حاج مسعود رجوی و سرنگونی با ترقه های چهارشنبه سوری

0
411

حاج مسعود رجوی و سرنگونی با ترقه های چهارشنبه سوری

مجید روحی، ایران اینترلینک، نهم مارس ۲۰۱۶:…  این توهم ناشی از عدم اطلاع از فرهنگ عمومی و جامعه کنونی ایران است. کسانی که قریب به چندین سال است از جامعه خارج شده و هیچگونه ارتباطی با جامعه نداشته اند چگونه می خواهند برای چنین جامعه ای نسخه بپیچند و معضلات آنرا درمان کنند. بر فرض اینکه در چهارشنبه سوری چندین نقطه شلوغ شد و تظاهرات کردند و حتی علیه آخوندهای دجال هم شعار دادند این چه … 

لینک به منبع

لینک به صفحه فیسبوک آقای روحی

آیا حاج مسعود رجوی و فرقه اش که با تانک و توپ نتوانستند آخوندهای دجال را سرنگون کنند واقعا با ترقه بازی و چهارشنبه سوری می توانند کاری از پیش ببرند؟

مجید روحیچندین سال است که حاج مسعود رجوی و فرقه اش در آستانه مراسم سنتی شب آخرین چهارشنبه سال تمام اعوان و انصار خود را به کار گرفته  و با استفاده از تمامی ابزار های تبلیغاتی خود سعی می کنند این جشن باستانی را به نمادی برای اعتراض به نظام اسلامی تبدیل کنند. اما حاج مسعود رجوی و فرقه اش راه به جایی نمی برند.

اگر حاج مسعود رجوی و فرقه اش قصد دارند به هر قیمتی این مراسم باستانی را به عنوان تقابل بین مردم و نظام معرفی کنند پس بهتر است حاج مسعود رجوی و فرقه اش جهان بینی خود را نسبت به این  قبیل سنت ها که در بیشتر کشور های دنیا مرسوم است مورد نگرش مجدد قرار دهند.

البته سواد حاج مسعود رجوی و فرقه منفورش به حدی نازل است که نمی دانند جشن هایی مانند چهارشنبه سوری در بسیاری از کشورهای دیگر هم برگزار می شود. پس آیا می توان آن را مستندی برای اعلام نارضایتی مردم آن کشور از دولت مطبوع خود بیان کرد؟

سالهاست این ادعای مضحک حاج مسعود رجوی و فرقه اش در ارتباط با  آیین چهارشنبه سوری مطرح می شود اما تا به حال حاج مسعود رجوی و فرقه اش به چه دستاوردی در این زمینه رسیده اند؟

نتیجه این تقلای حاج مسعود رجوی و فرقه اش درباتلاق فریب و خیال پردازی چیست؟

آیا وقت آن نرسیده برای یکبار هم که شده حاج مسعود رجوی و فرقه اش با خودشان خلوت کنند که این همه تلاش از چندین روز قبل از چهارشنبه سوری، این همه مانور تبلیغاتی و این همه دروغ و خیال پردازی چه نتیجه و دستاوردی غیر از مفتضح شدن در پیشگاه مردم ایران  و خانواده های پشت درب لیبرتی برای آنان  داشته است؟

یقینا باور این حقیقت که مردم ایران فرقه رجوی را به دست فراموشی سپرده اند برای حاج مسعود رجوی بسیار سخت و درد آور است و دارو دسته حاج مسعود رجوی و فرقه اش  همانند  دفعات گذشته  این بار هم طعم تلخ حقیقت را می چشند و پس از آن همه فراخوان و اخبار جعلی  و دروغ و فریب کاری بازهم در برابر مردم ایران مفتضح میشوند.

حاج مسعود رجوی و فرقه اش گمان می‌کنند اگر این خیال‌بافی و دروغ پردازی‌ها را در حجم انبوه انجام دهند دروغهایشان باور پذیر می شود ولی درک ننموده اند که این وضعیت تنها نشان دهنده استیصال و درماندگی حاج مسعود رجوی و فرقه مفلوکش است  نه چیز دیگر.

حاج مسعود رجوی و فرقه اش که اساسا حیات و رشد و نمو خود را روی ناهنجاریها و خرابکاریها و همینطور اتفاقات ناگوار سوار شده است، همیشه از این جریانات آنهم از نوع فاجعه بار آن استفبال میکنند و نام این افراد شرور که باعث مرگ صدها نفر می شوند را «جوانان میهن» می گذارد.

سرمایه گذاری حاج مسعود رجوی و فرقه اش روی این است که با این اتفاقات اعتراضی و سر و صدایی شکل بگیره که بتوانند از آن برای خود بهره برداری کنند.

هر ساله شاهد این هستیم که حاج مسعود رجوی و فرقه اش با صرف هزینه های زیاد و تبلیغات گسترده سعی می کنند از این مسئله برای خود بهره برداری کنند ولی خوشبختانه هر ساله بور تر از سال قبل به همان نقطه اول خود برمیگردند.

آیا حاج مسعود رجوی و فرقه اش که با تانک و توپ نتوانستند آخوندهای دجال را سرنگون کنند آیا واقعا با ترقه بازی و چهارشنبه سوری می توانند کاری از پیش ببرند؟

سالهاست در تشکیلات فرقه رجوی در روز چهارشنبه سوری حاج مسعود رجوی و مسئولین فرقه اتاق عملیات تشکیل می دادن و سرپلهای فرقه رجوی در ایران که وجود خارجی نداشتن در تماس مستقیم بودند با حاج مسعود رجوی و اتاق عملیات مثلا لحظه به لحظه گزارش می دادند ولی دریغ از یک خبر هیجان انگیز.

این توهم ناشی از عدم اطلاع از فرهنگ عمومی و جامعه کنونی ایران است. کسانی که قریب به چندین سال است از جامعه خارج شده و هیچگونه ارتباطی با جامعه نداشته اند چگونه می خواهند برای چنین جامعه ای نسخه بپیچند و معضلات آنرا درمان کنند.

بر فرض اینکه در چهارشنبه سوری چندین نقطه شلوغ شد و تظاهرات کردند و حتی علیه آخوندهای دجال هم شعار دادند این چه نقشی در تحولات اوضاع و احوال سیاسی خواهد داشت؟

 آیا رژیم سرنگون خواهد شد؟

جمهوری اسلامی که بحرانهای بسیار بزرگتری مثل جریانات سال ۸۸ را پشت سر گذاشته است قطعا از پس چنین شلوغی هایی برخواهد آمد اما آنچه که برای حاج مسعود رجوی و فرقه اش باقی می ماند توهم فعال بودن در جامعه کنونی ایران است.

در پایان: حاج مسعود رجوی و فرقه اش که سالها است از جامعه ایران جدا شده است و ظرف مبارزاتی آنها با سقوط صدام حسین از بین رفته است و حاج مسعود رجوی بیش از چند سال است که قدرت نشان دادن خود را ندارد و تشکیلات فرقه اش نیز در حال فروپاشی است، هیچ جایی در سیاست ایران نخواهد داشت. سرنوشت حاج مسعود رجوی و فرقه اش مثل همه گروههایی است که سالیان سال در خارج نشسته و ضمن اینکه زندگی خود را می کنند بعضی وقتها علیه آخوندهای دجال هم چیزی می گویند. تنها فرقشان با سایر گروههای اپوزیسیون این است که چندین سال پیش به عراق رفتند به لحاظ سیاسی و استراتژیک خود را سوزاندند و اکنون با از دست دادن چندین سال از زندگی شان دوباره به همان نقطه ای که سال ۱۳۶۵ بود برگشته اند  ولی با سری افکنده و حاج مسعود رجوی رهبری در خفا …..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرشیو موضوع : مطالب برگزیده

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید