاطفی) از سوی خانم زهرا میرباقری – آمار صدها مورد عقد اجباری زنان شورای رهبری با مسعود رجوی از سوی خانم بتول سلطانی – گزارش زندانی و شکنجه کردن زنان، تهدید به قتل زنان در صورت درخواست جدایی از فرقه، خودکشی تعدادی از زنان، سر به نیست کردن چندین زن معترض و… از سوی خانم مریم سنجابی – موارد متعدد سوء استفاده از عواطف و احساسات خانواده ها و بخصوص زنان توسط مسعود رجوی که از سوی خانم ها: زهرا معینی، نسرین ابراهیمی، حمیرا و… افشا گردید، اشاره نمود که رسوایی شوکه کننده ای برای این تشکیلات تروریستی و مافیایی بدنبال داشت. همه اینها جدای از صدها گزارش دیگری است که توسط مردان جداشده از این فرقه گزارش شده است…

مریم رجوی در همین جلسه به صورت متوهمانه ای خطاب به زنان ایران! چنین گفته است:

(((شما و خواهران پیشتاز شما در لیبرتی می‌توانید و باید دیکتاتوری ولایت‌فقیه و بنیادگرایی و گروه‌های برآمده از آن با هر نام و نشان را از منطقه، جارو کنید و آزادی را به ایران، صلح را به منطقه و امنیت را به جهان بازگردانید. شما شایسته آن هستید که سرنوشت خود را در یک ایران بدون ولایت‌فقیه به‌دست بگیرید. زنان در مقاومت ایران برای آن مبارزه می‌کنند که مردم ایران‌، به‌ویژه زنان، آزاد باشند و حق مداخله در سرنوشت خود را به‌دست آورند.)))

وی بدون اشاره به جنایت هایی که مسعود رجوی در مورد زنان اعمال کرده، و بدون اشاره به وضعیت وخیم زنان بازمانده در لیبرتی که تحت فشارهای عصبی و روحی شدید قرار دارند ادعا کرده که زنان منفعل و روحیه باخته مجاهد در کمپ لیبرتی پیشتاز مبارزه بوده و می توانند دیکتاتوری را سرنگون سازند!. این ادعاهای خیالی در حالی بیان می شود که بازماندگان در این اسارتگاه دستساز رجوی، از حداقل حقوق انسانی خود بازمانده و قادر به رفع کمترین مشکلات و تهدیدات امنیتی، استقراری و پزشکی خود نیستند و برای گریز از این مقر خطرناک به سمت کشوری امن لحظه شماری می کنند.

مریم رجوی که از سالها قبل به جرم جنایت علیه بشریت و بخصوص به جرم جنایت علیه صدها زن عضو فرقه و همکاری با مسعود رجوی در سرکوب آنان و عقد غیرقانونی و غیرانسانی آنان با شوهرش باید محاکمه و مجازات شود، امروز از رهایی زن و حقوق آنان سخن می گوید!. به این زن جنگ افروز و سرکوبگر که به گواه شاهدان موجود بارها و بارها به طور مستقیم و یا غیرمستقیم (به واسطه زنانی چون مهوش سپهری، فائزه محبتکار، فهیمه اروانی و…) زنان مجاهد خسته از مناسبات را به مرگ و سربریدن در کنار باغچه (به شیوه داعش) تهدید کرده است باید گفت قبل از هرچیز بایستی حساب ده ها دختر جوان که در مناسبات غیرانسانی شما دست به خودکشی زده و یا به قتل رسیدند (مرجان اکبری، مینو فتحعلی، معصومه غیبی پور، مهری موسوی، آلان محمدی، هما بشردوست و…) را پس بدهید و به مردم ایران بگویید با چه استدلالی صدها زن را از شوهران قانونی خود جدا کرده و به اجبار وارد حرمسرای شوهرت (مسعود رجوی) کردی؟ تو با کدام حکم قانونی و شرعی بیش از صد زن را به بهانه های واهی مثله کردی تا عواطف و احساسات انسانی خود را از دست داده و تابع شما باقی بمانند؟ و امروز با چه حقی از زنان ایران سخن می گویی و خود را نماینده آنان فرض می کنی؟

آیا جز این است که تو و شوهرت صدها و هزاران دختر خردسال ایرانی را در سنین ۱۱ تا ۱۸ سالگی به جنگ و درگیری خیابانی کشانیده و به کشتن دادید؟ آیا دختران ۱۳-۱۴ ساله میلیشیا که آنان را ناآگاهانه به مسلخ کشانیدی کودک و نوجوان به حساب نمی آمدند که شما از آنان در جهت قدرت طلبی خویش سوء استفاده کردید؟ مگر آمار اینگونه دختران را خودتان انتشار نداده اید؟ مگر آنان را از مدرسه به مسلخ نبردید؟ امروز با کدام روئی دم از سوء استفاده جمهوری اسلامی از دختران و کودکان می زنید؟ چه کسی این سوء استفاده را پایه ریزی کرد؟ چه کسی حتی بعد از سقوط صدام، دختران نوجوان را با فریب به عراق و به قرارگاه اشرف که به گفته خودتان رزمگاه و صحنه جنگ است کشانید؟
مردم فریبی را کنار بگذارید چون چهره خیانتکار و جنایت پیشه شمایان به حدی لو رفته که دیگر قادر نیستید برای زنان ایرانی جلسه سخنرانی بگذارید و مجبور هستید مشتی زنان غربی و عربی را با صرف هزینه های نجومی به جلسات خود دعوت کنید. شما دیگر در ایران هیچ جایی ندارید و خیانت شما به امید و اعتماد ملت ایران، هرگز فراموش شدنی نیست.

حامد صرافپور
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
۲۹ فوریه ۲۰۱۶

(پایان)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : حامد صرافپور

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آرشیو موضوع : زنان

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید