مجموعه اسامی منتقل شدگان از کمپ لیبرتی به کشور ثالث

0
1495

  طبق اطلاعیه کمیساریای عالی پناهندگان تا پایان سال 2015 بیش از 1100 نفر از ساکنان لیبرتی به کشور ثالث منتقل شده اند. اسامی تمام کسانی که تا کنون منتقل شده اند در این لیست نیست. ما فقط اسامی که در رسانه های دیگر آمده را منتشر میکنیم. در غیر اینصورت در صورت امکان به خانواده های منتقل شدگان اطلاع داده ایم. – تعدادی از ساکنان لیبرتی با گرفتن وکیل از طرف خانواده هایشان موفق به بیرون آمدن از عراق شده اند. اسامی آنها نیز نزد کمپین محفوظ است. اسامی کسانی که با جدا شدن از مجاهدین در عراق به اشکال مختلف به کشورهای دیگر رفته اند نیز در این لیست نیامده. – با توجه به اینکه انتقال ها ادامه دارد، اسامی انتقالی ها در سال 2016 را در فرصتی دیگر اضافه خواهیم کرد.

مجموعه اسامی منتقل شدگان از کمپ لیبرتی به کشور ثالث

عاطفه اقبال ـ 03.03.2016

لینک به مجموعه اسامی منتقل شدگان از لیبرتی به کشور ثالث -2013.2015

چند نکته در حاشیه انتشار این مجموعه

احتمال مستعار بودن برخی از اسامی یا تغییرات جزئی در نامها وجود دارد. اگر دوستان تصحیحاتی در تاریخها یا اسامی دارند میتوانند به ایمیل کمپین ارسال کنند.

–  طبق اطلاعیه کمیساریای عالی پناهندگان تا پایان سال 2015 بیش از 1100 نفر از ساکنان لیبرتی به کشور ثالث منتقل شده اند. اسامی تمام کسانی که تا کنون منتقل شده اند در این لیست نیست. ما فقط اسامی که در رسانه های دیگر آمده را منتشر میکنیم. در غیر اینصورت در صورت امکان به خانواده های منتقل شدگان اطلاع داده ایم.

تعدادی از ساکنان لیبرتی با گرفتن وکیل از طرف خانواده هایشان موفق به بیرون آمدن از عراق شده اند. اسامی آنها نیز نزد کمپین محفوظ است. اسامی کسانی که با جدا شدن از مجاهدین در عراق به اشکال مختلف به کشورهای دیگر رفته اند نیز در این لیست نیامده.

با توجه به اینکه انتقال ها ادامه دارد، اسامی انتقالی ها در سال 2016 را در فرصتی دیگر اضافه خواهیم کرد.

–  اسامی زخمی ها و کشته شدگان در حملات موشکی به کمپ اشرف و لیبرتی که توسط رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و دست اندرکارانش در عراق صورت گرفت. بصورت تکمیلی به این جزوه اضافه خواهد شد.

توضیح مهم :اسامی تائید شده برای انتقال در اختیار سازمان ملل، کمیساریای عالی پناهندگان، آمریکا، آلبانی، عراق و دیگر کشورهایی که آنها را پذیرفته اند، همچنین رژیم جمهوری اسلامی قرار دارد. بعد از انتقال نیز این اسامی در رسانه های مختلفی قبل از کمپین انتشار یافته است. بنابراین انتشار این اسامی از طرف کمپین هیچ مسئله امنیتی برای ساکنان لیبرتی و خانواده هایشان ایجاد نمیکند. این انتشار جهت اطلاع خانواده های ساکنان لیبرتی صورت میگیرد.

به امید انتقال هر چه سریعتر تمامی ساکنان لیبرتی در امنیت و سلامت کامل از قتلگاه عراق به کشور ثالث و با آرزوی اینکه با این انتقال دست سردمداران قاتل رژیم جمهوری اسلامی از جان ساکنان لیبرتی کوتاه گردد.

ما بار دیگر می گوییم : تنها راه نجات ساکنان لیبرتی انتقال فوری تمامی آنها به کشور ثالث و امن است. اجازه نداده و نخواهیم داد ساکنان لیبرتی تبدیل به مهره هایی برای معامله طرفین شوند. توطئه و معامله بر سر جان ساکنان لیبرتی از هر طرفی که باشد موقوف!

 عاطفه اقبال – 22 فوریه 2016

از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

http://campaignliberty2013.blogspot.fr/

 campaign.liberty@yahoo.com ایمیل کمپین

لینک به مجموعه اسامی منتقل شدگان از لیبرتی به کشور ثالث -2013.2015

منبع:پژواک ایران

ـــــــــــــــ

آرشیو موضوع : آلبانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید