مجید روحی:مریم قجر عضدانلو حنایت دیگر رنگی ندارد

0
1274

مریم قجر عضدانلو حنایت دیگر رنگی ندارد (البغدادی، رجوی و روز زن)

مجید روحی، ایران اینترلینک، دوم مارس ۲۰۱۶:… مریم قجر عضدانلو! جنابعالی که در سخنرانی های هرساله دم از حقوق زنان می زنید و الی آخر…  حاج مسعود رجوی پیش از چهارصد تن از زنان بی همسر را در حضور خودتان به عقد خودش در آورد. مریم قجر عضدانلو! جنابعالی که در سخنرانی های هرساله دم از حقوق زنان می زنید و الی آخر… به دستور خودتان تعداد قابل توجهی از زنان معترض و خواهان جدایی از فرقه و … 

لینک به اینترلینک

لینک به صفحه فیسبوک آقای روحی

مریم قجر عضدانلو حنات دیگه رنگی نداره مثل این میمونه که بگویند ابوبکر البغدادی سرکرده داعش نیز به مناسبت روز زن مراسم برپا کرده است.

 مجید روحیروز جهانی زن هر ساله در ۸ مارس برگزار می‌شود این روز، روز بزرگِ برپایی جشن‌هایی برای زنان در کل جهان است.

فرقه زن ستیز حاج مسعود رجوی در اقدامی فریبکارانه به بهانه روز جهانی زن، نمایش خیمه شب بازی تازه ای را از سر گرفته است. مریم قجر عضدانلو و شرکاء با هزینه های نجومی دریافتی از آل سعود و سرویس های جاسوس بیگانه، جمعی از مگسان دور شیرینی، دانشجویان بی پول و باز نشستگان و پیرزنان جیره خوارش از کشورهای عربی و آفریقای و سمالی و روسی و هندی و……از خیابان های اروپا و گدایان آمریکا را به دیسکو پارتی مریم قجر عضدانلو به پاریس کشانده است تا بدینوسیله مرحمی بر درد بی درمانشان گذارند و روحیه باختگان بیمار فرقه از لیبرتی تا آلبانی و پاریس را امیدی موقت بخشند.

مریم قجر عضدانلو هم که نام «رئیس جمهور خود برگزیده ایران» را یدک می کشد، برایشان از آزادی زن سخن می گوید و مریم قجر عضدانلو هم که تریبونی و بلندگویی مفت پیدا کرده است سخن می گوید و از کف زدن خودشان برای خودشان و مریم قجر عضدانلو لذت می برد

این داستانی است که هر سال تکرار می شود. چند نکته قابل توجه است که فکر کنم به ذهن هرکسی که با سیستم زن ستیز فرقه رجوی آشنایی داشته باشد هم زده باشد. خصوص که این گردهمای های بی رمق و تکراری دیگر نظر چندانی جلب نمی کند.

مریم رجوی البغدادی مجاهدین خلق روز زن

مریم قجر عضدانلو! تو را چه کسی بعنوان رئیس جمهور مادام العمر انتخاب کرده است؟ هر رئیس جمهوری، هر رهبر حزبی، هر مقام سیاسی، چهار سال یکبار، پنج سال یکبار و در برخی موارد هفت سال یکبار، عوض می شود و افراد دیگری جای آنها را می گیرند، آیا جناب عالی قصد ندارید از این کرسی کذایی و خیالی و مالیخولیایی خودتان دل بکنید؟

مریم قجر عضدانلو! جنابعالی که در سخنرانی های هرساله دم از حقوق زنان می زنید و الی آخر… چرا بیش از هزار زن نگونبخت را بیش از چندین سال در جهنم عراق حبس کرده اید و از تمامی امکانات دنیای امروزی منع کرده اید؟

تمامی زنهای فرقه نه دسترسی به تلفن برای ارتباط با خانواده هایشان را دارند و نه رسانه های عمومی و نه اینترنت .

 تمامی این زنان نگونبخت طی چندین سال اخیر و تمامی مدتی که در تشکیلات فرقه بوده اند نه حتی یکبار امکان آرایش کردن داشته اند و نه امکان بچه دار شدن و نه امکان عشق ورزیدن و مورد عشق قرار گرفتن. این زنان نگون بخت که تحت عنوان شورای رهبری انتخاب کرده اید، همگی بایستی یک شوهر مشترک داشته باشند به نام حاج مسعود رجوی و عشقشان را نثار یک نفر حاج مسعود رجوی کنند که که حاج مسعود رجوی نه معنی عشق را می داند و نه معنی انسانیت و نه ذره ای وجدان بشری در او یافت می شود.

مریم رجوی البغدادی داعش مجاهدین خلق وز زن

مریم قجر عضدانلو! جنابعالی که در سخنرانی های هرساله دم از حقوق زنان می زنید و الی آخر…  حاج مسعود رجوی پیش از چهارصد تن از زنان بی همسر را در حضور خودتان به عقد خودش در آورد.

مریم قجر عضدانلو! جنابعالی که در سخنرانی های هرساله دم از حقوق زنان می زنید و الی آخر… به دستور خودتان تعداد قابل توجهی از زنان معترض و خواهان جدایی از فرقه و پس ازتحمل فشار و شکنجه و زندان درفرقه به قتل رسیده اند  . مرجان اکبری . الان محمدی و…..

مریم قجر عضدانلو! جنابعالی که در سخنرانی های هرساله دم از حقوق زنان می زنید و الی آخر…  تجاوز جنسی  به زنان در فرقه  ازدواج اجباری _ و حرمسرا سازی  با استفاده از چند صد زن تحت نام فریب “شورای رهبری” چگونه قابل توجیه می باشد؟

مریم قجر عضدانلو! جنابعالی که در سخنرانی های هرساله دم از حقوق زنان می زنید و الی آخر…  قاچاق زنان تحت فریب از اروپا و امریکا و ایران و پاکستان و افغانستان به عراق و با زور و دروغ و کلک آوردن به فرقه آن هم زیر سن قانونی چرا و به کدام دلیل صورت گرفته است؟

مریم قجر عضدانلو! جنابعالی که در سخنرانی های هرساله دم از حقوق زنان می زنید و الی آخر…  درمناسبات تشکیلاتی فرقه  ده ها سند افشا شده از جمله زنان فرقه که تحت بهره کشی سیستماتیک . فیزیکی . جنسی . احساسی قرار داشته و دارند لذا محرومیت زنان از ابتدایی ترین حقوق انسانی در مناسبات را چگونه می توان نوجیه و تفسیر نمود؟

مریم قجر عضدانلو! قبل از حقوق زنان، حق انسان و انسانیت ارجحیت دارد مریم قجر عضدانلو به چه حقی سه هزار انسان را فریفته و در لیبرتی در زیر بمب و موشک و گلوله نگهداشته اید و در حالی که امکان خارج کردن آنها را دارید همچنان اصرار بر ماندن آنها در عراق را دارید؟

 این درحالی است که مریم قجر عضدانلو خودت و شوهرت که ادعای رهبری و پیشتاز بودن را دارید در ساحل امن به زندگی و خوشگذرانی می پردازید ظاهرا زندگی در حومه پاریس با زندگی در لیبرتی و گرمای بیش از پنجاه درجه و موشک و بمباران تفاوتی دارد!

مریم قجر عضدانلو در تمامی صحبتهایتان یک خط در میان از حاج مسعود رجوی بعنوان تنها مدافع زنان نام می برید. این جناب حاج مسعود رجوی شوهر شما کسی است که چهارصد زن را به عقد و نکاح رسمی خود در آورده و با همه آنها چه به صورت تکی و چه بصورت جمعی همخواب شده است این کار نامش دفاع از حقوق زنان است؟

مریم قجر عضدانلوهمین  حاج مسعود رجوی شوهر شما بیش از چندین سال است که از ترس، مخفی شده و جرأت نمی کند خودش را نشان دهد در حالی که این همه آدم را در خطرناک ترین جای ممکن نگهداشته است  این رسم انسانیت و دفاع از حقوق انسانی  و حقوق زنان است؟

حرفها , دروغها , شعارها و ادا واطوارهای تکراری مریم قجر عضدانلو بی سواد و عقده ای هر ساله در گرامیداشت روز زن به واقع تهوع آوراست.  اگر کسی سخنرانی مریم قجر عضدانلو را در سالهای قبل از تلوزیون سیمای سازش فرقه دیده باشد می بینید که هر ساله فقط آخر صحبتهایش تغییر کرده است اون هم اسامی جدیدی از زنانی که مریم قجر عضدانلو و شوهرش حاج مسعود رجوی به قربانگاه فرستاده اند جدید است وگرنه تمام صحبتها مریم قجر عضدانلو تکراری و به قول معروف کپی پیست از روی نوشته های سال قبلش است.

حقیقت این است که تشکیلات و افکار مریم قجر عضدانلو در سالهای ما قبل تاریخ است و فقط مریم قجر عضدانلو با لباسهای رنگی و جملات زیبایی که از دیگران کپی و حفظ می کند می خواهد سر دیگران شیره مالیده و افکار عقب مانده خودش و فرقه اش را به خورد دیگران بدهد.

ما الان در دنیاى مدرن با پیچیده ترین ترفندها، مریم قجر عضدانلو و حاج مسعود رجوی شوهرش به شدت زنان نگونبخت را در تشکیلاتش فرقه تحت استثمار قرار داده اند و بعنوان بردگان و فرمانبر بدون چون و چرا براى مطامع شخصى خودشان استفاده میکنند.

مریم قجر عضدانلو زن ستیز زمانه، کسی که بیش از هزار زن سیه روز را در جریان قاچاق انسان به عراق و فرقه کشاند، امروز با سوء استفاده از ناآگاهی هواداران اجاره ای، بر آن است تا به عوامفریبی و فرافکنی ادامه دهد، ناقض حقوق هر مرد و زن، حامی و مدافع زنان جهان شده!  مریم قجر عضدانلو پیر عجوزه مکار خیال می کند با پول و پارتی، بزن و بکوب و رقاصی می تواند اعتبار و ارزش از دست رفته خود و حاج مسعود رجوی شوهر زنبازه اش را باز یابد.

مریم قجر عضدانلو مدعی دروغین دفاع از زن، به مناسبت روز زن در پاریس بساط عیش و نوش به راه انداخته است. به فریاد و فغان مادران فرزند ربوده شده و زنان بی سرپرست که در اطراف کمپ لیبرتی در انتظار چند دقیقه ملاقات با عزیزانشان هستند، توجهی نمی کند.

مریم رجوی البغدادی مجاهدین خلق داعش روز زن

در همین روزها گشتاپوی افسار بریده حاج مسعود رجوی و فرقه اش ، خانواده ها را سنگباران می کنند تا صدایشان را در گلو خاموش کنند، عجبا مریم قجر عضدانلو شیاد زمانه به فکر روز زن و زندگی افتاده است! جیره خوران اجاره ای و سیاه لشگران کرایه ای را به دور خود جمع کرده تا ساعتی خوراک تبلیغاتی برای رسانه های تروریستی وابسته به خود تهیه کند. جماعتی هم که حاج مسعود رجوی و فرقه اش را نمی شناسند، فقط به سفره چرم و شیرینش توجه دارند، ناآگاهانه برایش کف می زنند و سوت و هورا می کشند.

ظلم و ستمی که از سوی مریم قجر عضدانلو علیه زنان گرفتار در فرقه رجوی اعمال شده است، کمتراز جنایات صورت گرفته شده توسط داعش علیه زنان ایزدی عراق نیست وقتی خبر از برگزاری خیمه شب بازی مریم قجر عضدانلو به مناسبت روز جهانی زن را می شنویم، درست مثل این است که بگویند ابوبکر البغدادی سرکرده داعش نیز به مناسبت روز زن مراسم برپا کرده است!

مریم قجر عضدانلو باید حقوق نقض شده زنان فرقه را به آنان بازگرداند، به حقوق بشر احترام بگذارد، روز زن پیشکش مریم قجر عضدانلو باد، مریم قجر عضدانلو را معاف می کنیم تا سراغ بازنشسته بازی روزمره اش برود و از این بیشتر سر خودی و بیگانه را شیره نمالد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : زنان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید