ایران فانوس: زنان، قربانیان دوم فرقه رجوی

0
1088

زنان، قربانیان دوم فرقه رجوی 

ایران فانوس، نهم مارس ۲۰۱۶:…  زنان را از این بابت قربانیان دوم می نامیم، چون کودکان فرقه به دلایل زیاد قربانیان اول بودند. آنان در مناسبات فرقه از به دنیا آمدن تا روز جداشدن از والدین و تا شکار شدن و کشته شدن و خودزنی و ویرانی تمام عیار، خود انتخاب نکرده و جملگی به آنان تحمیل شده و حتی زبان اعتراض نداشتند. برعکس زنان فرقه که هر از گاه و به تناسب یک یا چند درصد نسبت به مردان شانس رهایی و فرار از تشکیلات … 

لینک به منبع

زنان، قربانیان دوم فرقه رجوی

به مناسبت روز جهانی زن که هر ساله روز هشتم مارس برگزار می گردد، روز سه شنبه از طرف انجمن زنان در شهر کلن آلمان، مراسمی به مناسبت زنان در فرقه رجوی، برگزار شد که در این مراسم تعدادی از انجمنهای حقوق بشری و منجمله دو تن از اعضای کانون سیاسی ـ فرهنگی ایران فانوس، حضور داشتند. در مراسم یاد شده که ساعتها به طول انجامید، تعدادی از حضار شرکت کننده وضعیت بغرنج و بغایت شکننده زنان در فرقه رجوی را که خود از نزدیک شاهد آن بودند را به تفصیل شرح دادند.

زنان را از این بابت قربانیان دوم می نامیم، چون کودکان فرقه به دلایل زیاد قربانیان اول بودند. آنان در مناسبات فرقه از به دنیا آمدن تا روز جداشدن از والدین و تا شکار شدن و کشته شدن و خودزنی و ویرانی تمام عیار، خود انتخاب نکرده و جملگی به آنان تحمیل شده و حتی زبان اعتراض نداشتند. برعکس زنان فرقه که هر از گاه و به تناسب یک یا چند درصد نسبت به مردان شانس رهایی و فرار از تشکیلات فرقه را دارند، توانستند به سهم خود مناسبات مادون برده داری فرقه و ایضاً شرایط فوق استثمار از زنان فرقه را شرح داده و به سمع افکار عمومی برسانند.

در فرقه مجاهدین زنانی که اکثراً به خاطر حفظ مناسبات خانواده ناگزیر پایشان به درون مناسبات فرقه و به ویژه در خاک عراق انجامید، از دو سو داخل و خارج، تحت فشار و استثمار قرار دارند. آنان به دلایل جدایی از همسر و فرزند و خانواده و محیط امن و قانونی، اگر تصمیم به اعتراض و جداشدن داشته باشند، می بایست شرایط سر به نیست شدن، زندان، شکنجه، محاکمه، نشستهای ارعاب و انواع و اقسام حصر و سیم خاردار و موانع را پشت سر نهند که کار هر زن معمولی نیست. یکی از روزها وقتی زنی مجاهد قصد اعتراض داشت، مسئولش که نسرین نام داشت با تحقیر به او حکم کرد، مرد می خواهی؟ اشکال ندارد، ما تو را جایی می فرستیم که صد مرد عرب دور و برت باشند و کاملاً از مرد سیر بشوی!

این یکی از صدها موانع پیش پای معترضین و انتخاب یک زن مجاهد بود که فرقه پاسخش به انتخاب و اعتراض زن نگونبخت را با مرد و صد مرد عرب، داده و پاسخ دیگری در این رابطه نداشت.

یکی از صدها موانع و حصر و درماندگی و استثمار زنان در داخل تشکیلات را که از انواع شست و شوی مغزی و جو جنون آمیز و غسل هفتگی و عملیات جاری و لحظه و حوض و رقص رهایی و معراج و سایر موانع دیگر را بگذریم، استفاده جنسی از زنان است که آنان می بایست جهت ارضاء مردان و حفظ امنیت رهبری، دست به دست می شدند و این دست به دست شدن را مناسبات فرقه، رشد و ارتقاء می نامید. همان طور که در مورد و آزمون اول، مریم قجر عضدانلو را چنین کردند و او توانست توسط رهبری فرقه تا ریاست جمهوری ایران، ارتقاء صلاحیت پیدا کند و مهریه اش نیز همه کشور و مردم ایران باشد!

بنابراین رهبری فرقه قوانین و روشهای احمقانه و مالیخولیایی را در مورد زنان و مردان مجاهد به کار برد و الگویش از نوع مریم قجر و مهدی ابریشم چی، بود. زنانی که پس از جداشدن از خانواده و خویشتن خود، می بایست در مقابل مردان لعین، عفریته و شیطان خطاب می شدند و هر گونه نزدیکی با مردان، گناه و حرام تلقی می شد و این نزدیکی همه مراسم و مناسبتها را شامل می شد به طوری که در پمب بنزین نیز زنان و مردان اجازه بنزین زدن همزمان را نداشتند. رهبری فرقه مسعود رجوی، جهت حفظ و تحقیر و ویرانی تمام عیار زنان در داخل تشکیلات، به آنان حکم کرد که اگر شما مبارزه بکنید و کشته بشوید، بازهم به بهشت نخواهید رفت، چون شما پشت مردان تان قرار خواهید گرفت و لذا اگر می خواهید بدون چون و چرا وارد بهشت بشوید و در سازمان مانند مریم ارتقاء حاصل کنید، می بایست جزو زنان حرم و زنان رهبری بدون گناه و خطا، باشید و در روز حشر بدون سئوال و جواب، وارد بهشت شوید، هم دنیا و هم آخرت را داشته باشید و در این رابطه هرگونه انتخاب دیگر گناه و حرام و ضد مبارزه و النهایه حکم اعدام خواهد داشت.

در بحث انقلاب ایدئولوژیک که زنان ظاهراً می بایست از قید و شر مردان آزاد شده تا بتوانند از طریق پشت رهبری به بهشت بروند، آنان ناگزیر بودند به موازات سه طلاقه شدن از همسران قبلی، سه مرد را در درون تشکیلات مهار و راضی نگهدارند. مردان سابق را در حین نارضایتی، رهبری را به خاطر مبارزه و بهشت رفتن و النهایه نیروی جدیدالورود را در صورت نیازش به زن که اینها همه در بحث انقلاب ایدئولوژیک و موضوع آقاجمال، آمده است.

بدین صورت، زنانی که در تشکیلات همه نوع استثمار و سوء استفاده را تجربه کرده و داعش و داعشیان تاریخ هنوز آنها در خواب ندیده اند، زنان مجاهد هر از گاه و به مناسبتهای مختلف می بایست آلام و رنجهای خود را در نمایشات تلویزیونی و در شوهای بیرونی، معکوس جلوه دهند تا اینها نمکی بر زخمهای شان باشد و فکر و اندیشه عدم تمکین به خواستهای مالیخولیایی رهبری فرقه به سرشان نزند و مانند مریم قجر در مناسبتهای مختلف و برای شکار نیرو و دلخوش کردن اربابان جنگ و سرمایه، استثمار بی رحمانه در درون تشکیلات را به مثابه ارتقاء و آزادی زنان تبلیغ کنند.

به هر رو کانون سیاسی ـ فرهنگی ایران فانوس، روز هشتم ماه مارس را به همه زنان جهان تبریک گفته و آرزوی آزادی و رهایی همه زنانی که در این کره خاکی زندگی می کنند را داریم و ضمناً از همه نهادهای بین المللی و حقوق بشری و انسانهای آزاده، استدعای کمک و مساعدت در راه آزادی زنانی که هنوز در قید و بند فرقه سادیستی ـ مازوخیستی رجوی به سر می برند را داریم.

کانون سیاسی ـ فرهنگی ایران فانوس

________________________________________


https://youtu.be/qm83fuC5xNE

چرا روز جهانی زن شکل گرفت؟ زنان همچنان در کشاکش نابرابری جنسیتی

بیش از یک قرن است که روز جهانی زن توجه همگانی را به مصائب و …

چرا روز جهانی زن شکل گرفت؟ زنان همچنان در کشاکش نابرابری جنسیتی

آرشیو موضوع : زنان

سمینار منتقدین فرقه رجوی در مرکز شهر کلن آلمان به مناسبت هشتم مارس ۲۰۱۶ روز جهانی زن قسمت اول

سمینار منتقدین فرقه رجوی در مرکز شهر کلن آلمان به مناسبت هشتم مارس ۲۰۱۶ روز جهانی زن قسمت اول

روز شنبه پنجم مارس 2016 کانونهای آوا، ایران قلم ،ایران فانوس و انجمن زنان متشکل از شخصیتهای منتقدین فرقه رجوی و همینطور شخصیتهائی از ایرانیان در جلسه حضور یافتند و به نقد و بررسی فرقه رجوی پرداخته و مجددا به این فرقه مخرب نه گفتند. این جلسه در حالی برگزار شد که فرقه رجوی که از این گرد …ادامه مطلب

کانون وبلاگ نویسان :نگاهی به رهایی زن از دیدگاه مجاهدین خلق

سمینار منتقدین فرقه رجوی در مرکز شهر کلن آلمان به مناسبت هشتم مارس ۲۰۱۶ روز جهانی زن قسمت اول

نگاهی به رهایی زن از دیدگاه مجاهدین خلق  کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی، پنجم مارس ۲۰۱۶:…  الیزابت روبین، نویسنده ی نیویورک تایمز اولین زنی بود که در سال ۲۰۰۳ لقب فرقه را برای سازمان مجاهدین در مقاله اش بکار برد او برای تهیه گزارش از زنان اشرف به این قلعه مخوف و

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید