سرنگونی ؛ استراتژی یا وسیله فریب اعضا

0
952

سرنگونی ؛ استراتژی یا وسیله فریب اعضا

سید حجت سید اسماعیلی، ایران دیدبان، سوم مارس ۲۰۱۶:…  «سرنگونی»، سال هاست که به یک شعار بی مصرف و بی محتوا که توسط رهبران نادان این گروه سر داده میشود تبدیل شده است و چیزی که از آن باقی مانده تنها یک نوشته بر روی یک تکه کاغذ است که هر سال بر سفره هفت سین مجاهدین تحمیل میشود. تا شاید بتوان برای چند صباح دیگر اعضای نگون بخت را در تشکیلات مجاهدین نگه داشت. و ذهن آنان را به … 

لینک به منبع

«سرنگونی» ؛ استراتژی یا وسیله فریب اعضا

سیدحجت سیداسماعیلی
عضو پیشین شورای مرکزی مجاهدین

«سرنگونی»، سال هاست که به یک شعار بی مصرف و بی محتوا که توسط رهبران نادان این گروه سر داده میشود تبدیل شده است و چیزی که از آن باقی مانده تنها یک نوشته بر روی یک تکه کاغذ است که هر سال بر سفره هفت سین مجاهدین تحمیل میشود. تا شاید بتوان برای چند صباح دیگر اعضای نگون بخت را در تشکیلات مجاهدین نگه داشت. و ذهن آنان را به انبوه سوال ایجاد شده در خصوص خط، استراتژی ، ایدئولوژی و سیاست گِل گرفت.

اگر نگاهی به گذشته نه چندان دور و شعارهای سرنگونی مجاهدین بیندازیم خیلی بهتر میتوان عمق نگاه تحقیر آمیز رهبران آنان در حق اعضای دربند این گروه را دریافت.

حال باید ماند و دید رهبران نادان و خیالپرداز مجاهدین با چه ترفند جدیدی در نوروز ۱۳۹۵ به صحنه خواهند آمد.

آنچه که ذیلا آورده میشود تنها گوشه ای از فریب کاریهای مجاهدین در حق اعضای در بند این گروه است.

مراسم تحویل سال ۱۳۹۰ و بخشی از صحبت های مریم رجوی:

« . . . نوروز ۱۳۹۰ نوروز قیام های ایران . . . آغاز عصر آزادی و دموکراسی . . . عصر زنان و جوانان و عصر حاکمیت مردم .. . . »

مریم رجوی در کنفرانس پاریس: «زمان سرنگونی ملاها در ایران فرا رسیده است»

کنفرانس بین‌المللی در پاریس با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

خروج مجاهدین از لیست آمریکا، چشم‌انداز تغییر در ایران در سال ۲۰۱۳ – ۲۷آبان ۱۳۹۱ (۱۷نوامبر ۲۰۱۲)

خبرگزاری فرانسه: مریم رجوی: «زمان سرنگونی ملاها در ایران فرا رسیده است»

خبرگزاری فرانسه ۱۷نوامبر ۲۰۱۲ (۲۷آبان) پاریس

روز شنبه مریم رجوی در پاریس گفت خروج مجاهدین خلق از لیست تروریستی ایالات متحده تعادل‌قوا را در ایران تغییر داده و راه را برای بالا گرفتن جنبشی که قادر است ملاها را سرنگون کند باز کرده است.

خبرگزاری اسپانیا در تاریخ ۲۷ آذر ۹۱ به دیدار مریم از اسپانیا اشاره می‌کند : مریم رجوی عنوان می‌نماید که بهار ایران به حاکمیت آخوندها خاتمه می‌دهد .!!

سایت وای او نیوز ( تلویزیون والدوآز – فرانسه ) به تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳ به نقل از مریم رجوی عنوان می‌کند که زمان سرنگونی ملاها در ایران فرا رسیده است .!!

در مراسم افتتاحیه اجلاس میاندوره‌ای شورا به تاریخ ۲۸ دی سال ۹۱ مریم رجوی باز هم عنوان می‌کند که وارد مرحله سرنگونی شدیم و باید در آینده نزدیک رژیم سرنگون شود .

تلویزیون العربیه در ۱۴ بهمن ۹۱ خبری مبنی بر گردهمایی بین المللی در پاریس با حضور مریم رجوی پخش نمود که در آنجا به نقل از مریم قجر عنوان می‌نماید که امسال سال تغییر در ایران می‌باشد .!!

سخنرانی مریم در مجلس ملی فرانسه به تاریخ دوم اسفند ۹۱ : حکومت ایران در مرحله سرنگونی قرار گرفته است .!!

مجاهدین خلق مریم رجوی و سرنگونی

مجاهدین خلق مریم رجوی و سرنگونی

مجاهدین خلق مریم رجوی و سرنگونی

مجاهدین خلق مریم رجوی و سرنگونی

*** 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید